Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik spiller ikke til lørdag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 aug 06, 20:57
Endret: 14 aug 06, 21:14

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=495

Får håpe at Yherland er spilleklar, for nå trengs det spisser.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 14 aug 06, 21:01
Vi får håpe at han er klar til kamp til neste tl-kamp.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 14 aug 06, 21:02
Dette var synd! Nå satser vi på at Mackie er tilbake og viser takter som han gjorde mot Start hjemme i fjor. God bedring Tarik!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 14 aug 06, 21:03
Ille synd at ikke Tarek spiller mot Enga. Men er ikke dette ille gamle nyheter da ??

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 14 aug 06, 21:03
Endret: 14 aug 06, 21:06

Opprinnelig postet av Scout
Dette var synd! Nå satser vi på at Mackie er tilbake og viser takter som han gjorde mot Start hjemme i fjor. God bedring Tarik!

"Amen" - uten å forsøke å vekke den debatten igjen (for de som husker den)

2006: CL, RL, "the double"...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 15 aug 06, 13:27
Tarik Elyounoussi (18) håper han blir friskmeldt til cupfighten mot Vålerenga lørdag, men han ønsker ikke å ta noen risiko.  Dette kan en lese her

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 16 aug 06, 07:18
Krysser fingrene, det ser jo ut til å gå bedre - innlegget i fredrikstadfk var den 14. og der stod det han ikke spiller til lørdag, så står det at han kanskje blir klar i f-b dagen etterpå. Han er viktig for angrepet vårt, men jeg håper også at han ikke får for stor bør på skuldrene sine slik at han starter til lørdag selv om det kanskje ville vært for tidlig i forhold til skaden - men det regner jeg med det medisinske støtteapparatet styrer greit. Håper at McDonald sitter på benken til den kampen ihvertfall, begynner å bli klar for å få ham tilbake! Hadde vært tøft med både Tarik og mackie på banen samtidig, da hadde det blitt fart over angrepet vårt!

2006: CL, RL, "the double"...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 aug 06, 17:20
Er det noen som vet hvordan stå er med Yherland, kommer han til å spille til lørdag?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 aug 06, 17:22

Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som vet hvordan stå er med Yherland, kommer han til å spille til lørdag?

Har han fått spilt noe på andrelaget etter at han kom tilbake? Er ikke helt oppdatert på den fronten...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 16 aug 06, 17:24
Han spilte vel 2 lagskamp forrige uke, men igår var han ikke på benken engang, så kan jo hende dem sparer han så mye som mulig, nettopp med tanke på kampen på lørdag.. Vi får håpe det

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 17 aug 06, 12:09

Opprinnelig postet av frekkrik
Han spilte vel 2 lagskamp forrige uke, men igår var han ikke på benken engang, så kan jo hende dem sparer han så mye som mulig, nettopp med tanke på kampen på lørdag.. Vi får håpe det

Er ikke det litt betenkelig da? At de skulle spare en spiller som mangler masse kamptrening? At Macdonald ikke spilte siste 2.lags kamp, tolker jeg heller dithen at han igjen kjenner litt til skade eller er syk. Men håper selvsagt jeg tar feil. Han kan være en joker å ha på benken mot VIF.

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -

www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 17 aug 06, 12:20

Jo, enig med deg der, men samtidig trur jeg dem visste åssen kamp det ville bli, nemlig en skikkelig knokkelkamp! Da er ikke mackie den første man ofrer med den situasjonen vi er i nå...

Håper jeg hvertfall... Ingen som har sett de siste treningene og vet om han er fit for fight a??

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 aug 06, 12:28
tror mackie vil være en joker på lørdag, en superinnbytter som kommer inn i 2 omgang og gjør livet surt for engaspillerne..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914