Forsvaret mot kamma....
Nye finnen - PAC - Trondseth - Berti ?
Hvis vi slet med dårlig forsvarspill og personlige feil i Bergen, så tror jeg neste kamp mot ham-kam kan bli et mareritt. Sterke Ringbreg og Kienast vil jo mose dette forsvaret.
Nå kommer det vel masse svar om at en, kanskje to, nye forsvarspillere går inn her. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Samspilt blir forsvaret uansett ikke.
---------------------------
Ære være plankebyen!
rami
miikka - jørgen m - tronseth - bertil
bjørkøy - brenne - ramberg
raymond - toth - tarik
eventuelt bjørkøy ned som stopper, raymond ned på midten, og hoås inn på kanten (pga luftstyrke på defensive dødballer)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Forsvarsfireren vil nok være svekket uansett hvordan den blir satt opp. Da kan det jo være en ide å se på midtbanen. Ramberg har ikke noe duellstyrke på dødball og har taklingsvegring. Kanskje Christian Berg vil være et bedre alternativ. Brenne må også ta mer tak defensivt enn han har gjort så langt denne sesongen. Om Toth er tilbake vil han være en glimrende 1. forsvarer så lenge han orker.
Toth er vel den av FFK-spillerne som orker mest...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Uten at jeg har statistisk belegg for det jeg nå sier, så sitter jeg med et intrykk av at det er først og fremst den sentrale midtbanen som har sviktet defensivt denne sesongen. Motstanderenes midtbanespillere skjærer igjennom forsvarsfireren som kniv i varmt smør eller avslutter fra rommet foran forsvaret. Den bakre fireren står forsvar mens de passer opp motstanderens angripere, og holder offside linjen. Det var ille å se Brenne jogge 4-5 meter bak Martin A. i går når sistnevnte utligner. Det har vært mange eksempler på at spesielt Ramberg, men også Brenne, lar motstanderens midtbane spillere lage overtall mot forsvaret. Vet ikke om de skal spille på denne måten(ref gameplan) eller om de sluntrer unna. En ting er sikkert. FFK scorer nok mål, men slipper inn alt for mange.
Opprinnelig postet av kjell
Raio må stå over pga kort. Det samme må Tamas. Hvordan blir forsvaret mon tro?
Nye finnen - PAC - Trondseth - Berti ?
Hvis vi slet med dårlig forsvarspill og personlige feil i Bergen, så tror jeg neste kamp mot ham-kam kan bli et mareritt. Sterke Ringbreg og Kienast vil jo mose dette forsvaret.
Nå kommer det vel masse svar om at en, kanskje to, nye forsvarspillere går inn her. Men jeg tror det ikke før jeg får se det. Samspilt blir forsvaret uansett ikke.
Med den sammensetningen i forsvaret, så kommer vi til å tape glatt. PAC er blitt brukt i midtforsvaret tidligere, og gjort det til langt under pari.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Eller Agim Shabani sammen med Tronseth.
Neppe realistisk. Tror ikke Shabani engang har proffkontrakt, og da kan han uansett ikke spille i Tippeligaen. Dessuten er det jo tydelig at Magnussen er rangert foran.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Knall-kommentarer i går:
(trener Kai)
Faen! Kom deg foran han! Han er jo 40 år!
(Hoftun)
Ja - men fortsatt best!
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Dere kan jo hente Hoftun. Riktignok var spissene våre über-ræva i går, men herregud for en klassespiller!
Knall-kommentarer i går:
(trener Kai)
(Hoftun)
Ja - men fortsatt best!
Ingen dum ide!
Vi trenger en god, kortsiktig nødløsning.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
- sammen for Sarpsborg
Hoftun er sjef, kort og godt. Sammen med Raio ville det ha blitt et superpar. Merkelig at RBK ikke så det for flere år siden.
Jeg synes Erik Hoftun slet veldig for Bodø/Glimt i Tippeligaen i fjor. Ble rett og slett avkledd i flere kamper mot hurtige spisser. Tror hans tid i Tippeligaen er over, og han var vel også bare en nødløsning for Glimt nå i 1. divisjon etter at de måtte selge Cato Hansen til Bryne? Han kan helt sikkert gjøre noen gode enkeltkamper av og til, som han åpenbart gjorde i Sarpsborg, men hans fremtid er nok på trenerbenken.
Opprinnelig postet av Costanza
Hoftun er sjef, kort og godt. Sammen med Raio ville det ha blitt et superpar. Merkelig at RBK ikke så det for flere år siden.
Jeg synes Erik Hoftun slet veldig for Bodø/Glimt i Tippeligaen i fjor. Ble rett og slett avkledd i flere kamper mot hurtige spisser. Tror hans tid i Tippeligaen er over, og han var vel også bare en nødløsning for Glimt nå i 1. divisjon etter at de måtte selge Cato Hansen til Bryne? Han kan helt sikkert gjøre noen gode enkeltkamper av og til, som han åpenbart gjorde i Sarpsborg, men hans fremtid er nok på trenerbenken.
Hans fremtid er nok som trener.
Men at Hoftun med sin plasseringsevne og erfaring har noe å tilføre et FFK-forsvar i total oppløsning,- det er jeg sikker på.
Men....det blir nok ikke sånn.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Dere kan jo hente Hoftun. Riktignok var spissene våre über-ræva i går, men herregud for en klassespiller!tror nok han er sportslig sjef i bodø.. bare at han spiller forsatt.. å heller ikke noe for oss
Knall-kommentarer i går:
(trener Kai)
(Hoftun)
Ja - men fortsatt best!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Opprinnelig postet av hedvalen
hva med bjørkøy ? han har bevist at han er en potet verdig:P
Jeg tror det kan bli store forandringer 8i forsvaret mot Ham-Kam , spesielt dersom svenske Patrik blir klar og det har jeg en god følelse på at han blir.
Da tror jeg laget kan bli slik:
Rami
Miikki
Tronseth
Patrik G.
Bertil
Bjørkøy
Ramberg
Brenne
Tarek
Toth
Kvisvik
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914