Husk meg
Brukernavn
Passord

Finnen har skrevet under

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jul 06, 18:02
En kontrakt på 1 1/2 år i følge http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=474

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jul 06, 18:06
Han virker jo lovende, får jo mye skryt av trenerene! Regner med at han kommer til å kjempe med PAC om høyreback plass.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 28 jul 06, 18:08

Når man skriver kontrakt etter totalt tre treningsøkter bør det være åpenbart at Eggen ser noe bra i denne spilleren...jeg er positiv og gleder meg til å se hva han kan bidra med!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 jul 06, 18:15
La oss håpe at han får en god og lengre karriere enn hans landsmann som jeg ikke husker navnet på. Var det i fjor eller 2004 han spilte?

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 28 jul 06, 18:16
Opprinnelig postet av Scout
La oss håpe at han får en god og lengre karriere enn hans landsmann som jeg ikke husker navnet på. Var det i fjor eller 2004 han spilte?


Mathias Lindstrøm var vel her i fjor høst om jeg ikke husker feil.. Håper han blir en større suksess enn den karen ja!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jul 06, 18:39
Ja da er det bare å ønske Miikka velkommen til klubben.. Håper han blir en av de som kan bidra til at vi slipper nedrykk i år

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 28 jul 06, 18:57
Endret: 28 jul 06, 18:58
Han har også vært å trena med Ham-Kam, men Grodås & co ønsket ikke å satse på han. Liker ikke helt det at FFK henter spillere andre Tippeliga-klubber ikke ønsker, men Eggen har sikkert sett noe i han.

---------------------------

FFK til Royal League


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jul 06, 18:58
Opprinnelig postet av Bora
Han har også vært å trena med Ham-Kam, men Grodås & co ønsket ikke å satse på han. Liker ikke helt det at FFK henter det andre Tippeliga-klubber ikke ønsker, men Eggen har sikkert sett noe i han.


Eggen klarte det jo sist,med tanke på ringberg

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jul 06, 19:02
Er det Tero Koskela du tenker på ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jul 06, 20:47
Opprinnelig postet av Bob Page
Er det Tero Koskela du tenker på ?


Hvis det spørsmålet var til meg,så var det ikke Koskela jeg tenkte på
Jeg tenkte på Ringberg..
HamKam hadde jo Ringberg i kikkerten før han kom til FFK,men da var han ikke god nok for dem!
Han kom til FFK og fikk suksess her!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 28 jul 06, 22:11
Opprinnelig postet av ffkmufc
Han virker jo lovende, får jo mye skryt av trenerene! Regner med at han kommer til å kjempe med PAC om høyreback plass.


Siden dette er en forsterkning som er skaffet på bakgrunn av en ekstraordinær prosess for å forsterke laget som nylig ble satt i gang av ledelsen ("nattmøte", utallelser i media, etc.) forventer jeg at denne spilleren er god nok til å spille samtlige av de resterende kampene i årets sesong. Blir han sittende å slite benken er det bare å le av hele opplegget!!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 28 jul 06, 22:34
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av ffkmufc
Han virker jo lovende, får jo mye skryt av trenerene! Regner med at han kommer til å kjempe med PAC om høyreback plass.


Siden dette er en forsterkning som er skaffet på bakgrunn av en ekstraordinær prosess for å forsterke laget som nylig ble satt i gang av ledelsen ("nattmøte", utallelser i media, etc.) forventer jeg at denne spilleren er god nok til å spille samtlige av de resterende kampene i årets sesong. Blir han sittende å slite benken er det bare å le av hele opplegget!!


Jeg har skjønt det sånn at han he IKKE er blant dem som blir ett soleklart førstevalg, men en signering for å skape mer bredde på høyrekanten.

De spillerne som det var snakk om på nattmøte osv.... var jo spillere som ikke var aktuelle for prøvespill, men som eventuellt ville være direkte signeringer.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 06, 00:12
Endret: 29 jul 06, 00:13
Nei, hvis du leser trådet versjon, så ser du at jeg svarte Scout... desuten er Ringberg svensk...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 jul 06, 02:05
dette er skandale ,  hva er det  som forgår i ledelsen , skal man kalle det skandale , vi henger oss på kay erik, undrer oss på om vi alltid skal få vrak gods.

hilsen tom roar og erling


ps 

er det ikke en kvalitetsspiller vi trenger og sannsynligvis noen mennesker som kan v urdere de på et faglig grunnlag, fordi det enda en gang er det kun tilfedigheter som avgjør valget .    Morgan ta ansvar og ikke skyld  på de som gir gode inspill

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jul 06, 02:49
Opprinnelig postet av tomroar
dette er skandale ,  hva er det  som forgår i ledelsen , skal man kalle det skandale , vi henger oss på kay erik, undrer oss på om vi alltid skal få vrak gods.

hilsen tom roar og erling


ps 

er det ikke en kvalitetsspiller vi trenger og sannsynligvis noen mennesker som kan v urdere de på et faglig grunnlag, fordi det enda en gang er det kun tilfedigheter som avgjør valget .    Morgan ta ansvar og ikke skyld  på de som gir gode inspill


Kan ikke folk snart slutte å tro at de er de eneste som innser at vi trenger KVALITETS-spillere...  Det ordet hives rundt i hvert eneste innlegg som om folk tror at: bare klubben skjønner at vi trenger GODE spillere, så ordner alt seg. Klubben vet at vi trenger kvalitetsspillere, problemet er å skaffe dem med de midlene som er til rådighet.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 jul 06, 03:15
Enig med deg Olavsen!!
Folk bedømmer før de har sett personen i aksjon..
Jeg tror Miikka kommer til å bli en brukbar spiller for klubben med tanke på både offensive og deffensive ferdigheter!!

