Husk meg
Brukernavn
Passord

Greåker - FFK 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 21 aug 06, 20:05
Endret: 21 aug 06, 20:06

Ryktene vil ha det til at Yherland spiller i dag og vil være med i troppen mot Start hvis han spiller bra, er det noen som kan legge ut et lite referat fra kampen som har vært der.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 21 aug 06, 21:15
N3sport har nettopp lagt ut resultatet 5-1 til Greåker, virker helt utrolig. Håper det er gjort en feil og at det var omvendt...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 21 aug 06, 21:21
heh..isåfall spiller ikke Yherland.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 21 aug 06, 21:37
Ble 5-1 til Greåker, med utespiller i mål og rødt kort til Tamas. Latterlig innsats, det er jo så viktig å rykke opp!

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 21 aug 06, 21:41
Endret: 21 aug 06, 21:41

Opprinnelig postet av Tiger
heh..isåfall spiller ikke Yherland.

Han var heller ikke med i denne kampen..

Forøvrig ganske utrolig å lede 1-0 til pause så tape 2. omgangen 5-0

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 21 aug 06, 21:41
FFK stilte med dette laget: Kristoffer Lågeide, Jørgen Magnussen, Tamas Szekeres, Are Tronseth, Marius Krathe, Jørgen Hansen Patrik Dalen 25 min.), Mergim Dervishi, Dag Frode Hornseth, Shakoor Ege, Marius Solvang (Markus Norheim i 45 min.), Michael Trulsen. Han spilte ikke nå affal

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 aug 06, 01:37

Jeg var på kampen og så FFK 2 bli rundspilt etter alle kunstens regler etter utvisningen til Tamas. Etter en duell slo ungareren til en liggende Greåker-spiller, og ble helt korrekt utvist. Meget uprofesjonelt av dagens kaptein på FFK-laget.

Best på FFK 2 var etter min mening Mergim Dervishi. Forsvaret var under en hver kritikk, er vel bare Are Tronseth som i det hele tatt var i nærheten av å holde et brukbart nivå. Framover på banen var det også meget tamt.

Mackie var ikke å se verken på banen eller benken. Jeg synes også det er rart at en mann som Michael Røn ikke var med.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 aug 06, 01:40
Personlig synes jeg det er direkte useriøst å stille med utespiller i mål tre kamper på rad i serien, spesielt når målsetningen er opprykk. Arrogant.

Er Lasse Staw skadet?

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 22 aug 06, 01:46

Opprinnelig postet av Costanza
Personlig synes jeg det er direkte useriøst å stille med utespiller i mål tre kamper på rad i serien, spesielt når målsetningen er opprykk. Arrogant.

Er Lasse Staw skadet?

Kanskje døm leter etter en tredje keeper

Er helt enig at det er på kanten av hva en klubb kan gjøre som har opprykk som mål..

Staw trenger vel også så mange kamper som mulig siden han er benkevarmer på første laget..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til: 22 aug 06, 07:53

Når ett opprykk til annen divisjon, er så viktig for klubben som det er, synes jeg det er usmaklig å spille med ett slikt lag i tredjedivisjon. Nå er matchballen spilt over til Lisleby, og jeg tror desverre de tar utfordringen å vinner årets serie.. Svakt av Fredrikstad, som ikke fortjener oppryk med en slik holdning eller innsats som ble vist i går mot Greåker... ( Kanskje Raymond hadde en finger med i spiller ) 

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06

Lagt til: 22 aug 06, 11:13
Lasse er på skoletur trur jeg Så heldigvis ikke noe skade...

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 22 aug 06, 14:44
Jeg var og så kampen og det var et trist syn...med så mange gode spillere i stallen som FFK har bør det absolutt være mulig å stille et bedre lag enn de gjorde i går! Det er tredje divisjon vi snakker om, og da skal det være mulig å hevde seg bedre enn de gjorde i går, for nivået var relativt labert på begge lag, bare det at FFK2 var mest dårlig!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914