Drømme-administrasjonen FFK fra 2006
Når vi til våren flytter inn i nye lokaler og stadion på FMV, bør styre og stell være på topp organisert med de rette typene.
Min drøm om administrasjonen til FFK er følgende:
Direktør: Morgan Andersen (vet han er blitt ansatt som manager, men vil helst se han i denne posisjonen samarbeidene med en annen manager.
Markedsansvarlig: Sven Helge Hagen (viste med en gang at han har et bredt kontakt-nettverk og skaffet carnegie som sponsor. En viktig mann for fremtiden, spør du meg.
Konsulenter: Jon Petter Andersen og Øivind Karlsen, som begge gjør en kjempe jobb.
Toppspillerutvikler: Harry Hansen. En ildsjel i klubben som vi trenger. Ved å spesialere seg på sitt område blir Harry en dyktig speider/utvikler.
Sportssjef/manager: Tore Pedersen. (Vanvittig nettverk, og kjenner utrolig med folk. Tore er en person som klubben kunne trengt, med sin arbeidsinnsats og kompetanse.
Arrangement/Økonomi: Bjørn Bagstevold. Gjør en god jobb.
Med denne gjengen fast ansatt i 100 % stillinger, tror jeg det vil bli orden i administrasjonen til FFK. Tore ser jeg også for meg som en fremtidig arvtager til K.T Eggen som hovedtrener.
Min drøm om administrasjonen til FFK er følgende:
Direktør: Morgan Andersen (vet han er blitt ansatt som manager, men vil helst se han i denne posisjonen samarbeidene med en annen manager.
Markedsansvarlig: Sven Helge Hagen (viste med en gang at han har et bredt kontakt-nettverk og skaffet carnegie som sponsor. En viktig mann for fremtiden, spør du meg.
Konsulenter: Jon Petter Andersen og Øivind Karlsen, som begge gjør en kjempe jobb.
Toppspillerutvikler: Harry Hansen. En ildsjel i klubben som vi trenger. Ved å spesialere seg på sitt område blir Harry en dyktig speider/utvikler.
Sportssjef/manager: Tore Pedersen. (Vanvittig nettverk, og kjenner utrolig med folk. Tore er en person som klubben kunne trengt, med sin arbeidsinnsats og kompetanse.
Arrangement/Økonomi: Bjørn Bagstevold. Gjør en god jobb.
Med denne gjengen fast ansatt i 100 % stillinger, tror jeg det vil bli orden i administrasjonen til FFK. Tore ser jeg også for meg som en fremtidig arvtager til K.T Eggen som hovedtrener.
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
ehhh..tore bra nettverk? Var det ikke han som skulle hjelpe ffk med å bruke kontaktnettet sitt i 1 div? Henta noen som floppa helt og ikke fikk kontrakt, mener jeg å huske.....
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av ffkfmv
Var vel ikke han som fikset Carnegie? Det var bare flaks at en i Carnegie var innom Aristokraten samtidig med Harry
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914