Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagfinn Enerly-lei

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 02 sep 06, 19:14
la meg komme med noen eksempler på dine "saklige" argumenter fra Ultras-debaten, FFK-4ever:

1.BøgeJon har skjønt det. Jobb sammen i plankehaugen, dere mener plankehaugen er trøtte og trauste hvorfor melder dere ikke in selv i haugen da og kommer med forslag til forbedringer.. Nei idioti med å danne en ultras gruppering. Tro meg dere vil bli uglesett overalt hvor dere kommer. Er det det dere vil?

Ditt innlegg nr. 2 i ultras tråden dette ovenfor, allerede her klarer du å kalle folk for idiot.


2. Når de såkalte ultrasene ikke kan samarbeide med Plankehaugen , jaaa da har de et problem allerede. Se å få stoppet dette en gang for alle.

veeeeldig godt argument dette!


3. Skjønner at slike som deg vil være med i en ultras gruppering ja, allerede hisser du deg opp over en saklig debatt. Og tilbake til nicket mitt så syns jeg det er mye mere stiligere en ditt, blææææ.

Her når du virkelig toppen av argumentasjonskunst føler jeg, likte spesielt det respektfulle blææææ og de to smileyene som spyr på hverandre. smakfull detalj som får andre til å høre på deg.


4. At du kaller dette usaklig sier jo alt om deg. Jeg er saklig i mine inlegg, jeg står for det, det er du og visse andre som ikke tåler oh høre synspunkter fra en annen kant. SPAM du!!! hehe, stenge meg ute!!!! Ja der ser du, igjen" holder du ikke med meg så kan du holde kjeften din". En må tåle og høre andres synspunkter. Men deg gidder jeg ikke og svare mer på denne tråden. Du er irrasjonell til de grader. Håper for all del at dette ultras "tulle" som jeg kaller det ikke blir noe av når en ser hvilke som skal være med på dette., en kan jo begynne og lure.

Her er vi litt lenger ute i debaten, etter at de foregående tre har fungert som et eksempel på din glitrende argumentasjon, for skams skyld vil jeg opplyse at det ikke har vært noe videre å ta til seg i de mellomværende innleggene, i tilfelle noen skulle mene jeg er selektiv. et fantastisk innlegg dette, hvor du nok en gang kommer med en rekke glimrende grunner til å ikke ha Ultras.


Jeg gidder ikke paste mer en dette, for skal jeg dømme etter din krangleteknikk går uansett leksa hus forbi. men uansett, poenget er:

1. du lager ikke argumenter eller debaterer dem på rolig vis, du kaller folk idiot og trekker slutninger om at andre er irrasjonelle når en hver annen kan se at i nettopp denne debatten er det du som er irrasjonell, noe som kommer rimelig klart frem.

2. Vi er ikke kranglete pågrunn av at du er imot ultras, det er mange som er imot Ultras, derimot er vi kranglete pga. måten du legger frem ditt syn og måten du skriver på/argumenterer på eller snarere mangelen på argumenter.

3. dette er et internettforum, de fleste har fått med seg at det er særdeles vanskelig å overbevise noen i en krangel på et internettforum, spesiellt siden grensa for hva du kan si heves betraktelig når man er anonym. og dermed temperaturen samtidig, hvor har du lært at folk tar deg mer seriøst når du kaller dem alt mulig stygt og bruker skriking/caps lock.

4. slutt å syt, ta deg sammen og skriv ordentlige innlegg, så får du sikkert bedre svar også.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Tidspunkt Skrevet av
02 sep 06, 19:14 » Snæbbis
02 sep 06, 17:10 » ffk-4ever
02 sep 06, 17:42 » TgfkaFFK
02 sep 06, 19:05 » bønna
02 sep 06, 19:14 » Slettet
02 sep 06, 13:10 » TgfkaFFK
02 sep 06, 13:29 » rabbagast
01 sep 06, 16:41 » Fredd
01 sep 06, 15:04 » rabbagast
01 sep 06, 14:42 » torkr
01 sep 06, 13:26 » Snæbbis
01 sep 06, 13:35 » Kråkerøygutt1
01 sep 06, 13:28 » Jonek
01 sep 06, 13:32 » rabbagast
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340