Brasser?
---------------------------
Elleve røe og vite kællær
var ingen der dessverre..... ryktene som svirra på stadion var at dem var på vei men rakk ikke treninga, + er vel ikke idielt etter en lang flytur å dra rett på trening heller tror jeg........
vent å se;)
FFK FFK FFK !!!!
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060806/FFK/108060025/1009
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av zippi
Hvilke brasser er det snakk om? Noen som har noen navn?
Ifølge F-B heter de Inger
Opprinnelig postet av danan2
Opprinnelig postet av zippi
Hvilke brasser er det snakk om? Noen som har noen navn?
Ifølge F-B heter de Inger
Med kallenavn "Ingerinho" ? .........
FFK FFK FFK !!!!
Opprinnelig postet av wergis
de kommer ikke til å være med på treningene før på tirsdag.
Lover jo bra dette?
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av wergis
de kommer ikke til å være med på treningene før på tirsdag.
Brassene har ankommet byen i kveld, men det er jo kamp i morgen, så neste trening er ikke før tirsdag.
FFK på toppen i 2006
Selvfølgelig sier en agent dette. Han lever jo av å selge spillere. Ut fra artikkelen i FB får man inntrykk av at FFK her betaler flyreise og opphold til noen brasilianske spillere for å trene litt med Fredrikstad kun etter anbefaling av spillernes agent (som ikke akkurat er noen objektiv part). Det hadde kanskje vært greit om dette skjedde i en rolig periode på vinteren flere måneder før seriestart, men en uke ut i august synes jeg dette nesten minner litt om desperasjon. Jeg håper jeg tar feil.
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Costanza
"– Han sa at dette var spillere vi absolutt burde se på, sier Eggen"
Selvfølgelig sier en agent dette. Han lever jo av å selge spillere. Ut fra artikkelen i FB får man inntrykk av at FFK her betaler flyreise og opphold til noen brasilianske spillere for å trene litt med Fredrikstad kun etter anbefaling av spillernes agent (som ikke akkurat er noen objektiv part). Det hadde kanskje vært greit om dette skjedde i en rolig periode på vinteren flere måneder før seriestart, men en uke ut i august synes jeg dette nesten minner litt om desperasjon. Jeg håper jeg tar feil.
Jeg er enig i det du skriver, men disse brasilianerne er ikke beregnet å være spillere som går rett inn å forsterker FFK nå. Der er det helt andre spillere det jobbes med og som det visstnok ganske snart kommer en avklaring på, høyst sannsynlig i løpet av uken.
Så dersom noen av disse brassene skulle vise seg å være så gode at de kan forsterke laget allerede nå, så vil nok det bli regnet som en bonus. Det skal være ganske unge spillere det er snakk om, og det spørs vel om ikke agenten er denne Liverød, som jo er kjent som en veldig seriøs type og forretningsmann.
FFK på toppen i 2006
Ifølge dette er det altså tre totalt da. Hvis det er spillere som er i nærheten av å være gode nok for førstelaget til Botafogo ville det vært gode forsterkninger tror jeg. Men da ville de vel ikke ha kommet hit.....?
Opprinnelig postet av TheDude
Ifølge dagens Demokraten dreier det seg om to spiller fra Botafogo og en tredjemann som kommer fra det nest øverste nivå i brasil, sistnevnte er en spiss på 1,90 som har scoret masse mål i år ifølge Eggen.
Ifølge dette er det altså tre totalt da. Hvis det er spillere som er i nærheten av å være gode nok for førstelaget til Botafogo ville det vært gode forsterkninger tror jeg. Men da ville de vel ikke ha kommet hit.....?
