Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi er sårbare for skader i forsvaret!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 31 aug 06, 16:51
Synes vi ser sårbare i forsvaret nå! Spesielt nå som Berti er ute for resten av sesongen.Hva skjer hvis vi får flere skader eller utestengelser. Piroja elller Patrik skadet,vil absolutt ikke være bra. Må vel også regne med at de må stå over en kamp eller to også? Ser ikke at Tamaz er en god nok erstatter. Verken som midtstopper eller back! Kanskje det er et bedre alternativ med juniorstopper? Så Derveshi spilte Enery-kampen igår. Kan han være på vei in i FFK`s A tropp?

---------------------------

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 31 aug 06, 16:53

Mulig jeg tar feil, men var det ikke Agim Shabani som spilte stopper der i 2. omgang?

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 06, 16:55
Sorry,det var nok det det var

Benksliter`n

15 000 +++++

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 31 aug 06, 17:02

Må innrømme at jeg synes det var litt merkelig at de lot Tronseth gå nå, for plutselig så har vi ikke et flust av alternativer bak lenger likevel til tross for nye innkjøp. Shabani, Szekeres og Magnussen(glemt noen viktige?) er vel de som er regnet som backup nå for øyeblikket.. I tillegg ble Multaharju brukt som back i sin første kamp..

Fortell gjerne om statusen på de defensive juniorspillerne hvis noen vet noe om de.. Jeg kjenner kun til Jørgen Hansen og delvis nevnte Shabani i særlig grad..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 31 aug 06, 17:07

Juniorlaget våres gjør det veldig bra nå. Må vel være et av de beste juniorlagene i Norge? Det må vel være noen av de spillerene som er nær ved å ta steget opp på A-laget. Hadde jo vært perfekt med en forsvarsspiller akkurat nå? Ser at Lyn har brukt en 17-åring i midtforsvar. Han har jo klart seg brukbart. Er det noen som har fulgt juniorene og har kjennskap til kvalitetene til disse?

Benksliter`n

15 000 +++++

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 31 aug 06, 17:08

Når det gjelder Shabani er han meget aktuell for FFKs A-tropp. Ble fortalt at han er den "heteste" fra juniorlaget akkurat nå og det blir kontinuerlig vurdert om han skal taes opp i A-troppen. Det kan skje snart, etter sesongen eller nærmere neste var det som ble sagt. Faktisk blir Shabani, slik jeg forstod det, vurdert som et bedre alternativ en Jørgen M per dags dato. Dette til tross for at Jørgen M faktisk er med i A-troppen.

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 aug 06, 17:08
Opprinnelig postet av danieltr

Må innrømme at jeg synes det var litt merkelig at de lot Tronseth gå nå, for plutselig så har vi ikke et flust av alternativer bak lenger likevel til tross for nye innkjøp. Shabani, Szekeres og Magnussen(glemt noen viktige?) er vel de som er regnet som backup nå for øyeblikket.. I tillegg ble Multaharju brukt som back i sin første kamp..

Fortell gjerne om statusen på de defensive juniorspillerne hvis noen vet noe om de.. Jeg kjenner kun til Jørgen Hansen og delvis nevnte Shabani i særlig grad..

Kjenner godt til Dardan Mehmeti, men det er vel litt i tidligste laget får`n. Han er født i 89. Han har allerede debutert for FFK 2.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 31 aug 06, 17:49
hadde vært bra å gi noen fra juniorlaget sjansen ja, er shabani god nok så bør han da hverfall få prøve hvordan benken smaker i tippeligaen.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 31 aug 06, 18:32
Opprinnelig postet av benksliter`n

Juniorlaget våres gjør det veldig bra nå. Må vel være et av de beste juniorlagene i Norge?

Tabellen bekrefter at de som lag er helt i Norgestoppen, ja...

I tillegg er de jo i semifinalen i junior-NM.

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 31 aug 06, 18:58
Har sett FFK2 i noen kamper denne sesongen. De som har spilt midtstoppere i de kampene er Bora, Tronseth og Shabani. Av disse har, etter min mening, Shabani vært best hver gang. Derfor er det naturlig at Tronseth har gått. Jørgen Magnussen har spilt midtbane eller høyreback de kampene jeg har sett.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 aug 06, 20:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har sett FFK2 i noen kamper denne sesongen. De som har spilt midtstoppere i de kampene er Bora, Tronseth og Shabani. Av disse har, etter min mening, Shabani vært best hver gang. Derfor er det naturlig at Tronseth har gått. Jørgen Magnussen har spilt midtbane eller høyreback de kampene jeg har sett.

Ah, godt, godt. Jeg trur ikke vi bør være redde for å la juniorene våre prøve seg. Det er tross alt igjennom erfaring på høyt nivå at de, ja, nettopp, får erfaring på høyt nivå.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 01 sep 06, 00:57
Med både Shabani og Shaaban på banen tenker jeg kommentatorene skal få kjørt seg, spes. om vi får han som kommenterte kampen mot Start sist, eller han som snakket om Rehmann...

2006: CL, RL, "the double"...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 01 sep 06, 07:06
Opprinnelig postet av DrDRE
Med både Shabani og Shaaban på banen tenker jeg kommentatorene skal få kjørt seg, spes. om vi får han som kommenterte kampen mot Start sist, eller han som snakket om Rehmann...

Hehe. Han tenkte nok på Shabana Rehman, skal du se...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 01 sep 06, 10:15

Må virkelig si at jeg er bekymret for skader og utestengelser. Tamaz holder ikke mål i tippeligaen. Tviler på at Multaharju er god nok som back også.Magnussen holder heller ikke mål,etter min mening. Etter min mening,må Bjørkøy ned å erstatte Berti.

Benksliter`n

15 000 +++++

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 02 sep 06, 18:00
Om vi får tak i Vidar Martinsen snart, samt tar opp en ungfole, da har vi råd til å miste Tamas og pål Andre som sikkert legger opp snart. Da har vi grei dekning.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 02 sep 06, 19:54

Jeg tror rett og slett det blir for dyrt å ha dobbeldekning på backplassene. Jeg tror ikke Multaharju er noe dårlig alternativ på venstreback. Han er en kantspiller og blir ikke livredd av å se kritte på sidelinja. Tamaz tror jeg rett og slett blir for treg og har for liten erfaring i å spille ute på kanten.

Selvom Bjørkøy er en forferdelig god spiller er jeg usikker på om han vil gjøre en bedre jobb enn Multa på backplass, så jeg håper på Bjørkøy på fast plass.

La Eggen bygge opp Multa til back-potet, er allikevel alt for stor konkurranse for han på midtbanen uansett.

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 sep 06, 20:11
Jeg har hørt rykter om at Christian Berg er aktuell for venstre backplassen, hvordan hadde han gjort det der?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 02 sep 06, 21:06
Jeg har sjekka litt, men klarer ikke å finne noe info om at han har spilt annet en sentral midtbane og indreløper. Jeg har en oppfatning om at det tar lang tid å venne seg til å spille på kant hvis du har spilt sentralt lenge. Noen som har eksempler på erfarne spillere som har spilt sentral til vanlig, blitt flytta ut på kant og spilt veldig bra?

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914