Husk meg
Brukernavn
Passord

Mine damer og herrer! - Klatringen har begynt!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 28 aug 06, 07:47
De 3 lagene i sumpen er nå på behagelige 4 poeng bak oss, Ham Kam er passert, og Sandefjord er på vei ned der de hører hjemme. Tarik har funnet scoringsfoten, og det virker som at gutta har funnet formen. 6 plassen ligger nå kun 4 poeng fra oss, og målforsellen vår nærmer seg null. Vi har funnet løsningen for å tette rommet mellom midtbanen og forsvarsfireren, og vi holder nullen for første gang på..... kamper. Jeg bommer på siffertipset med 3-0 til Fredrikstad, fordi jeg tydligvis var for pessimistisk.

Hadde kampen igår vært spillt på vår-sesongen, er jeg sikker på at vi hadde bommet på straffene, og Tarik hadde strøket stanga (på utsiden), i tillegg til at Start hadde score 2-3 mål.

Nå håper jeg at skeptikerene fra tidligere i sesongen er glad for at Tarik har fått sjansen til å prøve og feile, og få det til å løsne. Vi har en juvel der som vi kommer til å få mye glede av.

Nå ser vi bare fremover og oppover, og kan registrere... klatringen har begynt!

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 28 aug 06, 08:28

Det lyder som god musikk i mine ører!!!

En stor takk til gutta som knuste Start i går, dere var helt råe!!

---------------------------

- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914