Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan Tamas spille kampen på søndag?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 08 sep 06, 08:02
[quote=Holters]
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Tror dere virkelig at KTE tar med en spiller på laget som overhode ikke holder tippeliga?

Dere som er så kritiske til Tamas, hvor mange ganger har dere i det hele tatt sett spilleren?

Eggen ser ham ihvertfall hver dag.

Jeg har sett 3-4 kamper med Tamas før han kom til FFK, og jeg fikk i alle fall kaffen i halsen når jeg leste at han var klar for FFK. Helt katastrofal signering spør du meg, men Eggens sterkeste side har aldri vært spillerkjøp. Vi får for guds skyld håpe at Andersen tar den biten fremover. Eggen har gjort en god del merkelige innkjøp (f.eks Tronseth, Hornseth osv) som er helt uforklarlige. Innkjøp som selv middels fotballinteresserte forstod var bomkjøp lenge før de fikk prøve seg i FFK.

[quote]

Bjørkøy, Hoås og Brenne var vel et kjøp som var i samme kategori?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 08 sep 06, 08:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Holters

Jeg har sett 3-4 kamper med Tamas før han kom til FFK, og jeg fikk i alle fall kaffen i halsen når jeg leste at han var klar for FFK. Helt katastrofal signering spør du meg, men Eggens sterkeste side har aldri vært spillerkjøp. Vi får for guds skyld håpe at Andersen tar den biten fremover. Eggen har gjort en god del merkelige innkjøp (f.eks Tronseth, Hornseth osv) som er helt uforklarlige. Innkjøp som selv middels fotballinteresserte forstod var bomkjøp lenge før de fikk prøve seg i FFK.

Nå har vel ikke Hoås vist seg frem på samme måte som Bjørkøy (først i år, utover i sesongen) og Brenne - men du har et gyldig poeng.

Eggen har vel med sine spillerkjøp vist at han lykkes med noen men feiler med andre. AKKURAT som ALLE ANDRE klubber/trenere/managere/sportslige ledere/whatever... Å ansette noen, eller å kjøpe en spiller, er i mange tilfeller et lykkespill. Du kan lese CV og du kan se en DVD, men i bunn og grunn handler det ofte om at den nyansatte/spilleren må PASSE inn i miljøet for å kunne utnytte evnene sine og for å ta steget videre.  Om en ansettelse er katastrofal, passe bra eller suveren er noe tiden viser...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 08 sep 06, 09:08
Opprinnelig postet av denialsander

Nå har vel ikke Hoås vist seg frem på samme måte som Bjørkøy (først i år, utover i sesongen) og Brenne - men du har et gyldig poeng.

Eggen har vel med sine spillerkjøp vist at han lykkes med noen men feiler med andre. AKKURAT som ALLE ANDRE klubber/trenere/managere/sportslige ledere/whatever... Å ansette noen, eller å kjøpe en spiller, er i mange tilfeller et lykkespill. Du kan lese CV og du kan se en DVD, men i bunn og grunn handler det ofte om at den nyansatte/spilleren må PASSE inn i miljøet for å kunne utnytte evnene sine og for å ta steget videre.  Om en ansettelse er katastrofal, passe bra eller suveren er noe tiden viser...

Nå var vel Drillo trener når man hentet inn Hoås og Bjørkøy da.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 08 sep 06, 09:13
Var ikke Eggen trener når Drillo var trener? Eggen var antageligvis på flere treninger enn Drillo, og hadde dessuten stor påvirkning når det gjaldt spillersalg (Ringberg og Risholt). Han hadde nok litt med kjøpene å gjøre også.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 08 sep 06, 09:24
Var ikke Eggen trener når Drillo var trener? Eggen var antageligvis på flere treninger enn Drillo, og hadde dessuten stor påvirkning når det gjaldt spillersalg (Ringberg og Risholt). Han hadde nok litt med kjøpene å gjøre også.

Så vidt jeg vet var det delt ansvar for dette (også).

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 08 sep 06, 09:42
Endret: 08 sep 06, 09:50
Når man ser denne lista kan man få inntrykk av at FFK har vært forholdsvis heldige med sine innkjøp den siste tiden - i hvert fall sammenlignet med andre norske klubber.

