Tarik spiller ikke til lørdag
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=495
Får håpe at Yherland er spilleklar, for nå trengs det spisser.
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Opprinnelig postet av Scout
Dette var synd! Nå satser vi på at Mackie er tilbake og viser takter som han gjorde mot Start hjemme i fjor. God bedring Tarik!
"Amen" - uten å forsøke å vekke den debatten igjen (for de som husker den)
2006: CL, RL, "the double"...
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
2006: CL, RL, "the double"...
Opprinnelig postet av Patrioten
Er det noen som vet hvordan stå er med Yherland, kommer han til å spille til lørdag?
Har han fått spilt noe på andrelaget etter at han kom tilbake? Er ikke helt oppdatert på den fronten...
Opprinnelig postet av frekkrik
Han spilte vel 2 lagskamp forrige uke, men igår var han ikke på benken engang, så kan jo hende dem sparer han så mye som mulig, nettopp med tanke på kampen på lørdag.. Vi får håpe det
Er ikke det litt betenkelig da? At de skulle spare en spiller som mangler masse kamptrening? At Macdonald ikke spilte siste 2.lags kamp, tolker jeg heller dithen at han igjen kjenner litt til skade eller er syk. Men håper selvsagt jeg tar feil. Han kan være en joker å ha på benken mot VIF.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
www.holygans.com / www.nettpuben.blogspot.com
Jo, enig med deg der, men samtidig trur jeg dem visste åssen kamp det ville bli, nemlig en skikkelig knokkelkamp! Da er ikke mackie den første man ofrer med den situasjonen vi er i nå...
Håper jeg hvertfall... Ingen som har sett de siste treningene og vet om han er fit for fight a??
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914