Fire spillere på rundeslag
Og dette til og med på TV 2, utrolig
Opprinnelig postet av Patrioten
De skriver fire, men har bare bilde av tre. Uansett - det var en fin runde for oss. :)
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten
De skriver fire, men har bare bilde av tre. Uansett - det var en fin runde for oss. :)
Hadde også med rami, men han måtte vike plassen for Jon Knudsen. Sikkert bare glemt å endre teksten.
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
Som jeg skrev i en annen tråd, merkelig at TV2 plukker ut tre/fire spillere fra FFK på rundens lag, når de visstnok i følge enkelte her inne har lagt hele klubben for hat...
Moro for Czwartek i hvert fall, de andre to har vel vært med flere ganger før på rundens lag? I hvert fall Bertil...
Opprinnelig postet av FFK1903
Nå er vel ikke fxt.no 100% eid av tv2 da. Flott at tre fra ffk ple plukket ut.Som jeg skrev i en annen tråd, merkelig at TV2 plukker ut tre/fire spillere fra FFK på rundens lag, når de visstnok i følge enkelte her inne har lagt hele klubben for hat...
Moro for Czwartek i hvert fall, de andre to har vel vært med flere ganger før på rundens lag? I hvert fall Bertil...
2006: CL, RL, "the double"...
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914