Jobber FFK med ny islending?
Her er mitt tips som har blitt sendt til Morgan og Co. Beskjeden var at de skulle det.
Thorvaldsson iskall i Tyskland
Gunnar Heidar Thorvaldsson vann den svenska skytteligan. Men i Tyskland får han inte spela. Islänningen får inte ens sitta på bänken.
- Jag måste ha tålamod, säger han.
Han slog igenom med dunder och brak förra säsongen. Gunnar Heidar Thorvaldsson gjorde 16 allsvenska mål trots att hans Halmstad slogs i botten av allsvenskan. Han slog sig in i det isländska landslaget och proffsrykten började surra kring anfallaren. Han skrev på för tyska Hannover 96, men där har det inte gått något vidare.
Han har inte fått spela en enda minut för Hannover trots att laget inlett seriespelet med två raka förluster och ligger sist i tabellen.
- vi har en lite speciell tränare. Han har sina favoritspelare i truppen och därför är det extra jobbigt att komma in i laget, säger han till Hallandsposten.
Opprinnelig postet av Patrioten
Her er mitt tips som har blitt sendt til Morgan og Co. Beskjeden var at de skulle det.
Thorvaldsson iskall i Tyskland
Gunnar Heidar Thorvaldsson vann den svenska skytteligan. Men i Tyskland får han inte spela. Islänningen får inte ens sitta på bänken.
- Jag måste ha tålamod, säger han.Han slog igenom med dunder och brak förra säsongen. Gunnar Heidar Thorvaldsson gjorde 16 allsvenska mål trots att hans Halmstad slogs i botten av allsvenskan. Han slog sig in i det isländska landslaget och proffsrykten började surra kring anfallaren. Han skrev på för tyska Hannover 96, men där har det inte gått något vidare.
Han har inte fått spela en enda minut för Hannover trots att laget inlett seriespelet med två raka förluster och ligger sist i tabellen.
- vi har en lite speciell tränare. Han har sina favoritspelare i truppen och därför är det extra jobbigt att komma in i laget, säger han till Hallandsposten.
Beskjeden var at de skulle det!!!! Hva mener du? Skulle FFK sjekke han ut eller?
Opprinnelig postet av Tiger
De impotente folka i ffk klarer neppe å hente inn noen forsterkinger.
Hørte jeg Gerrbrand?
---------------------------
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av Tiger
Du mener inkompetente, eller?
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
heh... inkompetente jaOpprinnelig postet av Tiger
Du mener inkompetente, eller?
Opprinnelig postet av Patrioten
Sjekke om han kunne være aktuell for ossDet er lett å si slikt, men mener dem det...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914