Trist, veldig trist.
Hvis vi er så handlingslammet som det ser ut til så er det Follo og Moss på ny stadion til året. Fy faen jeg gruer meg. Det hele er bare trist.
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Dessuten har Eggen prioritert å forsterke laget defensivt først, og det er helt riktig for alle kan se at det er der vi sliter. Vi scorer egentlig nok mål, kun tre færre enn Brann, men slipper inn for mye. Det skal ikke være nødvendig å måtte score tre mål hver kamp for å vinne fotballkamper!
Jeg er enig i at det hadde smakt om vi fikk inn en solid forsterkning på spissplass, men akkurat det å hente en midtspiss som nærmest er målgarantist er det vanskeligst en klubb kan hente - det er noe alle ser etter kontinuerlig, konkurransen blir dermed stor og prisene ofte skyhøye for slike spillere. I tillegg må denne klassespilleren alle ønsker ha et ønske om å spille for Fredrikstad Fotballklubb, et bunnlag i norsk toppserie. Vil bare ha frem at det er ikke så enkelt som de fleste her inne gjør det til.
Og jeg ser heller at vi fullfører sesongen med de spissene som vi har, enn at man foretar et desperat kjøp som fort kan koste klubben dyrt. Skal vi hente inn en spiss, så må vedkommende være klart bedre enn de vi har fra før - og det sier seg selv at det er en utfordring for ledelsen å finne nettopp den spilleren. Det er mye som må klaffe her: FFK må finne en spiller de ønsker. Han må ønske å spille for FFK. Han kan ikke være for dyr. Klubben hans må være villig til å slippe ham. Han må være i noenlunde matchform. Og først da blir han kanskje FFKs nye spiss.
Men det hadde naturligvis vært gøy om det ble innkalt til pressekonferanse en dag denne uka hvor ny toppspiss stod på agendaen. Men jeg synes ikke vi skal ha for høye forventninger. Blir helt satt ut når jeg ser folk nevne spillere som Marcus Allbäck og Kennedy Bakircioglu. Bakkekontakt!
Opprinnelig postet av Topscorer
Det er så trist, utrolig trist at Eggen og FFKs ledelse ikke evner å forsterke laget framover. Nå går det tre brasser rundt og dasser i byen i håp om kontrakt og ingen av de er i nærheten av å være "funnet". Se på Lyn og de andre lagene i tippeligaen. Trenger de en eller flere spillere så handler de øyeblikkelig. Lyn kjøpte to midtstoppere i går, Start kjøpte David Nielsen, Viking kjøpte Iljeh, Ham kam handlet han neger`n vi slet med på stadion sist.
Hvis vi er så handlingslammet som det ser ut til så er det Follo og Moss på ny stadion til året. Fy faen jeg gruer meg. Det hele er bare trist.
Jeg tipper at disse brassene snart er ferdige med å dasse rundt i byen og sitter på flyet tilbake til Brasil. Eller kanskje de vil ha med seg Norge -Brasil på Ullevål før de reiser.
I dag var de med på skuddtrening på Kråkerøybanen, og den 26 årige Brasilianeren traff vel knapt nok målen en eneste gang i løpet av treninga.
Så ille var det at jeg måtte flytte bilen min som sto parkert 30 meter bak målet.
Spørsmålet nå bør være: Hvem er ansvarlig for at disse spillerne i det hele tatt er her og hva koster dette FFK?
FFK på toppen i 2006
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Snæbbis
Det er fasinerende det der med at man har hentet inn tre late og dvaske brasser ja, og hvem sin gode ide det var finner vi vel aldri ut. Tror heller ikke det kommer noen ny superspiss i år. Allikevel synes jeg ikke fremtiden er helsvart, for vi har jo allerede en spiss som har begynnt å finne nettmaskene, og han heter Tarik, og fortsetter han som nå vil det være nok til å berge plasen tror jeg. Klaffer det med Gerrbrand har vi også tippeligaens kansje beste midstopperduo. jeg har allerede skrudd ned forventningene nå, og vil være fornøyd med kvallikplass i år(vel og merke så lenge vi vinner den da), så får man heller skru dem opp igjen neste sesong på ny stadion. det viktigste nå er bare å overleve.
Også har vi Mc Donald som snart er klar. Han viser gode takter på treninga om dagen og kanskje ender det opp med ham som spiss i 4-3-3 eller sammen med Tarek i 4-4-2
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Snæbbis
Det er fasinerende det der med at man har hentet inn tre late og dvaske brasser ja, og hvem sin gode ide det var finner vi vel aldri ut. Tror heller ikke det kommer noen ny superspiss i år. Allikevel synes jeg ikke fremtiden er helsvart, for vi har jo allerede en spiss som har begynnt å finne nettmaskene, og han heter Tarik, og fortsetter han som nå vil det være nok til å berge plasen tror jeg. Klaffer det med Gerrbrand har vi også tippeligaens kansje beste midstopperduo. jeg har allerede skrudd ned forventningene nå, og vil være fornøyd med kvallikplass i år(vel og merke så lenge vi vinner den da), så får man heller skru dem opp igjen neste sesong på ny stadion. det viktigste nå er bare å overleve.
Også har vi Mc Donald som snart er klar. Han viser gode takter på treninga om dagen og kanskje ender det opp med ham som spiss i 4-3-3 eller sammen med Tarek i 4-4-2
gledelig at han snart er klar ja. Tommel opp
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Er enig med de som sier at å slippe inn 2 mål i en kamp er for mye om man ønsker å vinne.
FFK har gått målløse av banen bare 4 ganger. Ligger på delt 6.plass i forhold til ant skorede mål, men på jumbo plass i forhold til innslupne mål.
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Kanskje er FFK bare en av klubbene som brassene skal prøvespille for, så kanskje FFK ikke er alene om regningen på å hente dem fra Brasil.
Jeg synes i hele tatt at dette er ganske skremmende... Om FFK betaler opphold og reise for alle som prøvespiller for oss, er vi vel snart oppe i en sum som hadde gjort at vi kunne kjøpt en spiller... Hva med litt resarch før vi lot de komme?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914