17. runde - hva synes vi?
Opprinnelig postet av Tom!
Dette er lag som i utgangspunktet virker gode på papiret, men har til felles at de har vist elendig spill jevnt over hele sesongen. Jeg kan ikke helt se hva som skal medføre at disse plutselig begynner å spille god fotball, men det kan selvsagt være at disse lags såkalte "klassespillere" hever seg når de for alvor får kniven på strupen.
Elendig spill hele sesongen? Hva med Molde-FFK?
Og hvis du så kampen mot RBK i går var alldeles ikke Molde så dårlig... Men de har stort sett de samme problemene som FFK: Å score mål - og at de slipper inn relativt billige mål.
(Målet til Braathen er fett det, altså - men de skal vel ikke slippe ham til så lett?)
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Det er da i det minste genialt at Moldejævlene endelig er nøyaktig der de skal være, helt i bunnen av tabellen! Ååååååh som jeg håper de rykker ned Det hadde i tillegg smakt ekstra søtt om kamma dumpa ned sammen med dem. Tromsø håper jeg blir, er viktig for landsdelen der oppe at vi har hvertfall et nord-norsk lag.
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Jeg skriver "jevnt over hele sesongen". Dette betyr ikke nødvendigvis at ikke Molde glimtvis kan ha spilt godt.
Dessuten er ikke FFK på bortebane (som vi alle vet) noen målestokk på hvorvidt et lag spiller godt eller ikke. Kampen i går var heller ikke noe bevis på at Molde er et godt lag, heller ikke RBK for den saks skyld. RBK slo derimot Molde greit, noe som også skulle bare mangle.
Tabellen etter 17 runder lyver faktisk ikke. Man får heller trøste seg med at det finnes lag, deriblant Molde, som med større sannsynlighet rykker ned enn FFK.
FFK`s problem er ikke det å score mål, men derimot at de helt korrekt slipper inn for mange. Gerbrand vil nok avhjelpe mye. Synd at ikke finnen Miika virker å holde mål, men utskjelte PAC kan da vise takter han også. Han ble tross alt tatt ut på rundens lag i går.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Det er da i det minste genialt at Moldejævlene endelig er nøyaktig der de skal være, helt i bunnen av tabellen! Ååååååh som jeg håper de rykker ned Det hadde i tillegg smakt ekstra søtt om kamma dumpa ned sammen med dem. Tromsø håper jeg blir, er viktig for landsdelen der oppe at vi har hvertfall et nord-norsk lag.HamKam kan vi godt bli kvitt, men jeg tror faktisk de er sterkere enn både Molde og Viking for tiden. Tromsø tror jeg klarer seg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914