Bertelsen, Tarrik og kvisvik...
er alle med på rundens lag på FXT.no... sjekk her: http://www.fxt.no/tippeligaen/rundenslag/article703721.ece
Enig eller uenige? rull diskusjon
Enig eller uenige? rull diskusjon
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Tarik og Kvisvik ert greie, mens bertelsen hadde en ok kamp.. Har ikke sett de andre kampene denne runden så vet ikke om Bertelsen fortjente den eller ei..
Men det som jeg synes er merkverdig er at Abiodun blir kåra til BB av FXT. Greit han gjorde alt alene på topp og greide seg bra med det, men jeg synes Tarik var bedre en denne juksemakern..
Men det som jeg synes er merkverdig er at Abiodun blir kåra til BB av FXT. Greit han gjorde alt alene på topp og greide seg bra med det, men jeg synes Tarik var bedre en denne juksemakern..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
tarik og kvisvik gjorde seg absolutt fortjent til plassen, bertelsen derimot er helt uforstålig for min del ihvertall!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Bertelsen var klart best i forsvaret i dag. Ryddet opp mye med hurtigheten sin, ikke minst etter at Abiodun kom inn. Da var han viktig å ha. Dessverre hadde han litt for mange feilpasninger til at jeg kan si han gjorde en spesielt stor kamp. Men han var absolutt en av de beste! Og han er en av få som alltid spiller med stor innsats!
I begynnelsen gjorde han også veldige smarte ting. Blant annet et hurtig og langt innkast som nesten skapte en stor målsjanse, og en veldig smart gjennombruddspasning til Tarik (tror jeg det var).
Men kan være enig med A.Scheie i at Hanstveit muligens var bedre for Brann i går og burde tatt plassen på rundens lag hva gjelder venstrebackposisjon.
I begynnelsen gjorde han også veldige smarte ting. Blant annet et hurtig og langt innkast som nesten skapte en stor målsjanse, og en veldig smart gjennombruddspasning til Tarik (tror jeg det var).
Men kan være enig med A.Scheie i at Hanstveit muligens var bedre for Brann i går og burde tatt plassen på rundens lag hva gjelder venstrebackposisjon.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914