Husk meg
Brukernavn
Passord

Finnen har skrevet under

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jul 06, 13:58
Endret: 29 jul 06, 13:58
Opprinnelig postet av GurrBass
Enig med deg Olavsen!!
Folk bedømmer før de har sett personen i aksjon..
Jeg tror Miikka kommer til å bli en brukbar spiller for klubben med tanke på både offensive og deffensive ferdigheter!!

Kanskje Miikka får sin revansj mot HamKam i neste hjemmekamp (Takk for at jeg "ikke var god nok)


Jeg tror faktisk Miikka kan komme til å vise seg som et røverkjøp for FFK og at han kan bli akkurat det vi trenger på høyresiden.
I værste fall, hvis ikke mitt tips går inn, så er jeg overbevist om at han ikke kommer til å gjøre seg bort og være noen ny Are Tronseth, selv om han utseendemessig ligner veldig.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 jul 06, 14:24
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av oleberg

 

Slik jeg ser det - så er det kun følgende spillere som supportere kan forvente at FFK henter utfra den kompetansen og de midlene de har:

- Unge talenter som forsterker FFK på sikt (15-20 år eks: McDonald, Bertelsen, Tarik og Staw)

- Gamle stjerner som forsterker FFK kortsiktig (30-35 år eks: Kvisvik, Bora, Enerly, Shabaan, Myhre, Dadason og Pedersen)

- Middelmådige spillere som aldrig forsterker norske eliteserielag i alderen 25 - 35 år eks: Szekeres, Tronseth, Berg, Wiig, Toth, Petersen, Hornseth, Sørlie, Blixt, Lindstrøm, Søderstjerna, Koskela, Viikmae.

Jeg blir veldig overrasket dersom FFK klarer å hente inn noen spillere før 1 aug som er i klassen til eller bedre enn; Shabaan, Raio, Bertelsen, Brenne, Kvisvik, West, Tarik eller Bjørkøy 



Hva i alle dager er det du mener her? Alle de du her ramser opp er da spillere som FFK allerede har hentet?Og spillere som er bedre enn Shaaban,Kvisvik og Tarik f.eks. koster nok mye mer enn hva vi kan fovente at klubben kan hoste opp. Da må nok eksterne krefter spytte inn ja.Og hvem skulle i så fall det være?


Ja det er jo det jeg mener jo. Gir bare eksempler på hvilke kategorier FFK henter spillere.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 06, 14:29
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av GurrBass
Enig med deg Olavsen!!
Folk bedømmer før de har sett personen i aksjon..
Jeg tror Miikka kommer til å bli en brukbar spiller for klubben med tanke på både offensive og deffensive ferdigheter!!

Kanskje Miikka får sin revansj mot HamKam i neste hjemmekamp (Takk for at jeg "ikke var god nok)


Jeg tror faktisk Miikka kan komme til å vise seg som et røverkjøp for FFK og at han kan bli akkurat det vi trenger på høyresiden.
I værste fall, hvis ikke mitt tips går inn, så er jeg overbevist om at han ikke kommer til å gjøre seg bort og være noen ny Are Tronseth, selv om han utseendemessig ligner veldig.


Jeg foretrekker heller å dyrke fram Tarik enn å bruke denne finnen på høyrekant. Bruk han heller på h.back. Hvis ikke de gjør det så kan han ryke og dra for min del. Jeg har ikke store trua på`n. Men jeg kan godt bite i det sure eple hvis han slår til, men ikke før. Jeg tror denne spilleren er stallfyll, verken mer eller mindre.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 06, 14:55
sjerp deg rune... du vet ingen ting om denne spileren  og jeg kan ikke skjønne på hvem måte du kaller dette stallfyll.. gi meg noen gode grunner da..  Jeg forlanger 3 gode grunner...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 06, 15:18
Endret: 29 jul 06, 15:19
Opprinnelig postet av keiko99
sjerp deg rune... du vet ingen ting om denne spileren  og jeg kan ikke skjønne på hvem måte du kaller dette stallfyll.. gi meg noen gode grunner da..  Jeg forlanger 3 gode grunner...


