2 nye spisser klar for ffk...
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 21 aug 06, 07:49
Endret: 21 aug 06, 07:52
leste på tv 2 tekst tv at morgan andersen har gått ut med at 2 nye spisser er klare!! det som skuffet meg var at de ikke kommer før en uke eller to.... det er en 21 åring og en 25.... morgan ville ikke utale seg mer en at de var fra to forskjellige øyer i europa.... NÅ ER JEG SPENT........ hvem tror dere det er??? ser ikke annet en lys i tunnelen om dagen jeg!!! heia ffk
kvisvik sto å dribla vålerenga forsvaret og totalt rundspilte de nede ve deres eget korner flagg det kaller jeg total ydmykelse!!!
---------------------------
Lasse Båtstad
Der står det også at hans nåværende klubb ikke vil slippe han riktig ennå, og det stemmer jo med det som står på f-b.no
Er 25 år og kommer fra en øy. Kan dette være mannen for Fredrikstad?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Altså, alle ville styrket Molde...
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
God bedring Enerly
Mye som tyder på at det kan væra Baldvinsson ja!
Hvis det er han, så er jeg usikker på om han er så mye bedre enn Toth. Men det kan jo hende han er skikkelig god, jeg veit ikke..
Ifølge sikre kilder kommer det en av de nærmeste dagene til å dukke opp en superspiss fra Asmaløy...
Dvs fra Hvaler... Morgan sa jo ikke noe om at spilleren ikke var fra Norge... Men da lurer jeg litt på hvorfor spileren må se ann forholdene i klubben først....
Uansett, dette er det vi har av øyer i Europa som jeg kommer på i farta : Danmark, Island, De britiske øyer, Hellas, Italia (Sardinia og Korsika). Desuten kan de være fra en øy her til lands...
Hvis det er Marel Baldvinsson, som folk her tror, så er det underlig at ikke Molde har fått nei alt.. På en annen side så har de (Molde), ikke fått noe endelig svar fra klubben.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
I følge denne siden kan det jo virke som om vi snyter Molde for Baldvinnson på målstreken, dersom det er han som er klar da.. fotball.adressa.no/eliteserien/article62674.ece
Det står jo at klubben vil ha ham i neste kamp, det stemmer jo også bra med hva Morgan sier...
Men da lurer jeg på, er han god nok? Han har jo scoret 11 mål på 14 kamper for et av bunnlagene! Da må han vel kunne putte noen for oss også? Kanskje han kan bli vår Pall Gunnarson
Men hvem er den andre spilleren? Baldvinsson spilte kamp igår, så det kan ikke ha vært han de var å så på fredag. Kan dette være en fra England? Der spiler de kamper fredag kveld...
i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp
på vinger over europa
Opprinnelig postet av Biggus
Malta er en øy i Europa, Michael Mifsud er født i 1981 og har spilt 2 kamper for LSK i år. Inne på noe?
Var inne på samme tanke som deg.
Hadde han vært et scoop?
Han har tidligere denne sesongen villet bort fra LSK. Får for lite spilletid der.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hva med detta her?
Meanwhile, reports in Ireland claim the Blues have missed out on signing Irish U21 international Stephen Ward from Eircom League club Bohemians. The Dubliner has instead agreed to join Norwegian side Fredrikstad for a fee of €250,000 (£170,000).
http://ipswichtown.rivals.net/default.asp?sid=911&p=2&stid=8420273
FFK FFK FFK !!!!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Ære være Plankebyen
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Per Egil
Var ikke så mye å finne om denne Stephen Ward. Dette er fra Bohemian FCs hjemmesider.
Hadde akkurat tenkt å legge inn samme linken, men du kom meg visst i forkjøpet.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914