Morgan vil gjøre fredrikstadfk bedre
Må si jeg ikke har vært inne på de offisielle sidene på svært, svært lenge. Det var en stund lovende takter med videointervjuer etc, men så forsvant det meste. Får håpe at de denne gangen gjør det skikkelig over lengre periode, eller så kan de egentlig bare spare de utgiftene det blir med å oppjustere nettsiden.
Savner de gode tidene da man kunne lese om Ringberg sine oddstips og slikt, da det virket som spillerne også ville gi litt igjen til oss supportere, nå gidder jo ingen av dem å løfte en finger for å skrive noen ord i ny og ned... Men slik er det stort sett i de fleste klubbene som prøve seg med spillerdagbøker virker det som, det begynner bra, så blir det lengre og lengre mellom hver gang de skriver.
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
kunne godt tenkt meg feks. ukentlig spalte fra KTE på denne siden.
Ukentlig fra en person er kanskje litt å ta i, men det hadde vært veldig fint med regelmessige drypp av informasjon fra innsiden. Ikke bare KTE, men fra Ahlsen, Andersen eller noen andre i trener-teamet eller i administrasjonen.
Husk bare at nedturen blir så voldsom hvis forventningene blir for høye...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 16 aug 06, 23:05
Endret: 16 aug 06, 23:06
Det vil komme mye nytt i høst, en del allerede fra 1. september iflg. det jeg ble orientert om i dag.
Bare for å nevne noe:
FFK sidene vil komme i new look.
FFK TV er under planlegging.
Det blir mulig å abbonnere på alt nytt om FFK. Man vil få siste nytt om FFK direkte inn på mobilen. Skadesituasjon i spillerstallen etc etc.
FFK på toppen i 2006
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av Tiger
Er han vært så mye... FC Lyn Oslo AS hadde ved årsskiftet 21,5 millioner i gjeld og 106.000 i egenkapital. Tidligere Lyn-direktør Morgan Andersen mottok 909.518 kroner i lønn i tillegg til 97.077 i annen godtgjørelse i fjor.
KTE tjener vel enda mer, eller ??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Er han vært så mye... FC Lyn Oslo AS hadde ved årsskiftet 21,5 millioner i gjeld og 106.000 i egenkapital. Tidligere Lyn-direktør Morgan Andersen mottok 909.518 kroner i lønn i tillegg til 97.077 i annen godtgjørelse i fjor.
KTE tjener ca. 1.3 mill. og det er ca. der de fleste tippeligatrenerne lgger, bortsett fra Høgmo i Rosenborg, som tjener ca. det dobbelte.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
KTE tjener ca. 1.3 mill. og det er ca. der de fleste tippeligatrenerne lgger, bortsett fra Høgmo i Rosenborg, som tjener ca. det dobbelte.
Har du kjennskap til om direktørene rundt i klubbene tjener mer enn trenerne ?? Hvis så er tilfelle, så har Morgan tjent dårlig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
KTE tjener ca 1,3 sies det. Er det lønna fra FFK eller hans totale inntekt fra ligningen? Han har betydelige inntekter fra TV3 som kommentator for CL. Han har jo også skrevet bok. Hvis de 1,3 er fra ligningen, så er de jo etter fradrag.
Godt spørsmål. Kjenner jeg de halvhjernedøde journalistene rett har de ikke tatt hensyn til ting som dette... Men du har vel ikke rett i at det er etter fradrag, siden du får opplyst skattbar inntekt over ligningen - hvor omfattende fradrag han har kan du se av hvor mye skatt han betalte.
Har du kjennskap til om direktørene rundt i klubbene tjener mer enn trenerne ?? Hvis så er tilfelle, så har Morgan tjent dårlig.
Jeg tror lønningene på direktørene som regel gjenspeiler budsjettene til klubbene... Hvis ikke bør klubbene "gå i seg selv". Det ville vært rart hvis en direktør har 2 millioner i lønn dersom klubben har et budsjett på 60 millioner. Inklusive arbeidsgiveravgift og øvrige sosiale kostnader vil jeg anta de 2 millionene har steget med minst 20% slik at klubbens lønnskost ligger på 2,4 millioner. 2,4 millioner utgjør 4% av det samlede budsjettet... Dersom treneren har omtrent det samme vil en direktør og en trener tynge en klubb med nesten 5 av 60 millioner.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914