Ramberg skadet
Hans Erik har måttet ta telling, og bandasjert venstre kne etter å fått seg en smell.
-Jeg trur ikke det er så farlig, sier Hans Erik, og regner med å bli med til Bergen. De to neste dagene avgjør hans skjebne skriver Demokraten.
-Jeg trur ikke det er så farlig, sier Hans Erik, og regner med å bli med til Bergen. De to neste dagene avgjør hans skjebne skriver Demokraten.
Får håpe han rekker Brann kampen da! Det blir vel Kvisvik på midtbanen hvis Ramberg ikke rekker kampen??
Gjør ikke så mye spør du meg. Har spilt under pari i de seneste kampene synes jeg.
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Opprinnelig postet av oleberg
Gjør ikke så mye spør du meg. Har spilt under pari i de seneste kampene synes jeg.
Hvem vil du bruke i steden for da? Vi blir jo svekka hvis han ikke kan spille.
Rami
Pål, Raio, Tronseth, Bertelsen,
Tarik, Bjørkøy, Brenne, Kvisvik
Toth, Hoås
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Så i f-b nå at Christian Berg går rett inn på Ramberg sin plass hvis han ikke rekker kampen!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Så i f-b nå at Christian Berg går rett inn på Ramberg sin plass hvis han ikke rekker kampen!
Tror ærlig talt det blir ett fett hvem av de 2 de bruker. Berg har jo knapt fått en sjanse til å vise om han duger. Hadde faktisk vært morsomt om han gjorde en kongematch i Bergen.
Deler av start var jo ute å kritiserte Nordlie for at de brukte spillere som var skadet fremfor å bruke de som ville vise seg frem, de som hadde slitt benken.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914