Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sang er nødvendig, Tarek har begynt score mål...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 aug 06, 22:54
[quote=endre]
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av endre
Hadde lagd sus i serken  på Haugeløkka barnehage den:-) Ærlig talt, den var nesten like tannløs som Bob Page sitt forslag, og det sier ikke så rent lite Nei Endre, den bør du nok..........ja nettopp: Endre på!

Uansett moro med nye sangforslag igjen.


Snufs, den såra :( Jeg som affal brukte 5 min på å finne en melodi alle kan og!!! Prøvde med på "Take on me" med A-ha, funka dårlig.... :p

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 06 aug 06, 14:29
Så måtte bare jeg prøve å bruke den kreative delen av hjernen, nå som alle var inne på det. Jeg kom omsider på en litt morsom sang: "Hode, skulder, kne og tå". Og kanskje denne tekstene kunne blitt litt morsom og passende:

"Lille Tarik skorer mål, skorer mål
Lille Tarik skorer mål, skorer mål

finter og skyter, den lille gutt av stål

Lille Tarik skorer mål, skorer mål"

Og kanskje hadde det vært litt fett hvis en annen del av tribunene (for eks. hovedtribunen) ropte skorer mål andre gangen. Altså

ph: Lille Tarik skorer mål
hovedtribune: skorer mål

Skjønner? Det er bare et forslag altså;)

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 07 aug 06, 00:17
Den var ikke dum

---------------------------

Ære være Fredrikstad


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 07 aug 06, 00:54
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av endre
Hadde lagd sus i serken  på Haugeløkka barnehage den:-) Ærlig talt, den var nesten like tannløs som Bob Page sitt forslag, og det sier ikke så rent lite Nei Endre, den bør du nok..........ja nettopp: Endre på!

 Snufs, den såra :( Jeg som affal brukte 5 min på å finne en melodi alle kan og!!! Prøvde med på "Take on me" med A-ha, funka dårlig.... :p


Dersom man legger ut en sang her, så må man jo også være forberedt på at de som kommer med kommentarer sier nøyaktig hva de mener, selv om det kanskje kan være sårende.

Det er jo ikke noe vits i at alle bare sier at "ja den var kul og den kan nok bli bra osv." også hører man ikke noe mere til den sangen.

Jeg behøver ikke uttale meg om den sangen som blir omtalt her, men vil bare si at jeg tror det er veldig vanskelig eller kanskje helt umulig å lage en god tribunesang av melodier til barnesanger.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 06, 02:23
Hehe, tror du ikke det var ironisk ment da Snæbbussaristokrat 1 ? Uansett er jeg enig så lenge kritikken går på at sangen er bak mål og ikke at den blir lagt ut...

Tribunesanger laget på melodier av barnesanger tror jeg ikke gjir no` trøkk. Selvfølgelig kan man lage morsomme sanger av det, men ingen med trøkk som vi trenger på tribunen....

Mitt inspill til Zoran sitt forslag er at jeg har helt hatt sansen for den melodien, går liksom litt for dypt i toneleie, derimot syns jeg Snæbbussaristokrat 1 sitt inspill mye bedre.

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340