Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan vil gjøre fredrikstadfk bedre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 aug 06, 19:21
Fra nettgjestintervjuet med Morgan i FB
Kommer dere til å forbedre hjemmesiden deres, hadde vært fint å fått til noe lignende som det er i Lyn, med spillerdagbøker, trenerkommentarer og direktørkommentarer?
Hei K. Vi jobber nå med nytt design, ser på innholdsbiten og utvikler WebTv, så her jobbes det godt med den saken. Takk for godt spørsmål.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 aug 06, 19:24
Endret: 16 aug 06, 19:26

Må si jeg ikke har vært inne på de offisielle sidene på svært, svært lenge. Det var en stund lovende takter med videointervjuer etc, men så forsvant det meste. Får håpe at de denne gangen gjør det skikkelig over lengre periode, eller så kan de egentlig bare spare de utgiftene det blir med å oppjustere nettsiden.

Savner de gode tidene da man kunne lese om Ringberg sine oddstips og slikt, da det virket som spillerne også ville gi litt igjen til oss supportere, nå gidder jo ingen av dem å løfte en finger for å skrive noen ord i ny og ned... Men slik er det stort sett i de fleste klubbene som prøve seg med spillerdagbøker virker det som, det begynner bra, så blir det lengre og lengre mellom hver gang de skriver.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 16 aug 06, 19:55
kunne godt tenkt meg feks. ukentlig spalte fra KTE på denne siden.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 aug 06, 20:35

Opprinnelig postet av Snæbbis
kunne godt tenkt meg feks. ukentlig spalte fra KTE på denne siden.

Ukentlig fra en person er kanskje litt å ta i, men det hadde vært veldig fint med regelmessige drypp av informasjon fra innsiden. Ikke bare KTE, men fra Ahlsen, Andersen eller noen andre i trener-teamet eller i administrasjonen.

Husk bare at nedturen blir så voldsom hvis forventningene blir for høye...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 16 aug 06, 21:39
Nja, om det er å ta i med ukentlig er jeg egentlig ikke enig i. Det kreves ikke mye for å krote ned 20 linjer her på forumet, og det ville gitt oss supportere et verdifullt innblikk i FFK som jeg i øyeblikket føler vi savner. Ikke for det, det må ikke være KTE, jeg er meget fornøyd om det så er Morgan eller Ahlsen, men det at det ikke er noe savner jeg, og jeg føler at det skaper avstand mellom supporterne og klubben.

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 aug 06, 23:05
Endret: 16 aug 06, 23:06

Det vil komme mye nytt i høst, en del allerede fra 1. september iflg. det jeg ble orientert om i dag.

Bare for å nevne noe:

FFK sidene vil komme i new look.

FFK TV er under planlegging.

Det blir mulig å abbonnere på alt nytt om FFK. Man vil få siste nytt om FFK direkte inn på mobilen. Skadesituasjon i spillerstallen etc etc.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 16 aug 06, 23:32
der blir jeg abo

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 18 aug 06, 16:39
Er han vært så mye... FC Lyn Oslo AS hadde ved årsskiftet 21,5 millioner i gjeld og 106.000 i egenkapital. Tidligere Lyn-direktør Morgan Andersen mottok 909.518 kroner i lønn i tillegg til 97.077 i annen godtgjørelse i fjor.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 aug 06, 16:44
Opprinnelig postet av Tiger
Er han vært så mye... FC Lyn Oslo AS hadde ved årsskiftet 21,5 millioner i gjeld og 106.000 i egenkapital. Tidligere Lyn-direktør Morgan Andersen mottok 909.518 kroner i lønn i tillegg til 97.077 i annen godtgjørelse i fjor.

KTE tjener vel enda mer, eller ??

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 aug 06, 16:49

Opprinnelig postet av Rune Haugen

KTE tjener ca. 1.3 mill. og det er ca. der de fleste tippeligatrenerne lgger, bortsett fra Høgmo i Rosenborg, som tjener ca. det dobbelte.

FFK på toppen i 2006

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 aug 06, 16:52
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

KTE tjener ca. 1.3 mill. og det er ca. der de fleste tippeligatrenerne lgger, bortsett fra Høgmo i Rosenborg, som tjener ca. det dobbelte.

Har du kjennskap til om direktørene rundt i klubbene tjener mer enn trenerne ?? Hvis så er tilfelle, så har Morgan tjent dårlig.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 aug 06, 17:39
KTE tjener ca 1,3 sies det. Er det lønna fra FFK eller hans totale inntekt fra ligningen? Han har betydelige inntekter fra TV3 som kommentator for CL. Han har jo også skrevet bok. Hvis de 1,3 er fra ligningen, så er de jo etter fradrag.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 18 aug 06, 18:50

Opprinnelig postet av kanogvetalt
KTE tjener ca 1,3 sies det. Er det lønna fra FFK eller hans totale inntekt fra ligningen? Han har betydelige inntekter fra TV3 som kommentator for CL. Han har jo også skrevet bok. Hvis de 1,3 er fra ligningen, så er de jo etter fradrag.

Godt spørsmål.  Kjenner jeg de halvhjernedøde journalistene rett har de ikke tatt hensyn til ting som dette...  Men du har vel ikke rett i at det er etter fradrag, siden du får opplyst skattbar inntekt over ligningen - hvor omfattende fradrag han har kan du se av hvor mye skatt han betalte.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 18 aug 06, 18:56

Har du kjennskap til om direktørene rundt i klubbene tjener mer enn trenerne ?? Hvis så er tilfelle, så har Morgan tjent dårlig.

Jeg tror lønningene på direktørene som regel gjenspeiler budsjettene til klubbene... Hvis ikke bør klubbene "gå i seg selv". Det ville vært rart hvis en direktør har 2 millioner i lønn dersom klubben har et budsjett på 60 millioner.  Inklusive arbeidsgiveravgift og øvrige sosiale kostnader vil jeg anta de 2 millionene har steget med minst 20% slik at klubbens lønnskost ligger på 2,4 millioner.   2,4 millioner utgjør 4% av det samlede budsjettet... Dersom treneren har omtrent det samme vil en direktør og en trener tynge en klubb med nesten 5 av 60 millioner.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914