Husk meg
Brukernavn
Passord

2.500 solgte billetter til Enerly-kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 24 aug 06, 15:51
Seks dager før Dream Team kampen til Enerly er det solgt 2.500 billetter, hvor mange kan vi forvente til onsdag?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 aug 06, 16:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Seks dager før Dream Team kampen til Enerly er det solgt 2.500 billetter, hvor mange kan vi forvente til onsdag?

Overkant av 3000 .

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 24 aug 06, 16:12

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten

Overkant av 3000 .

Det var svært få.. Var det ikke en bedrift som hadde kjøpt alene 1500 billetter??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 24 aug 06, 16:21

Wergis.. Dem kjøpte 1000. Klart at 3000 er lite, men hva kan en forvente seg ? tror maks 4000

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 24 aug 06, 19:14

Man kunne faktisk forvente seg fult hus. Det er tross alt en spiller som har lidt en forferdelig skjebne - og for å være helt ærlig synes jeg på Fredrikstad Blad, Demokraten, Radio Fredrikstad og for den saks skyld Fredrikstad FK skulle gått ut og reklamert mer for denne kampen.

Folk burde kjenne sin besøkelsestid her og støtte opp om en flott person og en glimrende fotballspiller.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 24 aug 06, 19:18
Opprinnelig postet av oleberg

Man kunne faktisk forvente seg fult hus. Det er tross alt en spiller som har lidt en forferdelig skjebne - og for å være helt ærlig synes jeg på Fredrikstad Blad, Demokraten, Radio Fredrikstad og for den saks skyld Fredrikstad FK skulle gått ut og reklamert mer for denne kampen.

Folk burde kjenne sin besøkelsestid her og støtte opp om en flott person og en glimrende fotballspiller.

Er ikke så lett å få opp folk fra godstolen se, når det er " en kamp som ikke teller noe ".

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 24 aug 06, 19:27

det har vært mye reklamert rundt omkring.. det er vel heller folka rundt her det er noe feil med..

synes det nesten blir flaut hvis stadion ser nesten tom ut på en slik kveld.

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 aug 06, 19:30

Litt vanskelig for meg å si at kampen ikke betyr noe da Rune. Ikke for oss, men jeg tror den betyr en del for Dagfinn og FFK.

Synes forøvrig det var kjempe bra at VIF reklamerte for denne kampen under kvarten på ullevål, det var stort gjort!

Elleve røe og vite kællær

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 aug 06, 19:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Er ikke så lett å få opp folk fra godstolen se, når det er " en kamp som ikke teller noe ".

Men å samle nesten 4000 tusen i treningskamp mot RBK klarte vi (Siste året i 2 div.) Synes alle som kan burde dra på denne kampen men burde FFK kanskje la folk selv bestemme hva de vil betale? Tror flere hadde kommet da og jeg tror også at de fleste hadde betalt, om ikke 100 kroner så i hvertfall en 50 lapp.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 aug 06, 21:12
Er inngangsbilletten 100kr? Blir det solgt på aristokraten eller kjøper man på stadion på kampdagen? Jeg er hvert fall overhodet ikke i tvil om at jeg skal på den kampen. Om ikke for å se mye artig angrepsfotball, som det sikkert blir en slik kamp, så hvert fall for å støtte Dagfinn!

Lenge leve "hjørnet"!

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 24 aug 06, 21:18
Jeg er ganske sikker på at det ikke vil komme mange over 3500. Dette syntes jeg de burde vite på forhånd at slike kamper ikke trekker folk.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 aug 06, 22:07
Jeg synes det er direkte pinlig for FFK og hele Fredrikstad om det ikke blir fullt. Og det er ikke for kampen sin skyld. Her bør folk kjenne sin besøkelsestid.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 24 aug 06, 22:47

Forslag:

FFK bør selge billettene før kamp start kampen søndag, pausa og etter kamp i billett bua.... slik at folk kan få tak i billett der dem er...

garantert at det kommer godt over 5000 men alle med et Hjerte for Dagfinn håper og tror på 10 000 stk

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 25 aug 06, 12:22
Opprinnelig postet av thomkat

Litt vanskelig for meg å si at kampen ikke betyr noe da Rune. Ikke for oss, men jeg tror den betyr en del for Dagfinn og FFK.

Synes forøvrig det var kjempe bra at VIF reklamerte for denne kampen under kvarten på ullevål, det var stort gjort!

Ser du ikke at jeg skriver dette i anførselsestegn ?? Forøvrig så har jeg kjøpt billett for lenge siden.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914