Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammekrok-tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 01 aug 06, 21:48
Her er en nyoppsatt skammekrok, hvor sutresupportere som har klaga på manglende og dårlige signeringer kan skrive seg inn...

Jeg har holdt av en hel avdeling til Rune Haugen, men det er plass til alle andre på på åpen post.

---------------------------

Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 aug 06, 21:53
Endret: 01 aug 06, 21:53
Ledelsen skal ha honnør for å ha hentet en spiller som Gerrbrand til klubben, selv om det gjenstår å se hva han får til i FFK.

Men jeg synes det har vært lov å stille spørsmålstegn ved hvor sakte det har gått. Det er nå én måned siden overgangsvinduet åpnet og flere kamper er spilt i mellomtiden hvor vi hadde trengt forsterkninger.

Likevel er det jo ganske interessant å se at debattanter som Rune Haugen og Patrioten nærmest glimrer med sitt fravær når gode nyheter kommer, mens de ellers skriver innlegg på innlegg med kun negativitet når det er motgang...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 aug 06, 22:37
Kan jo hende at de ikke har vært inne her enda da ..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 01 aug 06, 22:45
Det er merkelig hvordan alt blir så positivt fordi man har fått muligens en god spiller til klubben.

Man er ikke så negative lengre da nei!!!

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 aug 06, 22:51
patrioten har vært inne

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 aug 06, 12:35
Opprinnelig postet av Bob Page
Kan jo hende at de ikke har vært inne her enda da ..

Hvis man hadde giddet å sett mine siste 30 innlegg, så kunne man faktisk nesten se at jeg har vært borte i et helt døgn. Og jeg sitter ikke å skriver når jeg er på reisefot heller ( se, Bergen ).

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 12:27
Opprinnelig postet av Costanza
Ledelsen skal ha honnør for å ha hentet en spiller som Gerrbrand til klubben, selv om det gjenstår å se hva han får til i FFK.

Men jeg synes det har vært lov å stille spørsmålstegn ved hvor sakte det har gått. Det er nå én måned siden overgangsvinduet åpnet og flere kamper er spilt i mellomtiden hvor vi hadde trengt forsterkninger.

Likevel er det jo ganske interessant å se at debattanter som Rune Haugen og Patrioten nærmest glimrer med sitt fravær når gode nyheter kommer, mens de ellers skriver innlegg på innlegg med kun negativitet når det er motgang...

Faktisk så oppdaga jeg ikke signinga til Svensken før halv 2 i natt. Og det er ikke akkurat en normal tid for meg å legge inn innlegg ( gjorde det før, men ikke nå ). Jeg er storfornøyd med denne signinga jeg. Etter det jeg har lest om han så ( ikke bare de linka som har kommet inn her ) er det en spiller som kommer til å gå fint i spann med Raio.

Men Finnen er jeg fortsatt skeptisk til, og det må jeg vel få lov til å være.
Men etter å ha lest det siste engelske innlegget, så ble jeg faktisk litt mer positiv til han å.

Men at du Costanza skriver negativt i forhold til meg er jeg faktisk blitt hardhuda overfor. Det er mange ganger jeg har lyst til å svare på innlegga dine, men så lenge du kjører din arrogante stil her inne, så gir jeg heller blaffen.

Både du og jeg har mange innlegg her inne. Hvor mange av innlegga dine her inne tror du jeg har svart på. Jeg kan si deg så pass. Det er ikke mange ( tenk, helt siden 2003 ). Hvorfor, fordi du har kjørt samme stilen hele tiden.

Og til slutt. Du sletter vel dette også du vel fordi det ikke bidrar her inne.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 02 aug 06, 12:34
Endret: 02 aug 06, 12:34
Costanza må vel være en av de minst arrogante debattantene på dette forumet. Derimot synes jeg innleggene hans stort sett er preget av refleksjon og stor kunnskap.

Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i din karakteristikk, Rune Haugen.

Ære være Plankebyen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 12:38
Opprinnelig postet av Per Egil
Costanza må vel være en av de minst arrogante debattantene på dette forumet. Derimot synes jeg innleggene hans stort sett er preget av refleksjon og stor kunnskap.

Jeg kjenner meg i hvert fall ikke igjen i din karakteristikk, Rune Haugen.

