Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny trener på vei.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 14 aug 06, 20:04
Overhørte en samtale fra noen lagdt oppe i systemet i ffk at eggen hennger i en tynn tråd. Det ble også nevnt en annen trener som de har sett på en stund. Navnet vil jeg ikke si her. Er det noen andre som har mer info her? Håper de ikke har tenkt å bruke penger på en trener, Eggen gjør en bra jobb i ffk.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 14 aug 06, 20:41
Når du først sier A, må du også si B. Du kan ikke slenge ut en slik påstand og samtidig komme med at "navnet vil du ikke si her". Dette må du underbygge. Å hoste opp et navn ville være en god begynnelse. Om ikke annet for at andre kan vurdere holdbarheten i de mildt sagt oppsiktsvekkende opplysningene du kommer med.

JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 14 aug 06, 20:43
Gi oss navn da mann !!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 aug 06, 20:48

hentet fra FB:  Ikke noe i mot Eggen

Trenerspørsmålet i FFK vil Høili ikke bringe på bane nå:
- Jeg synes Knut Torbjørn gjør en god jobb.

Tror ikke eggen må gå

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 14 aug 06, 20:51
Uten kilde eller navn er det ikke akkurat mye hold i den tråden du starter, tiger. Dette er og blir en møkkatråd som i grunn kan stenges, dersom ikke du har noen solide kilder eller bevis å komme med!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Tom!

Juniorspiller

Lagt til: 14 aug 06, 20:52
Endret: 14 aug 06, 20:55
Opprinnelig postet av keiko99

hentet fra FB:  Ikke noe i mot Eggen

Trenerspørsmålet i FFK vil Høili ikke bringe på bane nå:
- Jeg synes Knut Torbjørn gjør en god jobb.

Tror ikke eggen må gå

Ut fra dette skulle man tro at Høili har kuppet makten i FFK. Fra når ble Høili klubbens talsperson mht. trenerspørsmålet?

Tom!

Juniorspiller

Lagt til: 14 aug 06, 22:02
Hvor ble det av trådstarter egentlig? Slenge ut en slik påstand, for så å forsvinne!? Håpløst....

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 aug 06, 22:09
Skjønner vel at dette er en person som bare ønsker å slenge ut noe dritt - og som ikke har noen tilknytning til FFK.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Tom!

Juniorspiller

Lagt til: 14 aug 06, 22:23
Endret: 14 aug 06, 23:06
Opprinnelig postet av oleberg
Skjønner vel at dette er en person som bare ønsker å slenge ut noe dritt - og som ikke har noen tilknytning til FFK.
Selsvsagt "skjønner" vi alle dette, men det kan være greit å få det bekreftet. Dessuten vil ikke Eggens avgang være noen bombe i seg selv, men at det evt. kan knyttes til det nye radarparet Høili/Morgans inntreden i klubben, er i seg selv interessant. Derfor hadde det vært fint med en ytterligere kommentar fra ryktesprederen, før vi trekker noen endelige konklusjoner.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 aug 06, 22:09
Trådstarter bør kanskje leve opp til hva han selv skrev i en tråd om Sigurd Rushfeld fra januar i år:

Opprinnelig postet av Tiger
Slutt å spre rykter dere ikke har noen dekning for.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 14 aug 06, 22:30
Den var fin, Costansa , men kanskje på tide å stenge denne tråden hvis ikke Tigergutt kommer med noe mer konkret...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 14 aug 06, 22:35

Overhørte en samtale du lissom... For det første, om dette hadde vært noe man jobbet med, vil jeg tro dette hadde skjedd ytterst forsiktig og ikke noe man snakket om der andre kunne "overhøre" det...

Og ellers synes jeg det virker usannsynlig at man skulle kvitte seg med Eggen nå! Tror han å Morgan kommer til å bli et radarpar!

Steng tråden sier jeg......

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 14 aug 06, 22:59

Først så sier han at han ikke vil si hvem det er, så ber ham andre komme med mer info

Avslørte seg selv før han rakk å svare for seg. Problem-kverulanter har vi nok av her!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 15 aug 06, 04:58
Tror sikkert at han har noe å si ang det sportslige iom han har spyttet inn 10 mill. Var jo derfor han trakk seg sist, pga han ikke fikk det som han ville ang plassering av nye stadion... Men for all del, mannen fortjener bare ros for at han atter en gang spytter penger inn i FFK, så for tiden vise om det er noe annet bak...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 aug 06, 09:12

Dette er bare fantasi.

Kanskje har det blitt til på grunn av at Eggen har vært fraværende på et par treninger, senest i går.

Grunnen til at Eggen har vært fraværende er at han ligger hjemme med lungebetennelse.

FFK på toppen i 2006

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 15 aug 06, 11:57

Da får man vel ønske god bedring, da.

God Bedring.

-exit body, exit mind-

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 aug 06, 17:04
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Dette er bare fantasi.

Kanskje har det blitt til på grunn av at Eggen har vært fraværende på et par treninger, senest i går.

Grunnen til at Eggen har vært fraværende er at han ligger hjemme med lungebetennelse.

Er vel større sjanser for at det har blitt til pga Hansen/Eggen sin disputt med Høili for ett par år siden.... Tror ganske sikkert Eggen sitter ut året, men at det er mer åpent hvem som er trener neste år......

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 aug 06, 17:08
Tror som Bedreviteren at KTE sitter ut året, men håper på trener skifte neste år.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 aug 06, 17:13

Opprinnelig postet av dracula
Tror som Bedreviteren at KTE sitter ut året, men håper på trener skifte neste år.

... med mindre vi får forsterkningene vi trenger, og at vi ser fremgang allerede i år. Ser gjerne at Eggen blir hvis vi får inn de forsterkningene som gjør at han kan heve laget, men det ser ut til at han har stagnert med den stallen vi har i dag.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914