I tillegg er det interessant å se at Raio Piiroja - motsetning til hva de fleste her inne tror - spiller for Ham-Kam.

Ære være Plankebyen

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 08 sep 06, 11:20
Hvor står det at Raijo spiller på HamKam da?

Red`nWhite

Per Egil

Moderator

Lagt til: 08 sep 06, 11:21
Tja, nå står det ikke noe sted. Nettavisen har endret det, og da var det ikke så morsomt lenger.

Ære være Plankebyen

Per Egil

Moderator

Lagt til: 08 sep 06, 11:59
Som et innlegg i debatten om kjøp av spillere versus egen talentutvikling er dette ganske interessant lesning.

Ære være Plankebyen

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 08 sep 06, 12:24

Opprinnelig postet av Costanza
Var han ikke i troppen til Start-kampen da? Det var jo etter det røde kortet mot Greåker. Er uansett helt overbevist om at dette er noe klubben og Knut Torbjørn Eggen har full kontroll på.

Prøver å komme litt tilbake på topic her - etter 4 innlegg skled tråden ut i om Tamas er god nok eller ikke. Det er vel revnende likegyldig - dersom han ikke får spille. Er noen som vet noe mer - kom med det.

2006: CL, RL, "the double"...

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 08 sep 06, 14:09
Opprinnelig postet av DrDRE

Prøver å komme litt tilbake på topic her - etter 4 innlegg skled tråden ut i om Tamas er god nok eller ikke. Det er vel revnende likegyldig - dersom han ikke får spille. Er noen som vet noe mer - kom med det.

Et betimelig spørsmål, synes jeg. Med tanke på alt rotet i klubben i år, ville det ikke forundre meg det minste om de ikke har kontroll på dette ...

Bjørn Jervell Hansen

bjervell

A-lagspiller

Lagt til: 08 sep 06, 14:16
Endret: 08 sep 06, 14:17
Opprinnelig postet av bjervell

Et betimelig spørsmål, synes jeg. Med tanke på alt rotet i klubben i år, ville det ikke forundre meg det minste om de ikke har kontroll på dette ...

Etter å ha sjekka litt, avblåser jeg min egen tvil: Tamas ble utvist mot Greåker 21. august. Siden den gang har FFK spilt en kamp (mot Start) og FFK2 to kamper (mot Selbak og Trøgstad/Båstad). Det betyr vel at han har stått over de tre kampene.

Dermed burde han være klar. Forutsatt at han fikk MER enn tre kamper, da ...

Bjørn Jervell Hansen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 08 sep 06, 15:58

Hva for noe rot er det du viser til?

bjervell

A-lagspiller

Lagt til: 08 sep 06, 16:58

Hva for noe rot er det du viser til?

Jeg tenkte vel først og fremst på islending-saken, men når jeg leser innlegget mitt igjen ble det seende litt mer negativt ut enn det egentlig var tenkt ...

Bjørn Jervell Hansen

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 08 sep 06, 16:58

Sjekk denne artikkelen: http://www.fxt.no/tippeligaen/article732646.ece og les om FFK - VIF.. litt feil eller??

God bedring Dagfinn Enerly

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 sep 06, 17:02
Opprinnelig postet av SirLion

Sjekk denne artikkelen: http://www.fxt.no/tippeligaen/article732646.ece og les om FFK - VIF.. litt feil eller??

Hva er feil?

Ansvarlig redaktør

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 08 sep 06, 17:05
Endret: 08 sep 06, 17:05

Etter å ha sjekka litt, avblåser jeg min egen tvil: Tamas ble utvist mot Greåker 21. august. Siden den gang har FFK spilt en kamp (mot Start) og FFK2 to kamper (mot Selbak og Trøgstad/Båstad). Det betyr vel at han har stått over de tre kampene.

Dermed burde han være klar. Forutsatt at han fikk MER enn tre kamper, da ...

Takker. Da regner jeg med at det er rimelig sikkert at han starter som venstre back.

2006: CL, RL, "the double"...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 08 sep 06, 17:22
Opprinnelig postet av SirLion

Hva er feil?

Glem det=P jeg som er litt surrete om dagen :S

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914