Kanskje Miikka får sin revansj mot HamKam i neste hjemmekamp (Takk for at jeg "ikke var god nok)

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 29 jul 06, 07:05
Opprinnelig postet av tomroar
dette er skandale ,  hva er det  som forgår i ledelsen , skal man kalle det skandale , vi henger oss på kay erik, undrer oss på om vi alltid skal få vrak gods.

hilsen tom roar og erling


ps 

er det ikke en kvalitetsspiller vi trenger og sannsynligvis noen mennesker som kan v urdere de på et faglig grunnlag, fordi det enda en gang er det kun tilfedigheter som avgjør valget .    Morgan ta ansvar og ikke skyld  på de som gir gode inspill


Fantastisk. Hva vet dere om dette er vrakgods? Her er det snakk om en spiller jeg tipper dere aldri har sett i aksjon noen gang, og dere sier at det er "skandale" og hinter til at noen i ledelsen bør trekke seg? Og disse kvalitetsspillerene da, vokser de på trær eller? Kommer de hit for en halv banan og en pakke ballonger?

Av og til blir jeg flau altså..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 jul 06, 07:37
Endret: 29 jul 06, 07:38

En 28 år gammel finne som ingen har hørt om og som har spilt for Ferencvaros?????? Høres mystisk ut for meg. En spiller på 28 bør være i sin beste alder rent fotballmessig - og dersom han ikke kommer med på Ferencvaros - så er han vel ikke allverden til signering????

Slik jeg ser det - så er det kun følgende spillere som supportere kan forvente at FFK henter utfra den kompetansen og de midlene de har:

- Unge talenter som forsterker FFK på sikt (15-20 år eks: McDonald, Bertelsen, Tarik og Staw)

- Gamle stjerner som forsterker FFK kortsiktig (30-35 år eks: Kvisvik, Bora, Enerly, Shabaan, Myhre, Dadason og Pedersen)

- Middelmådige spillere som aldrig forsterker norske eliteserielag i alderen 25 - 35 år eks: Szekeres, Tronseth, Berg, Wiig, Toth, Petersen, Hornseth, Sørlie, Blixt, Lindstrøm, Søderstjerna, Koskela, Viikmae.

Jeg blir veldig overrasket dersom FFK klarer å hente inn noen spillere før 1 aug som er i klassen til eller bedre enn; Shabaan, Raio, Bertelsen, Brenne, Kvisvik, West, Tarik eller Bjørkøy 

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 29 jul 06, 13:29
Opprinnelig postet av oleberg

 

Slik jeg ser det - så er det kun følgende spillere som supportere kan forvente at FFK henter utfra den kompetansen og de midlene de har:

- Unge talenter som forsterker FFK på sikt (15-20 år eks: McDonald, Bertelsen, Tarik og Staw)

- Gamle stjerner som forsterker FFK kortsiktig (30-35 år eks: Kvisvik, Bora, Enerly, Shabaan, Myhre, Dadason og Pedersen)

- Middelmådige spillere som aldrig forsterker norske eliteserielag i alderen 25 - 35 år eks: Szekeres, Tronseth, Berg, Wiig, Toth, Petersen, Hornseth, Sørlie, Blixt, Lindstrøm, Søderstjerna, Koskela, Viikmae.

Jeg blir veldig overrasket dersom FFK klarer å hente inn noen spillere før 1 aug som er i klassen til eller bedre enn; Shabaan, Raio, Bertelsen, Brenne, Kvisvik, West, Tarik eller Bjørkøy 



Hva i alle dager er det du mener her? Alle de du her ramser opp er da spillere som FFK allerede har hentet?Og spillere som er bedre enn Shaaban,Kvisvik og Tarik f.eks. koster nok mye mer enn hva vi kan fovente at klubben kan hoste opp. Da må nok eksterne krefter spytte inn ja.Og hvem skulle i så fall det være?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 jul 06, 13:50
Opprinnelig postet av oleberg

En 28 år gammel finne som ingen har hørt om og som har spilt for Ferencvaros?????? Høres mystisk ut for meg. En spiller på 28 bør være i sin beste alder rent fotballmessig - og dersom han ikke kommer med på Ferencvaros - så er han vel ikke allverden til signering????

Slik jeg ser det - så er det kun følgende spillere som supportere kan forvente at FFK henter utfra den kompetansen og de midlene de har:

- Unge talenter som forsterker FFK på sikt (15-20 år eks: McDonald, Bertelsen, Tarik og Staw)

- Gamle stjerner som forsterker FFK kortsiktig (30-35 år eks: Kvisvik, Bora, Enerly, Shabaan, Myhre, Dadason og Pedersen)

- Middelmådige spillere som aldrig forsterker norske eliteserielag i alderen 25 - 35 år eks: Szekeres, Tronseth, Berg, Wiig, Toth, Petersen, Hornseth, Sørlie, Blixt, Lindstrøm, Søderstjerna, Koskela, Viikmae.

Jeg blir veldig overrasket dersom FFK klarer å hente inn noen spillere før 1 aug som er i klassen til eller bedre enn; Shabaan, Raio, Bertelsen, Brenne, Kvisvik, West, Tarik eller Bjørkøy 



Har du drikki? Alle ser jo hvor sterk Toth er, bare se mot enga... Tarrik, er også god, og ett talent... Alle ser det på farten han har, og de gode innleggene...Det som er typisk ffk, er at når en person har en dårlig dag, så har hele laget det....
Angående Szekeres så syntes jeg han gjorde en god jobb jeg mot Viking hjemme, dessuten står det i f-b, eller det sto, at det kommer kanskje tre spillere som vil gå rett inn på laget og forsterke det...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340