Les hva jeg skriver da keiko. Jeg tror, jeg vet ikke. Dette er kun feeling fra min side.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 29 jul 06, 16:01
Det har blitt sånn når de henter spillere nærmest forventer jeg de kommer til å være bomkjøp til det motsatte er bevist.
En ganske trist situasjon når det stemmer i de fleste tilfellene.

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 29 jul 06, 17:14
Opprinnelig postet av torkr
Det har blitt sånn når de henter spillere nærmest forventer jeg de kommer til å være bomkjøp til det motsatte er bevist.
En ganske trist situasjon når det stemmer i de fleste tilfellene.


Mener du dette om Rami, Berti, Raio, Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Toth og West også (for å nevne noen....)?

---------------------------

Varme tanker til Dagfinn Enerly....


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 29 jul 06, 18:42
Endret: 29 jul 06, 18:49
Opprinnelig postet av fidq
Opprinnelig postet av torkr
Det har blitt sånn når de henter spillere nærmest forventer jeg de kommer til å være bomkjøp til det motsatte er bevist.
En ganske trist situasjon når det stemmer i de fleste tilfellene.


Mener du dette om Rami, Berti, Raio, Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Toth og West også (for å nevne noen....)?


Siden FFK sin administrasjon er så udugelig som enkelte her inne hevder, så er nok de spillerne du nevner der også flopper, fidq.

Jeg regner med at det er slik:

Rami: Flaks fra FFk sin side. Alt ennet er utenkelig!
Berti: Hentet fra ett lag som rykket ned til 2.divisjon, og kan dermed umulig være så god som folk tror.
Raio:Ikke så god teknisk. Det at han er en gud i lufta må sannsynligvis tilskrives flaks det og....
Simen:Kom fra mossfk, og kan dermed ikke ha vært noe særlig til forsterkning.
Bjørkøy:Kom fra 1.divisjon, og vil dermed med tid og stunder vise seg å være en flopp. Alt annet er utenkelig, siden han ikke var en storfisk.
Kvisvik:Flaks
Toth:Sikkre kilder sier at Mihaly Toth er en ungarsk filosof.Kan dermed ikke være noen forsterkning.
West:Altfor lav til å være en reell forsterkning.

Sånn. Nå er de missforståelsene ryddet opp i.......
:-)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jul 06, 22:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen



Jeg foretrekker heller å dyrke fram Tarik enn å bruke denne finnen på høyrekant. Bruk han heller på h.back. Hvis ikke de gjør det så kan han ryke og dra for min del. Jeg har ikke store trua på`n. Men jeg kan godt bite i det sure eple hvis han slår til, men ikke før. Jeg tror denne spilleren er stallfyll, verken mer eller mindre.


Når jeg tror at denne Finnen kan bli et røverkjøp for FFK, så er det først og fremst som høyreback jeg har tro på ham. Jeg tror også Tarek kommer til å bli bedre av å få støtte fra en god høyreback, som også kan bidra offensivt.

Ellers synes jeg du kan gi nye spillere sjansen til å vise seg frem før du kaller dem for stallfyll eller at du mener de kan ryke å reise, Rune.

Etterhvert er jo nesten hele stallen til FFK stallfyll i dine øyne, Rune. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jul 06, 23:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen



Jeg foretrekker heller å dyrke fram Tarik enn å bruke denne finnen på høyrekant. Bruk han heller på h.back. Hvis ikke de gjør det så kan han ryke og dra for min del. Jeg har ikke store trua på`n. Men jeg kan godt bite i det sure eple hvis han slår til, men ikke før. Jeg tror denne spilleren er stallfyll, verken mer eller mindre.


Når jeg tror at denne Finnen kan bli et røverkjøp for FFK, så er det først og fremst som høyreback jeg har tro på ham. Jeg tror også Tarek kommer til å bli bedre av å få støtte fra en god høyreback, som også kan bidra offensivt.

Ellers synes jeg du kan gi nye spillere sjansen til å vise seg frem før du kaller dem for stallfyll eller at du mener de kan ryke å reise, Rune.

Etterhvert er jo nesten hele stallen til FFK stallfyll i dine øyne, Rune. 


