Husk meg
Brukernavn
Passord

Klaging og syting på tribunen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04

Lagt til: 08 aug 06, 00:27

Nesten på hver enste kamp nå hører jeg masse folk på tribunen som bare sitter å klager, hadde de snakket sammen to og to og diskutert sakelig hadde jeg ikke hatt noe i mot det, men folk sitter å klager høymeldt slik at sikkert 20 mennesker rundt dem hører alt de sier. Det er ikke en eller to ganger i løpet av en kamp, men konstant klaging i 90 minutter bortsett fra når ffk scorer og de påfølgene 5 minuttene.

Denne klagingen er såpass høymeldt at også spillerne hører det, en person som Hoås fikk konstant kritikk, er helt enig at han ikke spilte en bra kamp nå mot hamkam, men en trenger ikke å syte å klage konstant i 90 minutter. Tror spillerne hadde satt langt mer pris på noen positive tilrop, det samme tror jeg folk på tribunen hadde likt.

Så jeg håper jeg når noen av dere som klager på tribunen; Prøv å juster volumet slik at det er kun sidemannen som hører dere, alle vi andre er ikke interessert i å høre drittpreik i 90 minutter. Dette er spesielt til dere som sitter midt på nye tribunen på langsiden. Håper også at folk ellers på tribunene som hører slik klaging kan bli med å si i fra slik at vi får redusert sytingen på tribunen, det hjelper ingen, i hvertfall ikke FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914