Rami starter de fire neste for Sverige?
I de neste to EM-kvalkampene, kanskje de to neste også.
Landslagsmålvakten Andreas Isakssons fotskada är värre än befarat.
Isaksson tvingas till operation och missar åtminstone Sveriges två inledande EM-kvalmatcher. I värsta fall missar han årets samtliga fyra matcher, däribland mötet med Spanien på hemmaplan. Skriversvt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp
oiii.. Morro for Rami da..
Da har jeg en følelese at han ikke lenger er i fredrikstad by ved årsskifte..
---------------------------
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Men jeg håper at han blir i FFK ut kontrakta egentlig, for jeg tror ikke at vi får så altfor mange millionene for ham om/når han selges.
Den prislappen som FFK kom med for en stund tilbake (var det 20 mill?) er vel utopi mener jeg.
Håper han blir frem til Staw er klar for å ta over ansvaret i buret!
:-)
Nå er det vel flere keepere i Svealand, så det er vel neppe gitt at Rami får stå?
Når det er sagt, Rami har ikke vært i toppform om dagen, og merker tydlig litt mer til den lyskestrekken enn vi vanlig dødlige får vite. Personlig mener jeg han burde tatt målet mot LSK, det var ikke patenet av Rami, dessverre...
---------------------------
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
God bedring Enerly
Opprinnelig postet av KeJ
Nå er det vel flere keepere i Svealand, så det er vel neppe gitt at Rami får stå?
Når det er sagt, Rami har ikke vært i toppform om dagen, og merker tydlig litt mer til den lyskestrekken enn vi vanlig dødlige får vite. Personlig mener jeg han burde tatt målet mot LSK, det var ikke patenet av Rami, dessverre...
Siden han var eneste reservekeeper i troppen så er det vel ganske gitt at han skal stå! Nå blir det jo kalt inn en ny reserve, men regner med at Rami er først i køen nå!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914