Hvorfor lys?
Lurer bare på hvorfor de har på lysa på stadion når det ikke har begynnt å bli mørkt engang. Noen som vet?
sikkert fordi det skal være opptimale lysforhold da --- er jo mørkere ute nå enn for 3 uker sia!!!!
De er pålagt det pga. TV avtalen. Dette pga produksjonene som blir laget av TV2 og andre skal ha optimale forhold.
NFF/UEFA har visst ganske strenge krav til dette. FFK måtte investere i nytt lysanlegg for noen år siden for å få kompenasjon til å spille på Stadion. Dette lysanlegget skal så vidt jeg forsått bli med til den nye stadion.
---------------------------
Ære være Plankebyen
syns jeg ser det... de scvære mastene fløttes til kråkerøy.... håper de deler dem opp i 2 da :)
Opprinnelig postet av Per Egil
NFF/UEFA har visst ganske strenge krav til dette. FFK måtte investere i nytt lysanlegg for noen år siden for å få kompenasjon til å spille på Stadion. Dette lysanlegget skal så vidt jeg forsått bli med til den nye stadion.
Jeg mente selvsagt dispensasjon....trøtt nå....
---------------------------
Ære være Plankebyen
Mastene skal flyttes til den nye stadion ja, og de gamle finner du på Torp sin nye kunstgressbane,, til info.
Som sagt det er pga. TV sendingene. De trenger lyst på sommeren også selv om det høres rart ut.
jaja. da fikk jeg oppklart det...Takk!
Opprinnelig postet av Tiger
De sto på i sommer også.
Hallo, vi er fortsatt i en sommermåned.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Tiger
De sto på i sommer også.
Hallo, vi er fortsatt i en sommermåned.
De skyene som kom over stadion et støkke ut i annen omgang mot Start er like mørke midt på sommern som midt på vintern, hehe.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914