Siste setningen skjønner jeg ikke bæret av. Hvis du tolker det dit hen, fordi jeg klager på spillerne, så er det dine ord. Jeg mener at de fleste spillerne ( første 11èrn ) har veldig mye å gå på. Hva som feiler laget kan du jaggu spørre KTE om. Har de dårlig treningsgrunnlag fra vinteren eller hva er det som er gæernt. Noe er det i hvertfall.

Kalle folk for stallfyll før de har prestert kan jeg vel alltids gjøre. Men hvis han skal brukes på plassen til Tarik, så ber jeg han nok fortsatt ryke å reise. Vi kan for pokker ikke skusle bort talentet våres.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jul 06, 23:58
Vi kan vel ikke satse på talenter slik  vi ligger på tabbellen da vi nødt til å styrke stallen...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 jul 06, 00:04
Synes det er positivt at vi greier og finne en spiller hvertfall.
Den såkalte storfisken den kan vi vel drømme langt om. Har sett hva de gutta i styret har greid hittils hva er sjansen for at de skal greie og finne noe nå?

---------------------------

www.norskefans.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jul 06, 01:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen





Kalle folk for stallfyll før de har prestert kan jeg vel alltids gjøre. Men hvis han skal brukes på plassen til Tarik, så ber jeg han nok fortsatt ryke å reise. Vi kan for pokker ikke skusle bort talentet våres.


Høyreving er vel ikke den eneste plassen Tarek kan spille på, Rune?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jul 06, 01:29
Opprinnelig postet av StianLarsen
Synes det er positivt at vi greier og finne en spiller hvertfall.
Den såkalte storfisken den kan vi vel drømme langt om. Har sett hva de gutta i styret har greid hittils hva er sjansen for at de skal greie og finne noe nå?


Det er veldig lett å finne en finne.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 30 jul 06, 17:42
Opprinnelig postet av fidq
Opprinnelig postet av torkr
Det har blitt sånn når de henter spillere nærmest forventer jeg de kommer til å være bomkjøp til det motsatte er bevist.
En ganske trist situasjon når det stemmer i de fleste tilfellene.


Mener du dette om Rami, Berti, Raio, Simen, Bjørkøy, Kvisvik, Toth og West også (for å nevne noen....)?


Nei jeg mener sånn det jobbes i klubben med "forsterkninger" NÅ så blir jeg overasket om det kommer noen reelle forsterkninger.
Har ikke henta bare skit gjennom all tid, kommet mye bra også men virker som de har tatt flere steg i gal retning.
Rami var ett fint unntak, utenom det har det vært sørgelig en stund.
Vet ikke om du husker ambisjonene?
Virker som hele klubben lever i en fantasiverden hvor de brutalte fakta ikke har synki inn.

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 30 jul 06, 20:56
Jaja... Finnen kom jo gratis da. Det er jo noe å huske på....

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 06, 20:59
Endret: 30 jul 06, 20:59
Opprinnelig postet av Abby
Jaja... Finnen kom jo gratis da. Det er jo noe å huske på....

Tror det er få spillere som kommer gratis. De som kommer uten kontrakt med en klubb krever nok en "sign on fee". Men Eggen har sagt at finnen ikke ble noen dyr løsning...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 jul 06, 14:03
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen





Kalle folk for stallfyll før de har prestert kan jeg vel alltids gjøre. Men hvis han skal brukes på plassen til Tarik, så ber jeg han nok fortsatt ryke å reise. Vi kan for pokker ikke skusle bort talentet våres.


Høyreving er vel ikke den eneste plassen Tarek kan spille på, Rune?


Nei, det er jeg fullstendig klar over.

flash

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 1

Lagt til: 01 aug 06, 22:27
Here you go and judge a player who I assume you have never ever  even seen playing a single football match. Still. All I can say is congratulations. Miikka has played three good seasons in Turkey and, no offense, I would have hoped he would have gone to a league with a better status. He will for sure be an assett to your club and your right midfield. If and when Multaharju will play well for you he might even get the chance in the Finnish national team again. We all know how Roy Hodgson likes Norway. :) And I wouldn`t play him as defender...


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340