Kan Tamas spille kampen på søndag?
Er Tamas Szekers klar for kamper alt han da? For på kamapen mellom Greåker og FFK2 for 2 uker siden smalt det på Moa. Tamas slo til en Greåkerspiller mitt i "tryne". Tamas fikk rødt kort, og etter en slik handling er det vanlig å få 3 kamper, og rekruttlaget har bare spilt 2 kamper etter Greåker kampen.
Har Eggen sjekket dette?
(1) Spiller som blir utvist i seriekamp, har karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet avdelingen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet. Dersom det ilegges karantene for flere kamper, trer karantenen for de resterende kamper først i kraft når forholdet har kommet til klubbens kunnskap eller skriftlig underretning har kommet frem til klubben på en slik måte at den ikke har rimelig grunn for ikke å ha gjort seg kjent med underretningen.
(2) Inntil klubben har mottatt informasjon i henhold til § 3-2(1) siste setning om at det er ilagt mer enn én kamps karantene eller om at Disiplinærutvalget har oversendt saken til Doms- og sanksjonsutvalget etter § 5-1(3), kan utvist spiller delta i andre divisjoner eller aldersklasser samt i NM-kamper før soning har funnet sted, men ikke i kvalifiseringskamper.
(3) Etter at klubben har mottatt informasjon i henhold til § 3-2(1) siste setning om det er ilagt karantene for mer enn én kamp eller om at Disiplinærutvalget har oversendt saken til Doms- og sanksjonsutvalget etter § 5-1(3), kan ikke spilleren delta på noe lag før soning har funnet sted. I perioden mellom det aktuelle lagets siste obligatoriske kamp i vårsesongen og første obligatoriske kamp i høstsesongen samt mellom siste obligatoriske kamp i høstsesongen og første obligatoriske kamp i vårsesongen, kan spilleren likevel delta i privatkamper. Når særlige forhold tilsier det, kan avgjørelsesmyndigheten etter søknad tidsbegrense karantenen.
Visst FFK har fått beskjed om hva dommen er, tolker jeg det sånn at han må stå over for A-laget også.
---------------------------
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Tango
Er bare glad om vi slipper å se Szekeres på banen mot VIF.
Sterk kandidat til "Ukens Sure Oppstøt" det der. Noen bedre?
Ære være Plankebyen
2. Fyren har allerede stått over kamp for oss pga 3 gule kort. Og presterte å score et helt fantastisk selvmål.
Hvis fyren i tillegg har prestert å gitt en i fyr "en på trynet" for 2.laget, og fått rødt kort så er ikke jeg den som klapper høyest da for å si det sånn... Tapte de ikke dessuten 6-0 for Greåker????
Men Eggen sier jo i dagens f-b at han har de samme egenskapene som Bertelsen, så mulig det er jeg som er på jordet.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
1. Mannen holder overhodet ikke tippeliganivå. Syntes han er møkk ræva.
2. Fyren har allerede stått over kamp for oss pga 3 gule kort. Og presterte å score et helt fantastisk selvmål.
Hvis fyren i tillegg har prestert å gitt en i fyr "en på trynet" for 2.laget, og fått rødt kort så er ikke jeg den som klapper høyest da for å si det sånn... Tapte de ikke dessuten 6-0 for Greåker????
Men Eggen sier jo i dagens f-b at han har de samme egenskapene som Bertelsen, så mulig det er jeg som er på jordet.
Tiden vil vel vise om du er helt på jordet. Får selvsagt håpe det.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
2. Fyren har allerede stått over kamp for oss pga 3 gule kort.
Han hadde vel med seg 2 gule fra tromsø?
Raio måtte jo også sone etter samme kamp pga 3 gule, så skjønner ikke det argumentet.
Er bare glad om vi slipper å se Szekeres på banen mot VIF.
Nå får folk slutte å være så negative altså! Han var jo god mot IFK gøteborg på tirsdag!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
Er bare glad om vi slipper å se Szekeres på banen mot VIF.Nå får folk slutte å være så negative altså! Han var jo god mot IFK gøteborg på tirsdag!
Ja, og han klarer seg også meget godt på trening, som venstreback. Og etter min mening så tror jeg han kommer til å klare seg utmerket også i kamp og kommer nok til å overraske mange av de som er kritiske til ham
Tror dere virkelig at KTE tar med en spiller på laget som overhode ikke holder tippeliga?
Dere som er så kritiske til Tamas, hvor mange ganger har dere i det hele tatt sett spilleren?
Eggen ser ham ihvertfall hver dag.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Tror dere virkelig at KTE tar med en spiller på laget som overhode ikke holder tippeliga?
