Husk meg
Brukernavn
Passord

Skammekrok-tråd

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 02 aug 06, 15:49
Endret: 02 aug 06, 15:52
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg har holdt av en hel avdeling til Rune Haugen, men det er plass til alle andre på på åpen post.

Dette er helt klart å gå over streken, og burde uansett vært fjernet av moderator. Vil samtidig si at det høres ut som at Costanza og Rune bør ta ett oppvaskmøte på PM..

Oppvaskmøte går jo stort sett en vei det å. De som har vært (  mulig med Holters ), er kun ensidig reprimande. Så hvis oppvaskmøte er for å fjerne meg så vær så god. For meg så kan vi godt ta det åpenlyst. Da får jeg gjerne både negative og positiv på tilbakemelding. Jeg påberoper meg ikke fasitsvar på allting jeg heller. Men ærlig talt dette her er et diskusjonsforum, og da får dere tolerere mer enn det dere gjør. Er vel ikke mening at man skal dilte etter flertallet i alt eller vel ??

Så jeg sier det med en gang. Oppvaskmøte er jeg ikke interessert i på PM. Enten får moderator ta det her eller la vær. Får jeg så mye som ett PM om dette så er mitt siste innlegg levert her inne.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 02 aug 06, 17:17
Næh! Slutt å tøyse nå da gutta! Dette er da ikke verre enn man bør tåle på et diskusjonsforum. Er ikke sjikane. Trenger vel ikke no jævla oppvaskmøte for sånt. Mulig Rune har et syn som avviker litt fra andre her og kan virke litt avventende til tider. Noen av oss faller jo for fristelsen til å gi de litt mindre positive en smekk over lanken når det skjer noe bra. Om Rune virkelig føler seg provosert av Costanza over tid, er det jo en litt annen sak. Jeg for min del synes Costanza har rimelig høflige innlegg.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 17:32
Endret: 02 aug 06, 17:38
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Næh! Slutt å tøyse nå da gutta! Dette er da ikke verre enn man bør tåle på et diskusjonsforum. Er ikke sjikane. Trenger vel ikke no jævla oppvaskmøte for sånt. Mulig Rune har et syn som avviker litt fra andre her og kan virke litt avventende til tider. Noen av oss faller jo for fristelsen til å gi de litt mindre positive en smekk over lanken når det skjer noe bra. Om Rune virkelig føler seg provosert av Costanza over tid, er det jo en litt annen sak. Jeg for min del synes Costanza har rimelig høflige innlegg.

Er enig med deg at Costanza har høflige innlegg, og gjerne når han starter de selv.  Men jeg lar vær å svare når han går på mine innlegg, for da er han stort sett negativt stilt. Er ikke sikkert Costanza sjøl føler det sånn, men jeg gjør det. Og dette er ikke bare nå i det siste, men fra lang tid tilbake ( fra 2003 ). Hvis Costanza hadde gått tilbake disse åra, så hadde han sett hvor mange innlegg jeg har svart etter han.

Slabbedasken, er ikke det første innlegget sjikane ?? Stille omtrent meg i bås oppe på Veum. Jeg tør i hvertfall å stille her med fullt navn, og slike utsagn vil jeg ha meg frabedt. Og liksom komme her etterpå og si at man ikke skjønner ironien i det. Mye ironi i det må jeg si. Det er for å drite ut folk kaller jeg det.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 02 aug 06, 17:46
Det kan jo hende dere generelt er kronisk uenige hva angår fotball Rune, ikke nødvendigvis at han er "ute etter" deg på den måten. Jeg tror folk har fått høre det verre enn deg (tenkte på "nordle alias"99), og det hver dag. 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 17:54
Opprinnelig postet av Shadar
Det kan jo hende dere generelt er kronisk uenige hva angår fotball Rune, ikke nødvendigvis at han er "ute etter" deg på den måten. Jeg tror folk har fått høre det verre enn deg (tenkte på "nordle alias"99), og det hver dag. 

Kan nok være noe i det du skriver der. Men jeg har på følelsen at jeg har fått pepper hver gang Costanza har skrevet etter meg, og jeg synes ikke det er noe særlig. En gang i blant er greit, men jeg føler at det omtrent er hver gang.
Men nå har jo egentlig Costanza svart meg her inne, og at det ikke er meningen at det skal virke sånn. Prøver å være lik overfor alle. Jeg får prøve å ta han på ordet da.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 aug 06, 18:07
Endret: 02 aug 06, 18:14
jeg tar alt med ett smil så er jeg alltid uksyldig

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 18:25
Opprinnelig postet av keiko99

Du er ikke den riktige til å si det. Jeg skjønner i hvertfall ironien der på smilefjeset dit.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 02 aug 06, 19:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99

Du er ikke den riktige til å si det. Jeg skjønner i hvertfall ironien der på smilefjeset dit.

Keiko, du er håpløs enkelte ganger. Men, du gjør vel det kun for å tirre hos andre.

Siden stor sett alle er negative til Rune Haugen, har jeg lyst til å komme med en støtterklæring til deg.
Synes det er bra at vi har Rune som kan komme med kristiske og sanne ting om FFK, hvorfor skal alt være så
positivt om klubben, når det ikke er det.

I forhold spilleforsterkninger har vel Rune rett i det meste han har skrevet.
Når det skal kjøpes forsterkninger, skal det forsterke laget og ikke noe stallfyll.
Og hitil er det vel kun svensken som er av slik kaliber.
Finnen skal selvsagt få sjansen til å bevise, at han kanskje er en forsterkning, men inntil det, er han på linje med Pål Andrè.
Siden både Viking og Ham-Kam har vraket han, kan det vel ikke være en kvalitet spiller.
Ungaren har vel ikke vært all verden, i hvertfall ikke i klassen til Bora.

Stå på Rune, ikke gi deg.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 02 aug 06, 19:21
Patrioten.. vi prøver ikke å diskutere håløshet, for den kan bli lang og det vet du hvorfor..

Til Rune: jeg jakter jo litt på deg, men det er p.g.a. du sier når vi ses: Deg kjenner jeg og da er vel det godt ment

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914