Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot enga....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 06 sep 06, 04:12

Noen som tør å tippe? Synes vi har flere luksusproblemer. Jeg kan jo sette opp et lag i full fart. Hmmm, det blir jaggu ikke lett!

Rami

Pål Andre  -  Gerrbrand   -  Rajo  -  Tamas

Ramberg  -  Berg  -  Bjørkøy

Tarik                                                       Raymond

Toth

Keeperplassen er ikke noe å diskutere.

I forsvaret er det vel bare venstre back som det stilles spørsmålstegn ved. Tenkte kanskje at Bjørkøy kunne prøve seg der. Han spiller jo aldri dårlig kamper. Men siden han har storspilt på midten i det siste, så lot jeg han være på midtbanen. Dessuten er Tamas er rutinert herremann som jeg tror gjør jobben sin.

Midtbanen er jo en av de aller beste i Norge blitt. Bjørkøy er konge. Berg har tilført laget mye med sin trygget som anker. Føler at han ikke kan vrakes. Og da er det Ramberg igjen. Han har jo også spilt meget bra i det siste. Så velger å følge på den gamle regelen: Skift aldri på et vinnerlag.

Og samme sak blir det egentlig med Toth på topp. Han har vært glitrende i det siste, og fortjener å stare. Ikke mer å si om den saken.

Men håper Eggen bytter tidlig hvis ting ikke fungerer, eller at spillere ikke har dagen. Sånn som kampen mot Ham-kam hjemme, der spilte Ramberg dårlig. Og det er sånn som skjer med mennesker, noen ganger har man ikke dagen(bortsett fra Bjørkøy, han er som en maskin). Håper Eggen bytter ved pause, hvis ikke før. Simen, Stadheim og Heavy holder alle god tippeligastandard! Yes, vi har bra bredde!

Synespunkter?

---------------------------

Ære være plankebyen!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 06 sep 06, 04:54

Jeg tror mest på dette laget:

Shaaban

PAC - Gerbrandt- Rajo - Bjørkøy   (selv om han er enestående på midten, tror jeg vi er best tjent med å sette han på back, da midtbanen har flush med gode alternativer)

Stadheim, Brenne, Berg

Tarik - Toth - Kvisvik

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 06 sep 06, 07:48
så, hva om man bruker kamptråden til dette?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914