Husk meg
Brukernavn
Passord

Mister Staw

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 06 aug 06, 20:00
Jeg tenkte vi måtte diskutere om det er bra eller dårlig at mister Staw skal vokte buret imorgen. Det sies at Shaban er skadet, og ikke stiller imorgen. 

Jeg tror personlig at vi blir svekket, men håper at vi ikke taper noen poeng på det. Snurr diskusjon.

---------------------------

Elleve røe og vite kællær

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 06 aug 06, 20:02
Klart vi blir svekka når Rami ikke skal stå! Men jeg trur ikke Lasse er noe dårlig alternativ, bare han klarer å beholde roen og spille trygt! Men det vi kommer til å savne mest er hvordan Rami dirigerer forsvaret, der trur jeg nok ikke Lasse er like god!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 aug 06, 20:03
Endret: 06 aug 06, 20:04
Selvfølgelig er det dårlig for oss at førstekeeperen er ute med skade. Det er en grunn til at Shaaban er førstekeeper. Lasse Staw er et stort talent og viste at han også hadde roen i Bergen, men det er vel likevel ingen tvil om at alle andre bortsett fra Lasse selv med familie og venner heller ville sett Rami Shaaban mellom stolpene i denne kampen.

Men ingenting hadde jo vært mer moro enn om det var Staw som sørget for at vi får satt en stopper for den begredelige statistikken med antall kamper på rad på hjemmebane med baklengsmål....

Det jeg lurer på er om vi har noen keeper sittende på benken. Rami Shaaban? Eller har en av de juniorkeeperne fått proffkontrakt og kan sitte der?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 aug 06, 20:04
Jeg føler meg mere trygg med Staw i buret enn Sørlie, men det ideelle hadde vært Rami. La oss håpe at Patrik er den sjernespilleren vi håper han er og at Tarik scorær igjen  Uansett har kampen til Tromsø gått vår vei igjen, og med seier i morra, hopper vi opp til 9. plass..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 aug 06, 20:10
Opprinnelig postet av Costanza
Selvfølgelig er det dårlig for oss at førstekeeperen er ute med skade. Det er en grunn til at Shaaban er førstekeeper. Lasse Staw er et stort talent og viste at han også hadde roen i Bergen, men det er vel likevel ingen tvil om at alle andre bortsett fra Lasse selv med familie og venner heller ville sett Rami Shaaban mellom stolpene i denne kampen.

Men ingenting hadde jo vært mer moro enn om det var Staw som sørget for at vi får satt en stopper for den begredelige statistikken med antall kamper på rad på hjemmebane med baklengsmål....

Det jeg lurer på er om vi har noen keeper sittende på benken. Rami Shaaban? Eller har en av de juniorkeeperne fått proffkontrakt og kan sitte der?

Rami sitter på benken og skaden er ikke alvorlig.

thomkat

A-lagspiller

Lagt til: 06 aug 06, 20:12
Endret: 06 aug 06, 20:52
Alle skjønner vel at en landslagskeeper for Sverige holder enn viss standard, men tror dere at dette blir utslagsgivende for hvor poengene havner? Alle vet vel gode Ham Kvalm er på dødballer? Sier bare nytt forsvar, urutinert keeper........

Elleve røe og vite kællær

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 06 aug 06, 21:05
Jeg har trua på Staw. Han blir ikke bedre av å sitte på benken hver kamp, og dette kan hjelpe på selvtilliten. Dessuten går kampen på tv2zebra og gutten får sjansen til å virkelig vise seg fram! Gleder meg stort til kjemperedninger av Staw! Han er nok ikke like god som Shabaan, men tydeligvis et tryggere kort enn en småskadet Shabaan.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 aug 06, 22:02
Av det jeg vet om Staw, er at han er rask på strek, men dårlig på å sette i gang spillet. Er ellers utrygg i feltarbeidet. Men det kan godt hende han har utvikla seg siden sist jeg fulgte juniorlaget og når han spilte i Trosvik.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 06 aug 06, 22:15
Bra valg av oversskrift på tråden Mister Staw....
Tolka det som at Staw forsvinner fra FFK, men heldigvis

Men uansett tror jeg Staw vill gjøre en god figur imorra..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 06 aug 06, 22:31
Herregud for en overskrift på tråden... Jeg var skråsikker på at vår neste landslagskeeper var på vei vekk fra klubben jeg nå... 

Ellers er vel det meste sagt, og de fleste virker enige. Hadde følt meg myyyye tryggere om Totte hadde spilt sammen mad Rajo. 

Hvordan er Staw i feltet forresten? noen som vet? Han er vel bedre enn Sørlie?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 06 aug 06, 22:50
Opprinnelig postet av Olavesen
Herregud for en overskrift på tråden... Jeg var skråsikker på at vår neste landslagskeeper var på vei vekk fra klubben jeg nå... 

Ellers er vel det meste sagt, og de fleste virker enige. Hadde følt meg myyyye tryggere om Totte hadde spilt sammen mad Rajo. 

Hvordan er Staw i feltet forresten? noen som vet? Han er vel bedre enn Sørlie?

Les innlegget mitt, Olavesen. Den karakteristikken jeg gav er det han er kjent for. Skal mye til for å lære overblikk og slike tingen. Det er vel nærmest medfødt for fotballspillere.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 07 aug 06, 00:33
staw er bedre en sørli, men at vi blir litt svekket i morra er nok riktig, åssen han er i feltet er jeg ussikker på, men han viste seg ikke fra noen dårlig side de 45 minuttene han fikk i bergen! Hadde vært gør morro om han klarte å holde nullen i morra! hehe..  har faktisk trua på at han skal klare det.....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 07 aug 06, 01:49
Det som kan være skummelt er det med feltarbeidet. I morgen (i dag for de som er nøye) møter vi Ham-Kam som er svært gode på dødball. Raio er ute, Hoås sannsynligvis på benken. Er redd vi kan slippe inn på cornere. Hver eneste dødball er egentlig farlig mot Kamma. Kjenner på meg at det blir tap i morgen. Men følelsene mine pleier sjeldent å stemme.

Fredd

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 aug 06, 01:58
Opprinnelig postet av Fredd
Det som kan være skummelt er det med feltarbeidet. I morgen (i dag for de som er nøye) møter vi Ham-Kam som er svært gode på dødball. Raio er ute, Hoås sannsynligvis på benken. Er redd vi kan slippe inn på cornere. Hver eneste dødball er egentlig farlig mot Kamma. Kjenner på meg at det blir tap i morgen. Men følelsene mine pleier sjeldent å stemme.

Øyvind Hoås spiller ifølge rapportene fra start. Dessuten mangler Ham-Kam også sin kanskje beste hodespiller i Pasoja som soner for gule kort. Men de har fortsatt Haraldsen som er veldig god i lufta + Kienast og Ringberg hvis sistnevnte starter. Utover det har ikke Ham-Kam all verden av spillere som er ekstremt gode på hodet.

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 07 aug 06, 02:08
Leste akkurat nå at Hoås starter. At Pasoja ikke spiller er også en bonus. Da blir det litt mer søvn i natt. Slipper jeg å bekymre meg over det. Takk Costanza!

Fredd

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 08 aug 06, 01:44
Den kællen der, må ha TL råeste spenst...??

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 08 aug 06, 01:58
Opprinnelig postet av Hjælmen
Den kællen der, må ha TL råeste spenst...??

Mener du Staw, eller ironiserer du over Hoås?

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 09 aug 06, 03:28
Staw! Har ikke sett makan! Gutten fløy når han plukka i feltet!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914