nye spillere og noen i avgang
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av JJunior
Helt enig i at Wiig har ett stort uforløst potensiale, men siden han kun har kontrakt ut 2006 så blir det vel snakk om fristillang fra kontrakten tenker jeg...
Da er jeg mer skeptisk til at Are slippes uten at vi har en erstatter klar. Syns Tronseth ikke holder nivået, men vil fortsatt at vi skal ha minimum to forsvarspillere i backup i tilfelle skader og karantener...
wiig er og blir i bestefall en middelmådighet i TL. selg/gi bort. spar lønnskostnader. det samme gjelder tronseth, garro, røn og tronseth.
Hvor mange tronseth`er har vi da??????
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av JJunior
Helt enig i at Wiig har ett stort uforløst potensiale, men siden han kun har kontrakt ut 2006 så blir det vel snakk om fristillang fra kontrakten tenker jeg...
Da er jeg mer skeptisk til at Are slippes uten at vi har en erstatter klar. Syns Tronseth ikke holder nivået, men vil fortsatt at vi skal ha minimum to forsvarspillere i backup i tilfelle skader og karantener...
wiig er og blir i bestefall en middelmådighet i TL. selg/gi bort. spar lønnskostnader. det samme gjelder tronseth, garro, røn og tronseth.
Hvor mange tronseth`er har vi da??????
ops!hehe,skriveleif fra meg...
---------------------------
FFK på øvre halvdel!
Link
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1015
Men siden kontrakten hans med FFK går ut etter årets sesong, så er det vel ganske tvilsomt om han kommer tilbake til Fredrikstad...
Bare å ønske han lykke til i Særp..
Håpe han slår til bedre der
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Patrioten
Det betyr at FFKs nye spiss er klar, de ville nemlig ikke slippe han før de fikk inn ny spiss, spennende å se hvem nye spissen er.
Det blir spennende... Eller kanskje oppdaget vi at de vi har ikke er for dårlige?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Patrioten
Det betyr at FFKs nye spiss er klar, de ville nemlig ikke slippe han før de fikk inn ny spiss, spennende å se hvem nye spissen er.
Det blir spennende... Eller kanskje oppdaget vi at de vi har ikke er for dårlige?
Nå må vi ikke ha store forhåpninger om spissene våres da.. Alle kan ha en god dag.. Men jeg håper Toth kan vise seg fram på den måten han gjorde igår utover høsten
Forøvrig trodde jeg vi hadde norges beste keeper 24 april ifjor
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Lex
11 mål i fjor...7 av 7 i år...denne gutten er bedre enn hoås og toth...det er det bare og innse...
Syns du fortsatt at Toth er dårlig??? Lurer på om denna klassespissen din hadde scora 2 mål mot Vålerenga jeg???
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article[/quote] Det blir konkuranse for alle spisser nå.. det er slik vi kommer til å spille oss opp over på tabbellen
blir spennende å se hvem det er. han eldste skulle jo være god nok til å gå rett inn på laget..
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Med to nye spisser inn, har vi disse angriperne i stallen: Toth, Kvisvik, Tarik, Hoås, West, Macdonald, Multaharju, Hornseth, pluss de to nye. dvs ti spillere som kjemper om tre plasser.. er minst tre for mye det. Med andre ord, hvem blir den/de neste som forsvinner fra klubben?
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Med to nye spisser inn, har vi disse angriperne i stallen: Toth, Kvisvik, Tarik, Hoås, West, Macdonald, Multaharju, Hornseth, pluss de to nye. dvs ti spillere som kjemper om tre plasser.. er minst tre for mye det. Med andre ord, hvem blir den/de neste som forsvinner fra klubben?
Tre plasser?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914