Greåker - FFK 2
Ryktene vil ha det til at Yherland spiller i dag og vil være med i troppen mot Start hvis han spiller bra, er det noen som kan legge ut et lite referat fra kampen som har vært der.
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Opprinnelig postet av Tiger
heh..isåfall spiller ikke Yherland.
Han var heller ikke med i denne kampen..
Forøvrig ganske utrolig å lede 1-0 til pause så tape 2. omgangen 5-0
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Jeg var på kampen og så FFK 2 bli rundspilt etter alle kunstens regler etter utvisningen til Tamas. Etter en duell slo ungareren til en liggende Greåker-spiller, og ble helt korrekt utvist. Meget uprofesjonelt av dagens kaptein på FFK-laget.
Best på FFK 2 var etter min mening Mergim Dervishi. Forsvaret var under en hver kritikk, er vel bare Are Tronseth som i det hele tatt var i nærheten av å holde et brukbart nivå. Framover på banen var det også meget tamt.
Mackie var ikke å se verken på banen eller benken. Jeg synes også det er rart at en mann som Michael Røn ikke var med.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Er Lasse Staw skadet?
Opprinnelig postet av Costanza
Personlig synes jeg det er direkte useriøst å stille med utespiller i mål tre kamper på rad i serien, spesielt når målsetningen er opprykk. Arrogant.
Er Lasse Staw skadet?
Kanskje døm leter etter en tredje keeper
Er helt enig at det er på kanten av hva en klubb kan gjøre som har opprykk som mål..
Staw trenger vel også så mange kamper som mulig siden han er benkevarmer på første laget..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Når ett opprykk til annen divisjon, er så viktig for klubben som det er, synes jeg det er usmaklig å spille med ett slikt lag i tredjedivisjon. Nå er matchballen spilt over til Lisleby, og jeg tror desverre de tar utfordringen å vinner årets serie.. Svakt av Fredrikstad, som ikke fortjener oppryk med en slik holdning eller innsats som ble vist i går mot Greåker... ( Kanskje Raymond hadde en finger med i spiller )
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914