Neste serierunde
FFK hjemme mot Start. FFK har 18 poeng, mens Start ligger noe høyere på tabellen med sine 24 poeng.
Med sier her, vil vi klatre opp på 21 poeng og anntakeligvis passere Ham Kam på tabellen som møter Lillestrøm borte.
Tromsø møter Odd Grenland borte. Spennende å se om Nilsen effekten fortsetter, men jeg håper og tror at Odd klarer å slå Tromsø i denne kampen.. Tipper 2 - 1 til Odd.
Viking møter Vålerenga hjemme.. En skikkelig "rusare" som jeg ikke har anelse på hvem som vinner.. Men etter å ha sette kvart`n overbeviste Viking meg såpass at jeg tror de vil trekke det lengste strået her.. Tror i hvertfall ikke viking taper, så vi kan vel kanskje håpe på uavgjort..
Brann møter Molde hjemme... Skal være en sikker hjemmeseier.. I hvertfall om Brann skal ta seriegullet. Tror ikke Molde har sjans her.
Lyn møter Sandefjord. Ett jevnt oppgjør som jeg tror Lyn vinner. Tror unggutta til Lyn løper fra gamlegutta til Sandefjord i dette oppgjøret.
Om Fredrikstad vinner denne kampen, og de andre kampene går vår vei, vil vi være en plass høyere opp på tabellen, med en større luke til lagene bak. Samtidig, vil det være bare ett poeng opp til ett par av de andre lagene på tabellen... Tipper at dette er en av de viktigste kampene hittill i år med tanke på å beholde plassen.. Tror de av bunnlagene som taper i denne serierunden vil rykke ned.
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Opprinnelig postet av Tiger
Litt synd at vi møter Start nå, siden de er inne i en god tid..De virker veldig sterke om dagen. Ser ut som FFk har vist en posetiv kurve de siste kampene også, men dog ikke så sterk som start sin. Det hadde vært bedre om lag som Molden, Tromsø, Lyn hadde vært neste motstander. Må si at jeg er meget nervøs for denne kampen, men jeg håper og trur at vi klarer det...Noen må vel ødelegge seiersrekka til Start, og det beste er vel om det er oss? :D
Opprinnelig postet av matkri
FFK hjemme mot Start. FFK har 18 poeng, mens Start ligger noe høyere på tabellen med sine 24 poeng.
Med sier her, vil vi klatre opp på 21 poeng og anntakeligvis passere Ham Kam på tabellen som møter Lillestrøm borte.
Tromsø møter Odd Grenland borte. Spennende å se om Nilsen effekten fortsetter, men jeg håper og tror at Odd klarer å slå Tromsø i denne kampen.. Tipper 2 - 1 til Odd.
Viking møter Vålerenga hjemme.. En skikkelig "rusare" som jeg ikke har anelse på hvem som vinner.. Men etter å ha sette kvart`n overbeviste Viking meg såpass at jeg tror de vil trekke det lengste strået her.. Tror i hvertfall ikke viking taper, så vi kan vel kanskje håpe på uavgjort..
Brann møter Molde hjemme... Skal være en sikker hjemmeseier.. I hvertfall om Brann skal ta seriegullet. Tror ikke Molde har sjans her.
Lyn møter Sandefjord. Ett jevnt oppgjør som jeg tror Lyn vinner. Tror unggutta til Lyn løper fra gamlegutta til Sandefjord i dette oppgjøret.
Om Fredrikstad vinner denne kampen, og de andre kampene går vår vei, vil vi være en plass høyere opp på tabellen, med en større luke til lagene bak. Samtidig, vil det være bare ett poeng opp til ett par av de andre lagene på tabellen... Tipper at dette er en av de viktigste kampene hittill i år med tanke på å beholde plassen.. Tror de av bunnlagene som taper i denne serierunden vil rykke ned.
Ser man på hvilke lag Sandefjord har igjen, så tror jeg faktisk de rykker ned. De har 22 poeng nå og ender max. på 27 poeng og det blir direkte nedrykk.
Jeg tror Molde blir det andre laget som rykker direkte ned, mens Ham-Kam og Tromsø vil kjempe om kvalikkplassen.
Viking tror jeg vil finne formen på slutten av sesongen og unngå de 3 siste plassene.
FFK klatrer opp på en 6. plass og vinner over Rosenborg i finalen.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914