Ovenfor meg har han vært det til gangs Per Egil. Hvorfor, vet jeg ikke. Skulle nesten tro han har et horn i sia på meg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 aug 06, 12:45
Hvis du har et inntrykk av at jeg opptrer arrogant overfor deg, Rune Haugen, så beklager jeg virkelig det. Men jeg kan love deg at det ikke er noe jeg i så fall forsøker å være. Alle skal behandles likt.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 02 aug 06, 14:19
Angående den første tråden så syns jeg den var morsom og treffende, samt et innslag av munter kritikk til Rune Haugen. Kanskje den ikke var helt rettferdig, men det har jo vært en del negativt til tider, så jeg tror en del av "den positive brigade" her inne så humoren i innlegget

Tror iallefall ikke det var vondt ment. Du får bare prøve å motbevise ham over tid Rune

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 14:30
Opprinnelig postet av Shadar
Angående den første tråden så syns jeg den var morsom og treffende, samt et innslag av munter kritikk til Rune Haugen. Kanskje den ikke var helt rettferdig, men det har jo vært en del negativt til tider, så jeg tror en del av "den positive brigade" her inne så humoren i innlegget

Tror iallefall ikke det var vondt ment. Du får bare prøve å motbevise ham over tid Rune

Over tid ?? Så lenge dette diskusjonsforumet har vært så har vel jeg vært en av de som har vært mest positive her inne. Men i år så har det ikke vært mye å rope hurra for. Og det er meget berettiget spør du meg. Og at de ( styret i klubben ) skal komme med en og annen signing er vel ikke så rart. Skulle bare mangle. Opptrer jeg negativ bare fordi jeg ikke har troa på denne Finnen ?? Virker sånn på enkelte her inne. Jeg har også skrevet at jeg har denne troa til han beviser noe annet. Og da har jeg skrevet at jeg villig biter i det sure eplet. Jeg spør igjen, er det så veldig negativt ??

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 02 aug 06, 14:43
Endret: 02 aug 06, 14:43
Jeg tror det ofte er måten du sier ting på som oppfattes som negativ, Rune. Faktum er at tråder har blitt stengt som følge av dine angrep (eller innspill). Jeg sier ikke at dette utelukkende er din skyld, men av og til synes jeg du går litt vel mye etter mann og litt lite etter ball.

Skulle gjerne hatt noen konkrete eksempler å komme med, men det har jeg dessverre ikke. Påstanden om at du er blant de mest positive i ffksupporter.nets historie stiller jeg meg uansett tvilende til.

Ære være Plankebyen

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 01 aug 06, 22:57
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Her er en nyoppsatt skammekrok, hvor sutresupportere som har klaga på manglende og dårlige signeringer kan skrive seg inn...

Jeg har holdt av en hel avdeling til Rune Haugen, men det er plass til alle andre på på åpen post.

Dummeste jeg har hørt!!!! Er man plutselig verdensmester nå når man har hentet en spiller?????

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 01 aug 06, 23:16
Opprinnelig postet av oleberg

Dummeste jeg har hørt!!!! Er man plutselig verdensmester nå når man har hentet en spiller?????

Akkurat ikveld er døm det

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 00:52
Endret: 02 aug 06, 00:52

Surpædd! Når de henter en spiller som i utgangspunktet ligger på en hylle høyere enn det vi kan forvente, så er det vel lov med litt stikk til alle som klager?

PS: oleberg, detta var bare ment som litt moro.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 aug 06, 09:59

Surpædd! Når de henter en spiller som i utgangspunktet ligger på en hylle høyere enn det vi kan forvente, så er det vel lov med litt stikk til alle som klager?

PS: oleberg, detta var bare ment som litt moro.

Har ingen problemer med å ta av meg hatten for hva FFK ledelsen har fått til med Gerrbrand - noe jeg også skryter av her i denne tråden:

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=91781&perside=10&side=1

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 12:30

Denne skulle vært sletta for lenge siden. For dette er ren sjikanering. LES REGLENE DIN TOSK..

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 15:44
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Denne skulle vært sletta for lenge siden. For dette er ren sjikanering. LES REGLENE DIN TOSK..

Æææ, dette er jo brudd på regel #2, #3,#9! Hmm....kanskje jeg som ikke skjønte at det var ironi på gang?

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 02 aug 06, 15:21
Endret: 02 aug 06, 15:22

Dette er helt klart å gå over streken, og burde uansett vært fjernet av moderator. Vil samtidig si at det høres ut som at Costanza og Rune bør ta ett oppvaskmøte på PM..

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914