Raio og Tamas ute med kort
Jeg er hvertfall 97,3% sikker på at det jeg sier er rekti! Arrester meg hvis jeg tar feil.
På den lyse siden kan det nevnes at Ham-Kam sin kanskje beste stopper, Pasoja, også må stå over kampen neste mandag pga gule kort. Han var jo en nøkkelspiller i forrige oppgjør.
Men håper inderlig at det kommer på plass en ny stopper denne uka, og helst om ikke altfor mange dagene da han gjerne bør ha noen treninger med laget bak seg først...
Slik både Raymond og Tarik spiller nå på høyre siden så tror jeg finnen ikke har sjans på høyre kant, derfor spiller han høyre back.
De eneste alternativene vi har til midtforsvaret i tillegg til Tronseth er vel PAC?
Eggen er vel ikke så gal at han setter Christian berg på venstre back (mener han har spilt der i en treningskamp??) og drar Bertelsen inn i midten (pga fart).
Tror nok ganske sikkert at Hoås spiller neste kamp for å jobbe i forsvaret på dødballer.
Opprinnelig postet av Hubro7
Mitt tips er at den nye finnen tar høyre back, så blir det PAC og Tronseth i midtforsvaret.
Slik både Raymond og Tarik spiller nå på høyre siden så tror jeg finnen ikke har sjans på høyre kant, derfor spiller han høyre back.
De eneste alternativene vi har til midtforsvaret i tillegg til Tronseth er vel PAC?
Eggen er vel ikke så gal at han setter Christian berg på venstre back (mener han har spilt der i en treningskamp??) og drar Bertelsen inn i midten (pga fart).
Tror nok ganske sikkert at Hoås spiller neste kamp for å jobbe i forsvaret på dødballer.
Sånn som PAC spiller for tiden burde ikke han vært ett alternativ til noe som helst!!! Skjønner ikke hva som har skjedd med mannen. Totalt blottet for selvtillit virker det som. Bare synd vi ikke har bedre alternativer, derfor blir han brukt. Skremmende...
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har et glimrende alternativ som midtstopper. Agim Shabani.
det var da ille som du maser om denne Shabani fyrn da..
Han har vel ikke blitt hentet opp til A-laget så håper heller på en ny erfaren sjef i mdtforsvare.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen
Michaelsen spiller visst likevel. De nye reglene for gule kort i år...
Synd, han er sjefen på midtbanen deres.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det som er positivt er at Ham Kam må klare seg uten viktige Pasoja og Michaelsen
Ja, iflg. Ham-Kams hjemmesider, så spiller Michaelsen alikevel, dersom Grodås tar ham ut.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Costanza
hva er dem nye regla da ?Opprinnelig postet av ffkmufc
Synd, han er sjefen på midtbanen deres.
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Fra Ham-Kams hjemmesider:
"I fjor måtte spilleren stått over for hvert nye gule kort etter fem, men foran årets sesong gjorde Fotballtinget endringer.
Advarsels- og utvisningsreglementet sier følgende:
(1) Med de presiseringer som følger av § 2-2 har en spiller etter tre advarsler for samme lag i samme sesong, karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet.
(2) Deretter har spilleren karantene fra en kamp hver gang han har fått to nye advarsler for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, har gitt skriftlig beskjed om noe annet.
Kort fortalt betyr dette at for inneværende sesong er det karantene etter tre gule kort og deretter hver annen advarsel."
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av SpaceBob
Fra Ham-Kams hjemmesider:
"I fjor måtte spilleren stått over for hvert nye gule kort etter fem, men foran årets sesong gjorde Fotballtinget endringer.Advarsels- og utvisningsreglementet sier følgende:
(1) Med de presiseringer som følger av § 2-2 har en spiller etter tre advarsler for samme lag i samme sesong, karantene fra neste seriekamp for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under skriftlig har gitt beskjed om noe annet.(2) Deretter har spilleren karantene fra en kamp hver gang han har fått to nye advarsler for samme lag med mindre den myndighet divisjonen eller aldersklassen sorterer under, har gitt skriftlig beskjed om noe annet.
Kort fortalt betyr dette at for inneværende sesong er det karantene etter tre gule kort og deretter hver annen advarsel."
Hvorfor har da Tamas karantene? Han har da ikke fått 3 gule kort som FFK spiller? To av de 3 kortene er vel som Tromsø spiller.
FFK på toppen i 2006
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
I §2-2 finner du bl.a. følgende presisering:
"(3) For spiller som har byttet klubb, enten midlertidig eller permanent, teller advarsler pådratt for den tidligere klubbens førstelag som om de var pådratt for den nye klubbens førstelag."
Regner med at dette skulle oppklare :-)
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Det du siterer S-A 1 er hentet fra advarsels- og utvisningsreglementet §2-1.
I §2-2 finner du bl.a. følgende presisering:
"(3) For spiller som har byttet klubb, enten midlertidig eller permanent, teller advarsler pådratt for den tidligere klubbens førstelag som om de var pådratt for den nye klubbens førstelag."
Regner med at dette skulle oppklare :-)
Jeg snakket med Harry Hansen før i dag og han ble faktisk også litt usikker, fordi det har jo kommet noen forandringer i år.
Men selvfølgelig så er fortsatt reglene slik du skriver, A.Scheie.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914