Tja. Are Tronseth spilte vel 3-4 kamper før han forsvant da.
Opprinnelig postet av oleberg
Litt forskjell på din sammenligning, oleberg, fordi da hadde vi ikke andre gode alternativer på midtstopperplass. Nå har Eggen tross alt muligheten til å trekke ned både Berg og Bjørkøy, uten at det går nevneverdig ut over kvaliteten på midtanen.
Og når Eggen derfor velger Tamas på venstrebackplass, så er det fordi han føler seg rimelig trygg med en slik løsning.
Ingen tvil om at Bertil er rask, men hurtighet er ikke alt, og Bertil kan sikkert bli bedtre på andre områder enn hurtigheten. Og kanskje det nettopp er på noen av disse områdene at Tamas er bedre enn Bertil og hvor han vil kompensere for at han ikke har Bertils ekstreme fart.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av oleberg
Litt forskjell på din sammenligning, oleberg, fordi da hadde vi ikke andre gode alternativer på midtstopperplass. Nå har Eggen tross alt muligheten til å trekke ned både Berg og Bjørkøy, uten at det går nevneverdig ut over kvaliteten på midtanen.
Og når Eggen derfor velger Tamas på venstrebackplass, så er det fordi han føler seg rimelig trygg med en slik løsning.
Ingen tvil om at Bertil er rask, men hurtighet er ikke alt, og Bertil kan sikkert bli bedtre på andre områder enn hurtigheten. Og kanskje det nettopp er på noen av disse områdene at Tamas er bedre enn Bertil og hvor han vil kompensere for at han ikke har Bertils ekstreme fart.
Tror han gjør en god figur jeg på Søndag...
Foresten, er det Bertil eller BERTI?
God bedring Dagfinn Enerly
Jeg skjønner litt hva Eggen mener med samme kvalitetene! Han er da relativt rask! Han er angrepsvillig, samtidig som han ikke nøler med å takle! Med andre ord mye av det samme som Bertie er god på, men selvfølgelig er han et hakk dårligere på hver av tingene i forhold til Bertie, men det er da ikke dermed sagt at han er ræva??
Stor tro på at han både vil og kommer til å vise seg fram på søndag!
Opprinnelig postet av frekkrik
Jeg skjønner litt hva Eggen mener med samme kvalitetene! Han er da relativt rask! Han er angrepsvillig, samtidig som han ikke nøler med å takle! Med andre ord mye av det samme som Bertie er god på, men selvfølgelig er han et hakk dårligere på hver av tingene i forhold til Bertie, men det er da ikke dermed sagt at han er ræva??
Stor tro på at han både vil og kommer til å vise seg fram på søndag!
FFK trengte backup i forsvaret. Du får ikke bedre spillere enn Tamas til å komme til en klubb som FFK for å sitte på benken. Dessuten er hantvers igjennom lojal og seriøs. Slike spillere pleier å bli satt pris på av supportere.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Dere som er så kritiske til Tamas, hvor mange ganger har dere i det hele tatt sett spilleren?
Jeg har sett 3-4 kamper med Tamas før han kom til FFK, og jeg fikk i alle fall kaffen i halsen når jeg leste at han var klar for FFK. Helt katastrofal signering spør du meg, men Eggens sterkeste side har aldri vært spillerkjøp. Vi får for guds skyld håpe at Andersen tar den biten fremover. Eggen har gjort en god del merkelige innkjøp (f.eks Tronseth, Hornseth osv) som er helt uforklarlige. Innkjøp som selv middels fotballinteresserte forstod var bomkjøp lenge før de fikk prøve seg i FFK.
Når det er sagt, så er nok Tamas uten tvil det beste valget på venstreback akkurat nå. Han har erfaringen og en midlertidig omskolering av Bjørkøy har jeg heller lite sans for. Han er utrolig viktig på midtbanen for tiden!
Ansvarlig redaktør
Jeg har sett 3-4 kamper med Tamas før han kom til FFK, og jeg fikk i alle fall kaffen i halsen når jeg leste at han var klar for FFK. Helt katastrofal signering spør du meg, men Eggens sterkeste side har aldri vært spillerkjøp. Vi får for guds skyld håpe at Andersen tar den biten fremover. Eggen har gjort en god del merkelige innkjøp (f.eks Tronseth, Hornseth osv) som er helt uforklarlige. Innkjøp som selv middels fotballinteresserte forstod var bomkjøp lenge før de fikk prøve seg i FFK.
[quote]
Bjørkøy, Hoås og Brenne var vel et kjøp som var i samme kategori?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914