Hva skjer med islendingen?
Noen som vet hva som skjer med Gardar Johansson? På en måte håper jeg de klarer å sende ham tilbake til Island igjen...liten bruk for en spiller som ikke kan spille for oss...
Lurer også veldig på hva som skjer ...
Av samme grunn som deg håper jeg han blir i Island men jeg tror også dette var ett dårlig kjøp.
Han var grisedyr, fra 100k til 2 mill på en mnd og jeg har mine tvil om han er hva vi trenger, ihvertfall nå.
Men det er bare noe jeg tror ...
Av samme grunn som deg håper jeg han blir i Island men jeg tror også dette var ett dårlig kjøp.
Han var grisedyr, fra 100k til 2 mill på en mnd og jeg har mine tvil om han er hva vi trenger, ihvertfall nå.
Men det er bare noe jeg tror ...
Da har nok morgan tro på at han har noe å tilføye FFK siden han henter spilleren inn til klubben da
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
har sett han på to treninger og han virker meget god,teknisk,sterk en mot en,ganske rask,bra overblikk.2 mill er ikke mye for en spiller idag og ffk har ikke betalt noe ennå,er vel bare fint at han prøver seg på nytt i januar
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914