Husk meg
Brukernavn
Passord

Are Tronset gir seg i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 aug 06, 20:59
I ett intervju på TV Østfold i dag uttalte Are Tronseth følgende:
Det har vært litt kjedlig i det siste, men håper å få sjansen.
Det er klart man vurderer klubbskifte, når klubben henter nye spillere, på den plassen
man spillere, to stykk som sent som i sommer.
Så er en nøtt til å vurdere det, hvis en ikke får spilt så mye framover.

Det er vel noe han ikke får, så det blir kanskje hans siste kamp i FFK-trøya i morgen.

FFK skal jo i tillegg teste en brasliansk forsvarer også.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 04 aug 06, 22:33
Tronseth har ikke lov til å bytte klubb to ganger på et år, har han vel? Han kom jo i desember som var. Tviler også på at FFK er villige til å slippe han før etter sesongen, i tilfelle...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 aug 06, 01:11
Opprinnelig postet av Planken
Tronseth har ikke lov til å bytte klubb to ganger på et år, har han vel? Han kom jo i desember som var. Tviler også på at FFK er villige til å slippe han før etter sesongen, i tilfelle...

Såvidt jeg har skjønt så har han lov å skifte klubb såfremt han ikke gikk til FFK etter 1. april.

Men tror nok heller ikke at FFK slipper ham nå, så da er det jo egentlig en uinteressant problemstilling. Kanskje etter sesongslutt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 05 aug 06, 08:17
Han drar nok ikke nå. Men etter sesongen kan det godt hende han forlater oss. Han har vel aldri prøvd å kjempe for plassen etter å ha blitt benka i en klubb? Men uansett er det uaktuelt å selge han nå..

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 05 aug 06, 18:15
Opprinnelig postet av ffkmufc
Han drar nok ikke nå. Men etter sesongen kan det godt hende han forlater oss. Han har vel aldri prøvd å kjempe for plassen etter å ha blitt benka i en klubb? Men uansett er det uaktuelt å selge han nå..

Jeg tror nok han har prøvd å kjempe for plassen etter å ha blitt benka. Jeg tror heller det er så enkelt at han ikke er god nok. Derfor får han heller ikke spille.

Dette er en spiller vi snarest bør kvitte oss med, da er det mye bedre å satse på ett eget talent som kanskje pr. dags dato er litt dårligere, men som kan bli bedre om 1-2 år.

Are Tronseth er sikkert en hyggelig fyr, men han er stallfyll. Det har vi ikke bruk for.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 aug 06, 21:17
Igjen et dårlig kjøp av Eggen og sløsing av penger, kontrakten går ikke ut før i 2008

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 aug 06, 21:33
Opprinnelig postet av Patrioten
Igjen et dårlig kjøp av Eggen og sløsing av penger, kontrakten går ikke ut før i 2008
gutten er ung og etter det du sier da kan ikke han bare gi seg, men da må vi selge han.. vet du hvor mye eggen gav  så kom gjerne med prisen.

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 05 aug 06, 22:35
Her står det mye dumt!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 05 aug 06, 23:17
Opprinnelig postet av Jepmaster
Her står det mye dumt!

Javel... som hva da?

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 06 aug 06, 00:03

Si meg hvem som skulle spilt midtstopper mot Ham-kam da,nå som to er ute? 

Stallen til Fredrikstad er som den er, Vi kan ikke kjøpe 18 spillere som koster en haug penger!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 06 aug 06, 06:08

Si meg hvem som skulle spilt midtstopper mot Ham-kam da,nå som to er ute? 

Stallen til Fredrikstad er som den er, Vi kan ikke kjøpe 18 spillere som koster en haug penger!

Men vi kunne sikkert kjøpt EN midtstopper før sesongen som er bedre enn Are!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 06 aug 06, 10:05
Her står det mye dumt!

Eggen viste jo at han var for dårlig for Ham-Kam, kanskje det var ett panikkkjøp?

Lurer på hvor motivert Are er for kampen til mandag, når han vet spillere står i kø foran seg i de neste kampene.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 06 aug 06, 10:16
Opprinnelig postet av Patrioten
Her står det mye dumt!

Eggen viste jo at han var for dårlig for Ham-Kam, kanskje det var ett panikkkjøp?

Lurer på hvor motivert Are er for kampen til mandag, når han vet spillere står i kø foran seg i de neste kampene.

Fotballspillere er jo også egoister. Han vil nok gjøre et så godt inntrykk som mulig uansett. Han må jo tenke på sin fotballfremtid. Sitter kanskje speidere på tribunen og vurderer han,ettersom han har singnalisert at han vil bort.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914