Hvem er best? Hoås eller Toth?
Toth er en bedre spiss enn hoås! Toth er motoren som jobber og sliter på topp hele kampen igjennom, gir seg aldri! hoås derimot blir for lett, ikke sterk nok i kroppen, faller fort.
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Tja, si det. Er like dårlige begge to. De fikk jo vist det en gang for alle mot Ham-Kam idag.......
FFK FFK FFK !!!!
I denne kampen var Toth langt under pari. De 2 byttene rett etter pause var med på å ødelegge kampen for våres del.
Nåja, synes ihvertfall Toth var helt forferdelig i dag. Sånn i etterkant burde nok Hoås fått spille lenger.
Opprinnelig postet av oleberg
Toth uten tvil - selvom han heller ikke er noen klassespiss.
Drar tilbake det jeg sa o gendrer det til: Begge 2 er like dårlige!!!
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Synes Hoås var ganske oppløftende, men som jeg også har skrevet tidligere kommer det frem at han ikke akkurat er noen måltyv.
Tóth var litt under pari, så akkurat i dag var nok Hoås den beste.
Tóth var litt under pari, så akkurat i dag var nok Hoås den beste.
Er vel liten tvil om at Toth siller i en mye bedre klasse enn det Hoås gjør.
Hoås har jo ikke akkurat prestert så fryktelig mye foreløpig...
Hoås har jo ikke akkurat prestert så fryktelig mye foreløpig...
Nei...i dag var begge ræva...og jeg er heller ikke fornøyd med finnen...gerrbrandt var grei...are har for mange tabber...Tarik konge, samme med Kvisvik..
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914