Var det så hoderystende Constanza??
Ser at du her inne og i min tråd på VG nett latterliggjør ryktene om Allbæck og FFK. Vel Morgan bekrefter idag at FFK har vært i kontakt med København samtidig som vi vet at Shaaban er en av Allbæcks nærmeste venner på landslaget. Så ryktene har vel ikke vært så ille gærne???? Eller synes du ikke rykter skal skrives om før spilleren har skrevet under?
Dessverre så sa København kontant nei........
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Snakket med Allbæck?
Nei, har du? Vil da tro at FFK først tar kontakt med klubben, slik det skal gjøres. Når de får nei der, så leter de andre steder. Eller tror du at FFK først tok en telefon til Allbäck som hadde kjempelyst til å spille for FFK, slik at de ringte klubben etterpå og fikk nei?
Spillerens klubb skal alltid kontaktes først! Og når de da fikk nei, har aldri Allbäck gjort seg opp noen mening. Alternativt kunne FFK spurt København om tillatelse til å snakke med spiller først, og ville han til FFK så kunne de gå tilbake til klubben og diskutere pris. Ettersom FFK fikk et kontant nei er det innlysende å tro at dette ikke er tilfelle i denne saken.
At det går ann og være så jævli vanskelig ffk1903... du kan irritere på deg en gråstein, det har du garantert hørt før... slutt...
Costanza har det med og blåse av ting, men selv om han ikke sier no når han har tatt feil, ligger det nok og gnager`n i bakhue...så bare drit in...
---------------------------
Heia FFK
Det må han selvsagt svare for selv...
Det jeg reagerte på var at det på dette forumet ble skrevet at han var på vei til FFK, det har han aldri vært. Det er greit med drømmer, men det er bedre med bakkekontakt. Blir ikke så skuffet da. Og det er jo hinsides at vi skal klare å hente en nøkkelspiller fra Skandinavias største klubb som også spiller mer eller mindre fast på det svenske landslaget. At han er kompis med Shaaban trenger ikke å ha så veldig mye å si. Shaaban er også en god kamerat med Ljungberg, men tror ikke det hadde betydd så veldig om han hadde fått tilbud fra FFK...
Opprinnelig postet av Lex
At det går ann og være så jævli vanskelig ffk1903... du kan irritere på deg en gråstein, det har du garantert hørt før... slutt...
Costanza har det med og blåse av ting, men selv om han ikke sier no når han har tatt feil, ligger det nok og gnager`n i bakhue...så bare drit in...
Er ikke vanskelig i det hele tatt jeg, det gikk rykter om at Allbäck var på vei til FFK, det viste seg å ikke stemme. Vanskeligere er det egentlig ikke. Det jeg prøver å få et poeng av er at det er forskjell på at en spiller er på vei til en klubb og at en klubb tar kontakt med spillerens klubb og får nei.
Opprinnelig postet av FFK1903
Det må han selvsagt svare for selv...
Det jeg reagerte på var at det på dette forumet ble skrevet at han var på vei til FFK, det har han aldri vært. Det er greit med drømmer, men det er bedre med bakkekontakt. Blir ikke så skuffet da. Og det er jo hinsides at vi skal klare å hente en nøkkelspiller fra Skandinavias største klubb som også spiller mer eller mindre fast på det svenske landslaget. At han er kompis med Shaaban trenger ikke å ha så veldig mye å si. Shaaban er også en god kamerat med Ljungberg, men tror ikke det hadde betydd så veldig om han hadde fått tilbud fra FFK...
Peter Ijeh gikk til Viking. Allbæck er 33 år........ Og den Ljungberg innblandingen blir bare for dum.........
Peter Ijeh gikk til Viking. Allbæck er 33 år........ Og den Ljungberg innblandingen blir bare for dum.........
Slående argumenter dette. Var Peter Ijeh nøkkelspiller på FCK? Ljungberg-innblandingen min er vel like dum (for å bruke dine ord) som at Shaabans vennskap med Allbäck er så stort at det skulle lokke han til et bunnlag i Tippeligaen.
Ingenting skulle selvsagt glede meg mer enn at jeg tok så inni hamperæva feil og at Allbäck gikk til FFK selvsagt.
Er vel ikke sikkert Allbæck med sine 33 år er påtenkt en nøkkelrolle i framtiden heller vel. Når det gjelder Shaaban så kan vel han ha informasjon om det mulig, hvis klubben slipper han.......... Uansett dette er ikke poenget her. Poenget er om det skal skrives på nettet eller ikke. Når FFK har vært i kontakt med KFC og forhørt seg angående spilleren og noen har fått nyss om det, er det vel ganske naturlig at det blir lagt ut rykter om spiller på vei til FFK. Det ryktet her har vel vært mer aktuellt og mer hold i enn mye annet piss som florerer her..........
Vil tro at de beholder Allbäck så lenge han holder det nivået han gjør, han spilte jo en av sesongens viktigeste kamper mot Ajax i forrige uke. Men selv om han skulle bli kviset ut av FCK i fremtiden er det nok, dessverre, langt større og bedre klubber enn FFK som står fremst i køen.
For min del er det helt greit at dette ryktet kom ut, som tydeligvis er ditt poeng i dette, det er formuleringen til enkelte at jeg ikke var enig i. Mitt poeng (som kanskje da ikke har så mye med dine innlegg, men andres om Allbäck) er at det var skrevet at han er på vei til FFK. Da følte jeg, med flere, at ryktene hadde tatt litt av. Hadde dem skrevet at FFK hadde vist interesse for fyren er det selvsagt noe helt annet, mulig det også er det du har skrevet inne på VGD for alt jeg vet.
Så på sett og vis har dere vel begge rett. FFK viste interesse for spilleren, samtidig som Allbäck aldri var aktuell for FFK egentlig
Jeg var en av de som skrev at han kom. Og jeg beklager om jeg skremte deg angående veddemålet ditt FFK1903. At du skulle svømme fra Jæren til Hvaler om Allbäck kom
Kilden var en i nær familie til en av spillerne. Måten jeg ordla meg på var basert på kildens uttalelser. Hverken mer eller mindre.
Lurer litt på når spillerne blir informert om hvem som jobbes med på overgangsmarkedet. Om det er fast prosedyre å gi info om sånt eller om tilfeldighetene avgjør i hvilken del av prosessen de får vite om det.
---------------------------
Vin og blomster på bordet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914