Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2 vant igjen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 12 aug 06, 07:13
Endret: 12 aug 06, 07:14
Denne gangen vant vi 5-1 over Klemetsrud. Det meste gledelige var at Mackie spilte nesten hele kampen og scora et mål! Han er god på trening og kan bli viktig utover høsten! Dette blir jo som en ny forsterkning for oss!!!
Fredrikstadfk.no sin sak.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 aug 06, 07:39
så har vi en hornseth lurerne bak der.. syns han bør prøve seg i stedet for at eggen setter inn Wiig eller Røn

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 aug 06, 11:07
Opprinnelig postet av keiko99
så har vi en hornseth lurerne bak der.. syns han bør prøve seg i stedet for at eggen setter inn Wiig eller Røn

Hornseth kommer til å sitte på benken mot Lillestrøm i dag, men fikk ikke til like mye i går, som det han gjør på treningene.

Michael Røn imponerer og dominerer på 2. laget som vanlig, bare så synd han ikke får til det samme på 1. laget når han får sjansen.

Wiig imåponerer heller ikke på 2. laget. Han gjør de samme feilene også på dette nivået. Skuddene hans blir alltid blokkert, han kjører seg bort i en dribling for mye eller mister ballen på dårlig mottak. 
Innsatsen er det ikke noe i veien med, men alt annet blir bare 80 %.

Mc Donald ser bra ut på trening om dagen, spillte bra også i går, og er kanskje i troppen allerede mot Vålerenga neste lørdag, tror jeg.

FFK på toppen i 2006

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 12 aug 06, 16:12
Det artige med FFK2, var at denne gangen sto en målscorer fra forrige kamp i mål.
Flott at de vinner, men Lisleby kan bli meget tøffe .

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 aug 06, 17:56
Opprinnelig postet av dracula
Det artige med FFK2, var at denne gangen sto en målscorer fra forrige kamp i mål.

Fra forrige juniorkamp, riktignok, ikke forrige FFK2-kamp...

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914