Husk meg
Brukernavn
Passord

Dårlig nytt for landslagskeeper Thomas Myhre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 aug 06, 13:13

Om rami forsvinner føre neste sessong hvorfor ikke haMyhre i våre tanker

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

lars E

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til: 14 aug 06, 13:21
Et greit bytte for min del..

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 14 aug 06, 13:21

Hvis shabaan skulle dra, så tror jeg alt ligger til rett for at myhre gjør en rettur til ffk.

Viking har jo sikkret seg en meget god keeper nå, så tror ikke keeper er førsteprioriteten der nå.

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 aug 06, 13:23
Hvis Shaaban drar så håper jeg inderlig vi satser på Staw. Henter vi en ny første keeper da tror jeg Staw drar til en annen klubb.

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 14 aug 06, 13:33
Endret: 14 aug 06, 13:34
Opprinnelig postet av Culemart
Hvis Shaaban drar så håper jeg inderlig vi satser på Staw. Henter vi en ny første keeper da tror jeg Staw drar til en annen klubb.

Staw er nok fortsatt litt for ung og urutinert til å settes inn som førstekeeper, tror jeg. Vi kunne heller ha leid ut Staw i en eller to sesonger til en 1. div klubb. Da slipper han å spille for juniorlaget, og han slipper å slite ned benken på A-laget. Samtidig ville han spille på seg erfaring i et tålig høyt nivå...

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 14 aug 06, 15:55
Endret: 14 aug 06, 15:55

nå fikk de hvertfall ikke Denne Green da.. Han ble snappet opp av West Ham..

Men jege r enig i at Staw bør bli statset på videre, samtidig som han muligens blir litt for ung.. Men tenk da om noen år så har vi en TOPP keeper

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 aug 06, 16:09
ja staw 1 keeper og  Erik Bråten 2 keeper for han skal vist være ett utrolig stort talent han

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 14 aug 06, 17:40
Men Erik Bråthen er i Sparta nå, og de er veldig interessert i å signere han.. Ser ikke ut som om han kommer til FFK

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 17:56
Opprinnelig postet av keiko99
ja staw 1 keeper og  Erik Bråten 2 keeper for han skal vist være ett utrolig stort talent han

Vi kan ikke ha to så unge keepere keiko. Vi trenger bør helst ha en ung og en litt eldre keeper.

Ære være Eggen jr.

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 18:07
Endret: 14 aug 06, 18:07

Opprinnelig postet av keiko99

Vi kan ikke ha to så unge keepere keiko. Vi trenger bør helst ha en ung og en litt eldre keeper.

så du mener at Staw bør bli 1. keeper da, men at klubben likevel må hente inn en eldre keeper som da sannsynligvis ikke får spille så mye som han helst vil?? Da er det vel en dritt om 2. keepern er 18år eller 30år!!??

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 18:38
Opprinnelig postet av wergis
så du mener at Staw bør bli 1. keeper da, men at klubben likevel må hente inn en eldre keeper som da sannsynligvis ikke får spille så mye som han helst vil?? Da er det vel en dritt om 2. keepern er 18år eller 30år!!??

Nei det er ikke det samme om begge keeperene er 18 eller om den ene er 30. En eldre keeper har mer rutine og kan lære bort mye til den yngre keeperen (Slik som Shaaban - Staw fungerer nå). Dessuten kan det være greit å hive inn en rutinert keeper for eksempel om vi skulle havne i samme situasjon som siste kamp i fjor.

Ære være Eggen jr.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 14 aug 06, 18:49

Nei det er ikke det samme om begge keeperene er 18 eller om den ene er 30. En eldre keeper har mer rutine og kan lære bort mye til den yngre keeperen (Slik som Shaaban - Staw fungerer nå). Dessuten kan det være greit å hive inn en rutinert keeper for eksempel om vi skulle havne i samme situasjon som siste kamp i fjor.

Kanskje vi skal hente inn Steinar igjen? Han har jo rett alder.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Culemart

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 18:53
Endret: 14 aug 06, 18:54
Opprinnelig postet av denialsander
Kanskje vi skal hente inn Steinar igjen? Han har jo rett alder.

Alder er så klart ikke alt, det sier seg selv. Men jeg personlig vil ikke ha to keepere under 20 som første og andre valg.

Ære være Eggen jr.

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 22:41

greit at en eldre keeper har mere rutine, men når en aldrende keeper kommer til en klubb, så vil vel han spille mest mulig og hvertfall ikke vite at han blir danka ut av en 19 åring..

Jeg håper da også at Staw er voksen nok (siden han evt er 1. keeper) til å ta den evt oppgaven som vi hadde ifjor.. Men det er nokså urealistisk for i 2007 ligger vi ikke lenger i bunnstriden

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 14 aug 06, 22:50

nå fikk de hvertfall ikke Denne Green da.. Han ble snappet opp av West Ham..

Nå er det dårlig nytt for Myhre allikavel.. Scott Carson har signert for Charlton..

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126573

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914