Husk meg
Brukernavn
Passord

Herlovsen, Pedersen, Gjermundsen kritikere uten kritisk blikk på seg selv

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 28 jul 06, 03:07
Den ene etter den andre går ut i media, eller uttaler seg om FFK på oppfordring fra media, men hvorfor er de så ensidig negative med klubben de tidligere har representert? Det er lett å se at Gjermundsen støtter den tidligere "Forsberg aliansen"; få har vel fått så mye igjen for så lite. Pedersen tenker vel mest på lommeboka si, og ønsker å selge sine spillere til FFK. Jeg vet lite om Herlovsens motiver, men jeg ser kun hans navn på negative vinklinger om FFK. Listen over forståsegpåere er lang men jeg nevner ikke flere her nå.
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det. Allikevel finner Gjermundsen på å gå ut å si at FFK må tåle kritikk. Hvis Gjermundsen anser Morgan Andersens utspill som ett utspill fra FFK ledelsen bør han ta en titt på hvem som betaler lønna hans pr dato.
Snart kommer det vel ett leserinnlegg i fb fra Drillestad også!?
FFK har de siste åra gjort et kvantesprang i norsk fotball, noe positivt kunne kanskje vært sagt om det?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 jul 06, 03:19
Jeg vil anta at det er så enkelt at media ringer disse personene, stiller noen spørsmål, får svar og lager en sak ut av det.

Men spesielt Herlovsen burde noen kanskje slutte å ringe. Det oser ikke akkurat intelligens, og det spørs om han ikke burde vært beskyttet mot seg selv.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 31 jul 06, 17:16

Men spesielt Herlovsen burde noen kanskje slutte å ringe. Det oser ikke akkurat intelligens, og det spørs om han ikke burde vært beskyttet mot seg selv.

[/quote]    Synes å huske at Herlovsen tilbydde å dele sine fotballkunskaper til FFK,  men at de ikke ønsket disse.
                  Nå begynner han snart å smake sin egen medisin og det er jo ikke alltid like gøy

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 jul 06, 07:41
Opprinnelig postet av Fjedjik
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det.

Og godt er det. Den dagen FFK (ledelse, styre, osv) begynner en offentlig polemikk basert på sure oppstøt fra eks-helter, da har vi flere problemer enn manglende spillerkjøp... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 jul 06, 07:41
Opprinnelig postet av Fjedjik
FFK har ikke tatt til motmele ovenfor denne gruppa slik jeg ser det.

Og godt er det. Den dagen FFK (ledelse, styre, osv) begynner en offentlig polemikk basert på sure oppstøt fra eks-helter, da har vi flere problemer enn manglende spillerkjøp...  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 31 jul 06, 13:03
Personene som blir nevnt her er spesiellt negative til Eggen og FFK uansett. Dette kommer av at dem ikke har jobber i FFK systemet. Bitterhet er noekkelordet. Hva har dem bidratt med paa ledersiden i norsk toppfotball? Ikke en dritt...... Men dem kommer hver gang FFK har problemer og dem staar uten ansvar. I posisjon hadde nok denne gjengen stukket AV fort som faen hvis det hadde blaast........  Bra gjort av Morgan det han gjorde. At han har stake har han bevisst opptil flere ganger.......

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 31 jul 06, 13:14

Naar det er sagt, mener jeg ikke alt dem kommer med er helt paa viddene. Men det fins en del personer i FFK miljoet fortsatt som har blitt kjoert utover sidelinjen i Eggens regjeringstid..... Noe vi boer ha i bakhodet naar vi ser en del utspill i motgangstider.......

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 31 jul 06, 13:27
Enkelte demonstrerer her en flott herskerteknikk.
Ikke svar på kritikk, men angrip mannen / mennene for personlig uskikkethet / bitterhet.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914