Røn til Sparta?
Røn på vei til Sparta Sarpsborg
FK Sparta Sarpsborg og FFK er enige om en utlånsavtale for midtbanespilleren Michael Røn (22) ut sesongen. Han avgjør selv om han vil bytte klubb.
Det begynner å haste for en del klubber og det er svært kort tid igjen til overgangsvinduet stenger.
FK Sparta Sarpsborg håper at nok en FFK-spiller skal havne i laget før vinduet stenges torsdag.
(Eller har han skrevet ny kontrakt som jeg ikke har fått med meg?)
Veldig synd at han aldri slo til i FFK, men det er nok riktig for både klubben og Røn selv å slippe ham nå.
Syns Røn har potensiale, og tror han vil slå til i Særp.
Helt riktig å la han gå til sparta!
Bedre for han å spille i 1.div enn 3.div!!!!
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Merkelig nok har han takket nei. Underlig at enkelte ikke tenker først og fremst på egen utvikling.
Ok, da synes han vel det er mer gøy å spille mosjonsfotball i 3. divisjon fremfor Adeccoligaen. Kanskje en ny artikkel til Aristokraten: "Røn-puta - ypperlig for enhver benk".
- sammen for Sarpsborg
Tippy
Opprinnelig postet av spartasupporter
Jeg er også litt overraska over at ikke Røn tok denne sjansen til å vise seg fram på et høyere nivå enn 3. divisjon. Men kanskje han har fått signaler om at veien til spilletid i tippeligaen ikke er så lang som vi her inne tror? Med Bertelsen ute er det jo en viss sjanse for at Bjørkøy må bekle venstrebackplassen, noe som eventuelt vil fjerne en mann fra midtbanelista over Michael.Merkelig nok har han takket nei. Underlig at enkelte ikke tenker først og fremst på egen utvikling.
Bjørn Jervell Hansen
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av Bob Page
Snart kan vi begynne å kalle Sparta Sarpsborg for FFK 2...
Herregud, ikke nå igjen.
La oss heller kalle FFK for "Sarpsborgs b-lag": Kvisvik, Røn, Brenne (opprinnelig) Dervishi, Elvestad, Staw var jo også her, det samme var Czwartek...
Gjesp!
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av Bob Page
Snart kan vi begynne å kalle Sparta Sarpsborg for FFK 2...
Herregud, ikke nå igjen.
La oss heller kalle FFK for "Sarpsborgs b-lag": Kvisvik, Røn, Brenne (opprinnelig) Dervishi, Elvestad, Staw var jo også her, det samme var Czwartek...
Gjesp!
Begynner å bli kjedelig alt dette snakket om Sparta som FFK2. Det er helt naturlig at lag prøver å hente/ låne spillere fra høyere divisjoner, som ikke får fast spilletid på sine respektive lag. At Sparta henvender seg til FFK, er jo så klart praktisk både for klubb og spillere. Lettere å få spillere til å gå med på utlånsavtaler der de slipper å flytte eller pendle. Naturlig nok!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Herregud, ikke nå igjen.
Nåja. Brenne er da fra Selbak, men uansett så er ikke det poenget. Så lenge nivå forskjellen var (og er) så stor mellom FFK og Sarpsborg fotballen så er det naturlig at de gode spillerene blir hentet til FFK og tallentene til FFK blir leid ut andre veien. Dessuten er det jo bra for begge klubber og spillere at de får spille på det nivået de hører hjemme på. Liten vist for Wiig å spille 3 divisjons fotball for FFK når han kan spille for Sparta i 1.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Rart at ikke Røn gikk til Sparta!
Han kunne fått spill i 1 divisjon, men velger heller å fortsette i 3 divisjon. Merkelig spør du meg, for jeg tviler på at han får noe særlig med spilletid i tippeligaen!
med ffk til champions league!
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Tippy
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914