Resterende tippeliga kamper
Nå har jeg gått gjennom alle kampene som er igjen i år for Fredrikstad`s del.. Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte... Det bør vel kunne sikre plassen vår i år også;) Viktig å slå bunnlaga hjemme...
Noen som har andre innspill??
Opprinnelig postet av matkri
Nå har jeg gått gjennom alle kampene som er igjen i år for Fredrikstad`s del.. Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte... Det bør vel kunne sikre plassen vår i år også;) Viktig å slå bunnlaga hjemme...
Noen som har andre innspill??
Du har fått med deg at vi har RBK hjemme. Blir ikke noe walk over det. Kan aldri tenke meg at vi greier full pott hjemme. Vi bør nok prøve å vinne 1-2 kamper borte.
17 poeng med to uavgjort borte, vil tillsi at vi taper en kamp hjemme!!! Tror ikke RBK er umulig hjemme, men det kommer litt ann på om de er med helt i toppen.. Om de må vinne den siste kampen for å ta seriegull.. Mange faktorer som spiller inn... Tror ikke vi vinner to kamper borte desverre.. Tromsø, enga og Stabæk blant annet.. Blir jevne og vanskelige kamper alle sammen... Krysser fingrene i hvertfall
Opprinnelig postet av matkri
17 poeng med to uavgjort borte, vil tillsi at vi taper en kamp hjemme!!! Tror ikke RBK er umulig hjemme, men det kommer litt ann på om de er med helt i toppen.. Om de må vinne den siste kampen for å ta seriegull.. Mange faktorer som spiller inn... Tror ikke vi vinner to kamper borte desverre.. Tromsø, enga og Stabæk blant annet.. Blir jevne og vanskelige kamper alle sammen... Krysser fingrene i hvertfall
Du skriver selv dette matkri : Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte. Så spar meg for utropstegna dine.
Jeg sa heller ikke at vi trenger 17 poeng, men at dette er noe vi burde ha som mål... Tror ikke det er umulig, og da er vi vel anntakeligvis sikra denne gangen også... er så lei av å ligge nede i gjørma der år etter år....
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Siste seriekamp er mot RBK. Helgen etter er det Cupfinale, da kan det være det er FFK-RBK igjen!
Viktig å vinne hjemmekampene, men er vel håp om poeng mot VIF,LYN og STABÆK borte også!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Jepmaster
Siste seriekamp er mot RBK. Helgen etter er det Cupfinale, da kan det være det er FFK-RBK igjen!
Viktig å vinne hjemmekampene, men er vel håp om poeng mot VIF,LYN og STABÆK elborte også!
Jeg har håp om poeng i ALLE bortekampene også. Vi holdt nullen mot VIF - og med den stigningen i form og vilje Guttæne har nå, så kan det bli skikkelig morsomt fremover.
Kampen mot Start blir en pekepinn på om vi har hatt et midlertidig blaff - eller om vi virkelig er i siget.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914