Av unge spillere i Botafogo fant jeg disse..:
Nome: Ralfe Rodrigues da Conceição
Apelido: Ralfe
Altura: 1,80m
Peso: 76Kg
Nascimento: 12/07/1987
Nome: Thiago Caetano Gonçalves Xavier
Apelido: Thiago
Altura: 1,82
Peso: 80kg
Nascimento:13/02/1985
Nome: Felipe Barreto Adão
Apelido: Felipe Adão
Altura: 1,88m
Peso: 80,2Kg
Nascimento: 26/11/1985
Nome: Felipe Patavino Saad
Apelido: Felipe Saad
Altura: 1,87m
Peso: 83,3Kg
Nascimento: 11/09/1983
Nome: Rafael Marques Pinto
Apelido: Rafael Marques
Altura: 1,83m
Peso: 80,1Kg
Nascimento: 21/09/1983
Nome: Rodrigo Oliveira de Bittencourt
Apelido: Diguinho
Altura: 1,71m
Peso: 69,8Kg
Nascimento: 20/03/1983
Nome: Glauber Rodrigues da Silva
Apelido: Glauber
Altura: 1,66m
Peso: 61Kg
Nascimento: 11/11/1983
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Ifølge dagens Demokraten dreier det seg om to spiller fra Botafogo og en tredjemann som kommer fra det nest øverste nivå i brasil, sistnevnte er en spiss på 1,90 som har scoret masse mål i år ifølge Eggen.
Dette er garantert bare tre brasser som skal se Norge-Brasil på Ullevål, de har sikkert fått et tips av en eller annen norsk fyr som har tipsa dem om hvordan man skal få seg gratis flybillett til Norge, sann mine ord dette er bare flopp fra start te mål.
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 07 aug 06, 16:18
Endret: 07 aug 06, 16:23
Opprinnelig postet av MegSelv
Av unge spillere i Botafogo fant jeg disse..:
Nome: Ralfe Rodrigues da Conceição
Apelido: Ralfe
Altura: 1,80m
Peso: 76Kg
Nascimento: 12/07/1987
Nome: Thiago Caetano Gonçalves Xavier
Apelido: Thiago
Altura: 1,82
Peso: 80kg
Nascimento:13/02/1985
Nome: Felipe Barreto Adão
Apelido: Felipe Adão
Altura: 1,88m
Peso: 80,2Kg
Nascimento: 26/11/1985
Nome: Felipe Patavino Saad
Apelido: Felipe Saad
Altura: 1,87m
Peso: 83,3Kg
Nascimento: 11/09/1983
Nome: Rafael Marques Pinto
Apelido: Rafael Marques
Altura: 1,83m
Peso: 80,1Kg
Nascimento: 21/09/1983
Nome: Rodrigo Oliveira de Bittencourt
Apelido: Diguinho
Altura: 1,71m
Peso: 69,8Kg
Nascimento: 20/03/1983
Nome: Glauber Rodrigues da Silva
Apelido: Glauber
Altura: 1,66m
Peso: 61Kg
Nascimento: 11/11/1983
Var faktisk å så Botafogo spille finale i carioca cup (Rio de Janeiro cup) i April.
Ble imponert over spillet og måten Botafogo vant kampen på, men mest av alt det tifo-showet som ble fremvist under hele kampen. Stod midt i Botafogofansen. HELT FANTASTISK!! ALDRIG OPPLEVD NOE LIGNENDE NOE STED I VERDEN!!
Botofogo ble mestere i Rio. Synes det virket,som de har et meget bra lag nå.
Flamengo og Vasco er større lag en Botafogo i Rio,men tror Botafogo har et bra lag nå.
Kan vel være en del bra ungutter der også.... ;-)
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Da var alle tre sent hjem ja...Kom ikke akkurat som noen overraskelse at ingen av de var gode nok
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Er det ikke over et døgn siden dette ble klart? Dessuten reiser de ikke hjem. Skal visst prøve lykken i Sverige nå!
har dere savnet meg så er jeg tilbake.. frykt ikke
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av keiko99
tipper dem ikke finner lykke i sverige heller
Kan vel ikke akkurat si det.
Sverige hvor har du det fra?
Nå skal de trene med Bærum, i følge http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_fotball/article95373.ece
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan vel ikke akkurat si det.
Nå skal de trene med Bærum, i følge http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_fotball/article95373.ece
Når keiko er borte fra FFKsupporter.net i 4 dager, så må jo noe alvorlig ha skjedd.
Derfor ringte jeg ham opp å lurte på om det var ham eller Pc`en som hadde kolapset.
Heldigvis så viste det seg seg at det kun var PC`en.
Velkommen tilbake keiko!
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Patrioten
FB skrev det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914