Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs stall etter 01-09-06

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 30 aug 06, 17:50

Nå har klubben hatt en opprydding og samtidig fått inn erstattere/forsterkninger men hvordan ser stallen ut og hva kan vi forvente i fremtiden.

Shabaan: Utalt han vil spille på høyere nivå, uansett så ualer han at han liker seg godt i byen og at han trives så godt at han kan være her ut kontrakts tiden. Shabaan kommer til og bli tror jeg pga hans alder. En klar matchvinner og blant de beste keeperne i Tippeligaen.

Staw: Landslagsspiller på ungdomsnivå og ambisiøs.

Bertelsen: Landslagsaktuell back ung og fremadstormende  med ambisjoner, blir i FFK en til to sesonger vist ikke noe spesielt skjer.

Raio: FFK gutt og helt rå, trenger ikke si noe. Han blir for all fremtid.

Gerrbrandt: Spiller med stor autoritet, blir bare bedre og bedre, kommer til og være i FFK noen år. kontrakt i 3,5 år

Czwartek: Utalt som en av de svakeste spillerne i backrekka, men har blitt mye bedre med Gerrbrandt ved sin side. FFK har fått ett forsvar for fremtiden, men burde ha alternativer som kan dekke skader.

Seekeres, ferdig etter sesongen.

Magnussen: Kanskje TL spiller om 1-2 år, men enda ikke god nok.

Multaharja: God kantspiller med gjennombruddskraft, øker konkuransen, men vanskelig for å bedøme ferdighetene hans enda. FFK spiller i 2,5

Tarik: Behøver jeg og si mer, har sagt at han vil bli i FFK noen år, hans fremtid vil bringe penger til FFK.

Kvisvik: Høy klasse nå og holder forhåpentligvis høy klasse noen år til.

Berg: Defansiv type, råsterk og taklings sterk, har spillt seg inn for å bli.

Bjørkøy: God alrounder med matchvinner egenskaper. Kommer til og domminere midtbanen i FFK i flere år.

Ramberg: Fredrikstad gutt og fotballtekniker av rang. Utrolig blikk og en god passningsfot.

Brenne: Fredrikstad gutt og ambisiøs, sier han vil til utlandet men har bare kontrakt ut neste sesong. Vist tegn til formsvikt, uansett burde han fokusere på og ta tilbake plassen på midten, uten den kommer han ingen vei. Tekniker og en god avslutter.

Garro: Ubeskrevet blad, har vært god i noen kamper og er treningsvillig. Godt blikk.

Hoås: U21 spiller med slpen teknik og har en fremtid, hvor den enderkan ingen spå, varierer fra å være helt rå, til å være veldig dårlig. Slitt med skader.

Toth: Fantastisk sterk og god til å holde på ballen, desverre ingen avsluter, men er best med ryggen mot mål.

MacDonald: Talent, noe han har vært i mange år spørsmålet er når han skal få sjansen. plaget med skader i år. Teknisk og driblesterk.

West: Hurtigtog og sterk spiller, bakromsspiller med allrighte avsluttninger, desverre mye skadet og får aldrig kommet i form. Håper på bedre sesong neste år for han.

Hermmani: Virker som en klar forsterkning. Fremtidens mann.

Stadheim: Alle vet at denne mannen er god.

Gardar: Skal være forsterkning i følge MA.

Tror dette er en 23 manns tropp, samtidig som noen spillere kan tas opp fra Junior stallen, alt fra unge fremadstormende til eldre erfarene spiller. Tror FFK trenger 1-2 defansive spillere til, som kan brukes på back, stopper og midtbane plass. For meg ser FFK fremtiden lys ut, neste år med ny stadion, entusiastisk publikum og med ett underdog stempel, kan FFK komme høyt på tabelen.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 30 aug 06, 18:06

Vedlig positivt å lese, klart dette blir ikke sett med objektive øyne, men dog.. fremtiden er lys...

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 30 aug 06, 18:07
Veldig enig i alt det du skrev bortsett fra en ting. Angående Lasse Staw mener jeg han er en fullblods TL-keeper allerede. Det eneste han mangler er erfaring. Jeg er glad vi har Shaban, men jeg blir ikke lei meg om han blir solgt snart, for i Staw kan vi få en MINST like god keeper om ikke lang tid.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 30 aug 06, 18:10
Opprinnelig postet av Shadar
Veldig enig i alt det du skrev bortsett fra en ting. Angående Lasse Staw mener jeg han er en fullblods TL-keeper allerede. Det eneste han mangler er erfaring. Jeg er glad vi har Shaban, men jeg blir ikke lei meg om han blir solgt snart, for i Staw kan vi få en MINST like god keeper om ikke lang tid.

Synes det er for tidlig å bruke Staw som førstekeeper. Men om et par år så hadde det vært greit.

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 30 aug 06, 19:38
Helt enig at det er litt tidlig å bruke Lasse Staw som førstekeeper. Men om noen år kan han være den keeperen FFK trenger...

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 30 aug 06, 22:42
Men en ting er vel sikkert. Lasse kommer ikke til å utvikle seg uten erfaring?. Så om utviklingen skjer ved at han får spilletid nå eller om to år det vil vel være det samme? Kanskje en utlånsavtale til en 1 div. klubb kunne være tingen?

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 aug 06, 09:06
Opprinnelig postet av pss
Men en ting er vel sikkert. Lasse kommer ikke til å utvikle seg uten erfaring?. Så om utviklingen skjer ved at han får spilletid nå eller om to år det vil vel være det samme? Kanskje en utlånsavtale til en 1 div. klubb kunne være tingen?
Blir håpløst om vi alltid skal ha en dårlig 2. keeper fordi man som 2. keeper "ikke kan utvikle seg"... Det er viktig for enhver klubb å ha god dekning på alle plasser. Derfor bør vi også ha en skikkelig god 2. keeper. Lasse Staw har potensiale til å bli en skikkelig god 1. keeper, men må smøre seg litt med tålmodighet.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914