Husk meg
Brukernavn
Passord

Resterende tippeliga kamper

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til: 25 aug 06, 14:18

Nå har jeg gått gjennom alle kampene som er igjen i år for Fredrikstad`s del.. Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte... Det bør vel kunne sikre plassen vår i år også;) Viktig å slå bunnlaga hjemme...

Noen som har andre innspill??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 aug 06, 14:56
Opprinnelig postet av matkri

Nå har jeg gått gjennom alle kampene som er igjen i år for Fredrikstad`s del.. Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte... Det bør vel kunne sikre plassen vår i år også;) Viktig å slå bunnlaga hjemme...

Noen som har andre innspill??

Du har fått med deg at vi har RBK hjemme. Blir ikke noe walk over det. Kan aldri tenke meg at vi greier full pott hjemme. Vi bør nok prøve å vinne 1-2 kamper borte.

matkri

Juniorspiller

Lagt til: 25 aug 06, 15:16

17 poeng med to uavgjort borte, vil tillsi at vi taper en kamp hjemme!!! Tror ikke RBK er umulig hjemme, men det kommer litt ann på om de er med helt i toppen.. Om de må vinne den siste kampen for å ta seriegull.. Mange faktorer som spiller inn... Tror ikke vi vinner to kamper borte desverre.. Tromsø, enga og Stabæk blant annet.. Blir jevne og vanskelige kamper alle sammen... Krysser fingrene i hvertfall

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 aug 06, 15:20
Opprinnelig postet av matkri

17 poeng med to uavgjort borte, vil tillsi at vi taper en kamp hjemme!!! Tror ikke RBK er umulig hjemme, men det kommer litt ann på om de er med helt i toppen.. Om de må vinne den siste kampen for å ta seriegull.. Mange faktorer som spiller inn... Tror ikke vi vinner to kamper borte desverre.. Tromsø, enga og Stabæk blant annet.. Blir jevne og vanskelige kamper alle sammen... Krysser fingrene i hvertfall

Du skriver selv dette matkri : Har regnet ut at vi anntakeligvis kan ta 17 poeng til i år... Dette forutsetter at vi vinner hjemmekampene våre og tar 2 poeng borte. Så spar meg for utropstegna dine.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 25 aug 06, 15:22
Vi bør værtfall slå start, sandefjord, og odd hjemme! Det kan jo hende at det holder til å sikre plassen! Det er det eneste målet mitt nå, og da trenger vi ikke så mye som 17 poeng til som du snakka om...

matkri

Juniorspiller

Lagt til: 25 aug 06, 15:33

Jeg sa heller ikke at vi trenger 17 poeng, men at dette er noe vi burde ha som mål... Tror ikke det er umulig, og da er vi vel anntakeligvis sikra denne gangen også... er så lei av å ligge nede i gjørma der år etter år....

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 aug 06, 17:10
4 hjemmeseire gir vel 30 poeng. Det bør holde til minimum kvalik. Det bør være et realistisk mål, men da må man vinne på søndag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 25 aug 06, 17:50
Endret: 25 aug 06, 17:52

Siste seriekamp er mot RBK. Helgen etter er det Cupfinale, da kan det være det er FFK-RBK igjen!

Viktig å vinne hjemmekampene, men er vel håp om poeng mot VIF,LYN og STABÆK borte også!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 25 aug 06, 17:55
Skal se vi gruser Enga på ullevål atter en gang, og jeg har troa på at vi får hevn for det forsmedelige tapet på hjemmebane mot lyn, de er pinadø nesten like ustabile som oss. Stabæk blir nok den vanskeligste kampen av de tre.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 25 aug 06, 17:55
Opprinnelig postet av Jepmaster

Siste seriekamp er mot RBK. Helgen etter er det Cupfinale, da kan det være det er FFK-RBK igjen!

Viktig å vinne hjemmekampene, men er vel håp om poeng mot VIF,LYN og STABÆK  elborte også!

Jeg har håp om poeng i ALLE bortekampene også.  Vi holdt nullen mot VIF - og med den stigningen i form og vilje Guttæne har nå, så kan det bli skikkelig morsomt fremover.

Kampen mot Start blir en pekepinn på om vi har hatt et midlertidig blaff - eller om vi virkelig er i siget.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914