Herlovsen, Pedersen, Gjermundsen kritikere uten kritisk blikk på seg selv
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det. Allikevel finner Gjermundsen på å gå ut å si at FFK må tåle kritikk. Hvis Gjermundsen anser Morgan Andersens utspill som ett utspill fra FFK ledelsen bør han ta en titt på hvem som betaler lønna hans pr dato.
Snart kommer det vel ett leserinnlegg i fb fra Drillestad også!?
FFK har de siste åra gjort et kvantesprang i norsk fotball, noe positivt kunne kanskje vært sagt om det?
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Men spesielt Herlovsen burde noen kanskje slutte å ringe. Det oser ikke akkurat intelligens, og det spørs om han ikke burde vært beskyttet mot seg selv.
Men spesielt Herlovsen burde noen kanskje slutte å ringe. Det oser ikke akkurat intelligens, og det spørs om han ikke burde vært beskyttet mot seg selv.
[/quote] Synes å huske at Herlovsen tilbydde å dele sine fotballkunskaper til FFK, men at de ikke ønsket disse.
Nå begynner han snart å smake sin egen medisin og det er jo ikke alltid like gøy
Opprinnelig postet av Fjedjik
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det.
Og godt er det. Den dagen FFK (ledelse, styre, osv) begynner en offentlig polemikk basert på sure oppstøt fra eks-helter, da har vi flere problemer enn manglende spillerkjøp...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Fjedjik
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det.
Og godt er det. Den dagen FFK (ledelse, styre, osv) begynner en offentlig polemikk basert på sure oppstøt fra eks-helter, da har vi flere problemer enn manglende spillerkjøp...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Naar det er sagt, mener jeg ikke alt dem kommer med er helt paa viddene. Men det fins en del personer i FFK miljoet fortsatt som har blitt kjoert utover sidelinjen i Eggens regjeringstid..... Noe vi boer ha i bakhodet naar vi ser en del utspill i motgangstider.......
Ikke svar på kritikk, men angrip mannen / mennene for personlig uskikkethet / bitterhet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914