Husk meg
Brukernavn
Passord

Kan Eggen gå på samme smellen som Høgmo?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 jul 06, 11:16
Jeg tror faktisk det kan skje, hvis man ser på hvor mange tråder Eggen drar i om dagen.
Han er på treningsfeltet, jobber med spilleforsterkninger, ønsker bedre administrasjon, stiller opp i media og ikke minst bidar kanskje på sponsormøter.
Det er vel grenser for hvor mye en trener skal klare?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jul 06, 11:17
Endret: 28 jul 06, 11:17
vel, da er det i såfall rart at han er enig med Røsler og uttaler dette:

"Nå får Rösler støtte fra trenerkolleger i Tippeligaen. På spørsmål om han er enig med det Rösler sier, svarer Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen slik:

- Ja, skal man være trener i Tippeligaen er en del av dyktigheten i jobben å takle presset, sier han til Dagbladet.no.Kunne gått på en smell som Høgmo?

- Det er et hypotetisk spørsmål og helt umulig å svare på, svarer Eggen.

"

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 28 jul 06, 11:36

Tvilsomt. Forskjellen mellom RBK og FFK er alt for stor til det. Derimot tror jeg Eggen etterhvert blir Rosenborgs neste trener. For en klubb som har mål av seg til å kjempe i CL hvert eneste år, er det uholdbart dette som skjer nå. Høgmo kan ikke ha mye tillit igjen på brakka nå. Når han kommer tilbake, skal han ha 2 måneders pause neste sesong også? De kan ikke satse på en sånn hovedtrener. Derfor tvinges de til å hente inn en ny hovedtrener, og  isåfall er KTE den best kvalifiserte. Dessuten har han Rosenborgblod i årene. Eggen går nok til RBK etter sesongslutt.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 28 jul 06, 12:00
Det høgmo lider av er veldig individuelt betinget,og noen jobber seg rett i veggen,mens andre er flinkere til å slappe av mellom slaga.Om han har gått på en skikkelig smell,vil det ta lang tid før han er tilbake.Alle kan gå på dette,men yrket profftrener er nok til tider meget intenst

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til: 28 jul 06, 12:29
Opprinnelig postet av seal_dm

Tvilsomt. Forskjellen mellom RBK og FFK er alt for stor til det. Derimot tror jeg Eggen etterhvert blir Rosenborgs neste trener. For en klubb som har mål av seg til å kjempe i CL hvert eneste år, er det uholdbart dette som skjer nå. Høgmo kan ikke ha mye tillit igjen på brakka nå. Når han kommer tilbake, skal han ha 2 måneders pause neste sesong også? De kan ikke satse på en sånn hovedtrener. Derfor tvinges de til å hente inn en ny hovedtrener, og  isåfall er KTE den best kvalifiserte. Dessuten har han Rosenborgblod i årene. Eggen går nok til RBK etter sesongslutt.

KTE blir ikke RBK-trener, han har det ikke i seg. Når ikke faren til til strømpelesten engang. Han har ikke vært vurdert en eneste gang de tre siste årene, når det har vært treneransettelser i RBK. Og så desperate er vi ikke!

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 jul 06, 12:36
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg tror faktisk det kan skje, hvis man ser på hvor mange tråder Eggen drar i om dagen.
Han er på treningsfeltet, jobber med spilleforsterkninger, ønsker bedre administrasjon, stiller opp i media og ikke minst bidar kanskje på sponsormøter.
Det er vel grenser for hvor mye en trener skal klare?
Dette er alt for dumt sagt.. skal dem ikke tåle mere en dette ??

tenk deg ossen det skulle gått i england om trenere hadde vært som norge da haddde ikke en klubb hatt trener...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 28 jul 06, 13:05
Faktisk langt på vei enig , Keiko.
Fotballtrener på toppnivå er godt betalte yrkesutøvere som på forhånd vet  ( bør vite) hva de går til.
Det er en velkjent kjensgjerning at det blåser på toppene.
Det kan ofte virke merkelig at trener som gir seg sjøl en meget høy profil ved og rett etter ansettelser, knekker sammen ved motgang.
Det er kan jo selvsagt også hele tiden være andre utenfor omliggende omstendigheter ( som det så fint heter) som kan spille.
 Ting som ikke alltid media og allmenheten kjenner til.
Kort sagt la oss ikke spekulere i dette med Høgmo, på samme måte som vi ikke spekulerte i at KTE valgte seg ett friår.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 06, 13:54
dracula.. flott å se at du er enig, men jeg ville bare si at det fri året eggen tok var nok at han trengte tid til boka si og litt familie kos føre han tok over på nytt 100 %.. i dagbladet er eggen enig med Rösler å da blir det for dumt om eggen gjør det samme

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 jul 06, 16:22
Nja, nå er det ikke noe man velger å få da, men jeg tror at Eggen klarer å ikke la seg stresse av slik blest. Bare husk 2004 sesongen. FFK stod med 9 poeng til sommeren. Likevel husker jeg en avslappen Eggen som ble intervjuet i TV2`s sommerserie. Derimot kan han få en fysisk knekk, dvs at han sliter seg ut fysisk. Håper bare at han er i stand til å skjønne hvis det begynner å gå utforbakke...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 jul 06, 16:40
Opprinnelig postet av Husgutt
vel, da er det i såfall rart at han er enig med Røsler og uttaler dette:

"Nå får Rösler støtte fra trenerkolleger i Tippeligaen. På spørsmål om han er enig med det Rösler sier, svarer Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen slik:

- Ja, skal man være trener i Tippeligaen er en del av dyktigheten i jobben å takle presset, sier han til Dagbladet.no.Kunne gått på en smell som Høgmo?

- Det er et hypotetisk spørsmål og helt umulig å svare på, svarer Eggen.

"

I følge http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-magasinet/article2213792.ece har Rösler bli misbrukt av TV2, han viste ikke at Per M Høgmo var sykemeldt, bare at han hadde fått perimisjon uten noen grunn.

Så nå er det kun Eggen som er den store stygge Ulven, ettersom Rösler ikke har ment det han har sagt.

Eggen får svi for TV2 sin dårlige journastikk.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 06, 17:34
er det te så mye å skrike av.. syns heller vi kan holde fokus på annet en dette

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 28 jul 06, 18:42
Endret: 28 jul 06, 18:43
Opprinnelig postet av keiko99
er det te så mye å skrike av.. syns heller vi kan holde fokus på annet en dette

Sorry,leste feil så jeg redigerer bort siden det ikke kan slettes

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914