Arne Nyhaug
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060812/FFK/108120026/1009
---------------------------
Heia FFK
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Jeg vil ha tilbake Drillo, og heia Mihaly Toth!
Kan forstå at noen stiller spørsmålstegn ved Andersens etikk etter oppstyret rundt NISO og påstander om dokumentforfalskning i Mikel saken. At kritikken derimot kommer fra en advokat, hvis yrkesgruppe går under samme "hederlighetskategori" som bruktbilselgere, gjør det lite troverdig.
Dette minner om en mann som har innsett at han ikke har mer å tilføre, men ikke har innsett hvorfor.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Enig! Ha det bra!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Virker som en person som er ute etter oppmerksomhet.
Ikke noe å samle, få han ut av systemet så fort som mulig.
sånn indirekte, så kan det se ut som morgan allerede har en positiv efekt på klubben!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
For å omskrive ett gammelt sitat jeg vil ikke si noe galt om "A.N," men han er advokat.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Også utrolig at FB gir saken en dobbeltside. Innholdet var tynt som vann, kom ikke fram noe annen enn gubbens synsig og oppgulp. Blir man mer meningsberettiget når man kan tittulere seg som advokat? Latterlig hele driten.
...en slu rev som ikke går av veien for å ta alle midler i bruk når eventuelle problemstillinger dukker opp i horisonten. Én som tør å konfrontere alle og enhver med sin visjon og sitt standpunkt. Én som har et bredt kontaktnett som han vet å utnytte.
Dette blir jo nesten som Arve M. i bakvendtland...:-)
Det kommer garantert til å storme rundt han både i tide og utide. Avgjørelser og uttalelser vil ofte være kontroversielle. Dog er det nettopp en slik personlighet jeg mener klubben trenger i den tiltenkte funksjonen,
...velkommen Morgan !
Har idag også registrert at FB har fått en ny skribent til sin spalte for leserbrev, innenfor emnet FFK.
Ønsker denne personen lykke til i hans nye rolle.
FFK and Wisla Krakow forever...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914