Patrik Gerrbrand er klar
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=477
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av ffkmufc
Bra å høre at han spilte kamp så seint som lørdag! Kanskje han er i form også!!
virker jo slik da!! han har jo vært med på nesten hele pre season med leicester og sier det selv..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av Vlad
glimrende.... hadet tamaz
Tamas vil fortsatt være det beste backup alternativet FFK har hatt på midtstopper og v.back noen sinne. Det var det han ble hentet som også.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
glimrende.... hadet tamaz
Tamas vil fortsatt være det beste backup alternativet FFK har hatt på midtstopper og v.back noen sinne. Det var det han ble hentet som også.
tamaz beste back up på v.bck og stopper noensinne? mener du det ?
Men vis litt respekt!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
tamaz beste back up på v.bck og stopper noensinne? mener du det ?
Ja, jeg mener han er det. Med god margin også. Selv om konkurransen ikke er skremmende.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Uansett tror jeg det var Eggens og andres utspill i media som virkelig satte fart i prosessen....Tenker bla. på møtet etter Viking-kampen.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
----
It`s a real shame Leicester didn`t get any money for Gerrbrand.
I am myself Norwegian and I know the team his linked to (Fredrikstad FK) and they are well known for splashing out money for players. I am 100% certain they would cash out at least £100.000 for him.
Wasn`t Leicester aware of this? Why didn`t his agent tell us this?
His former side in Sweden, Hammarby, are also considering to approach him, but apparantly they don`t need more players in the defence.
I hope to see Gerrbrand go back to Sweden, because Fredrikstad is for my team in Norway the equivalent of what Derby and Forest are for Leicester City.
My team, Moss FK, are hoping for promotion to the premiership, while Fredrikstad are fighting against relegation from the top-flight.
So to see Gerrbrand join Fredrikstad would break my heart!
And the fact that we don`t get a penny for him makes this even worse.
Fredrikstad should`ve paid through their nose for Gerrbrand.
Artig at mossingene er glade på våre vegne da..
"My team, Moss FK, are hoping for promotion to the premiership, while Fredrikstad are fighting against relegation from the top-flight."
LOL!!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Bob Page
Du burde vel kjenne FFKstyret nå ?
Uansett tror jeg det var Eggens og andres utspill i media som virkelig satte fart i prosessen....Tenker bla. på møtet etter Viking-kampen.
Utspilte til Eggen kom ikke etter Viking kampen, det før det. Saken er jo er opprinnelig Plankehaugens medlemsblad.
Det var Demokraten som han tatt det derfra og laget en kommentar ut av det.
Jeg kopierte uttalelsene til Eggen og tipset flere medier om det og vips så viste vel stort sett hele Norge om det og
kanskje styret følte seg presset og innkalte til styremøte etter Viking-kampen. Ikke ment å skryte, men slik var det.
Håper på opprykk..... hehehehehehehehehehehehe, uansett var ikke svensken løst fra kontrakten sin da ? Man betaler ikke klubben når spilleren går på fri transfer.
---
----
----
Opprinnelig postet av SirLion
Det står på tekst tv at han sa ja til FFK og NEI til RBK, vi har visst gitt han ett godt inntrykk ser det ut som... KONGE!!!
Grattis alle sammen
Til Malmø og Hammerby også og andre klubber like før han skrev under for oss.
MEN LES HER FOLKENS;DETTE LIGNER IKKE FFK, de har tidlig ute.
Det var også et par klubber som ringte ham like før han skrev under. Men vi var tidlig ute. Det tjente vi nok på, forklarer han. Skriver http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article698806.ece
Opprinnelig postet av bjervell
Juuuhu!
Føles litt rart å juble for en spiller jeg ikke aner noenting om, men allikevel: Juuuhu! :-)
Jey!!
Ære Være Plankebyen og Vi elsker Fredrikstad!
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis dette er postet her før, så har jeg ikke fått det med meg, men dette innlegget fra en bitter mossing på forumet til Leicester-fansen i går er hvert fall morsom lesing:
It`s a real shame Leicester didn`t get any money for Gerrbrand.
I am myself Norwegian and I know the team his linked to (Fredrikstad FK) and they are well known for splashing out money for players. I am 100% certain they would cash out at least £100.000 for him.
Wasn`t Leicester aware of this? Why didn`t his agent tell us this?
His former side in Sweden, Hammarby, are also considering to approach him, but apparantly they don`t need more players in the defence.
I hope to see Gerrbrand go back to Sweden, because Fredrikstad is for my team in Norway the equivalent of what Derby and Forest are for Leicester City.
My team, Moss FK, are hoping for promotion to the premiership, while Fredrikstad are fighting against relegation from the top-flight.
So to see Gerrbrand join Fredrikstad would break my heart!
And the fact that we don`t get a penny for him makes this even worse.
Fredrikstad should`ve paid through their nose for Gerrbrand.
Morsomt, vel da brast hjertet hans da....
Er ikke så inne i engelsk fotball, kan noen forklare meg hva han mener med "because Fredrikstad is for my team in Norway the equivalent of what Derby and Forest are for Leicester City."
Er det forhold på linje med Fredrikstad <-> Sarp ? Uansett gledet det meg at både Moss og Sparta Sarpsborg tapte om søndan....
---
----
----
Dette skriver Expressen om spilleren.
Gerrbrand klar för Fredrikstad
Patrik Gerrbrand presenterades på en presskonferens tisdag kväll.
De närmaste tre och ett halvt åren ska ha spela för den lilla norska klubben.
Igår berättade fotbolldirekt.com att Fredrikstad jagade Gerrbrand, som hade en säsong utan speltid bakom sig i engelska The Championship.
Den 25-årige före detta Hammarbybacken blir enligt klubben spelklar redan till måndagens match mot Ham-Kam.
Hva mener de med den lille klubben, kanskje de mener at han er for god til å være her?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914