Martin Wiig: FFK et kjøperlag
Opprinnelig postet av keiko99
Til Costanza: FFK er ett kjøpe lag..vel er sparta noe bedre ?
Du kritiserer FFK for lett han duger ikke en gang på FFK2 lag. Han er ikke den vi husker da han skåret i Hamar for noen år siden..
Alle laga er bortimot kjøpelag. Men noen selvfølgelig verre enn andre. Hvor mange lokale spillere er det på de andre laga ??
Spillere er blitt henta under betegnelse lovende eller meget lovende av FFK og KTE. Det er vel da kanskje ikke for mye forlangt at spillere som blir henta inn under denne merkelappen, blir vidreutvikla av de som har satt merkelappen på de.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Spillere er blitt henta under betegnelse lovende eller meget lovende av FFK og KTE. Det er vel da kanskje ikke for mye forlangt at spillere som blir henta inn under denne merkelappen, blir vidreutvikla av de som har satt merkelappen på de.
Godt poeng. Enkelte av kjøpa i høst har vel blitt karakterisert som backup (et penere ord enn "stallfyll") - følgelig må det være lov å forvente mer av de lovende spillerne vi har kjøpt inn.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
For egen del syns jeg martin aldrig slo særlig. For ruskete i ballmottaket og pinglete i dueller. Synd for ham.
Lykke til videre og hva han mener nå i etterkant bryr jeg meg svært lite om
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Så i SA at treneren i Sparta var stolt over å ha 7 lokale spillere på 1. elveren. Nå har de hentet inn ihvertfall 2 spillere uten for Sarpsborg/Fredrikstad-området, om ikke annet på lån..
Jeg synses at det er altfor mye penger involvert i fotballen i dag. I dag kan en klubb med god råd, feks RBK, gå til topps i norsk fotball ved å kjøpe seg de beste spillerene. Dvs de kjøper seriegullet, de kjøper opprykk etc. Vet det er vanskelig, for å si ikke umulig, å endre på dette nå. Derfor syns jeg Byprosjektet i Fredrikstad er helt topp, dvs satse på å utvikle lokale spillere til toppfotballen.
Husker forresten da jeg som 11-åring så cupfinalen mellom FFK og Viking, da en av Viking-spillerene hette Gary og lurte på hvorfor en engelskmann kunne spille for et norsk lag...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 26 aug 06, 13:07
Endret: 26 aug 06, 13:09
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914